Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236256/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 20 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.pawliszyn@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-160007f6-81e1-4f72-af40-147fbafaa415
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033077/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Ogrodzie Botanicznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum namnażania i utrzymania ex situ gatunków z II załącznika Dyrektywy Siedliskowej oraz zagrożonych wymarciem i chronionych w Polsce – Ogród CERES” • Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku”, • Działania nr 2.7 „Ochrona przyrody i klimatu”, Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.5.2025.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1993668,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1537739,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu.
3. Zakres robót budowlanych będzie zgodny z dokumentacją projektową i STWIORB pn.: PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I REMONT DWÓCH SZKLARNI POMOCNICZYCH ORAZ BUDOWA WOLNOSTOJĄCEJ TOALETY W OGRODZIE BOTANICZNYM UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY UL. SIENKIEWICZA 23 WE WROCŁAWIU autorstwa LS PROJEKT PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA Sp. z o.o. Sp.k., ul. Mydlarskiego 19, 54-079 Wrocław oraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia, który w szczególności będzie obejmował:
1) Wykonanie nowych opasek wokół budynków;
2) Wykonanie nowych dojść w bezpośrednim sąsiedztwie budynków;
3) Wykonanie chodnika do nowoprojektowanego budynku WC;
4) Wykonanie niezbędnych prac ziemnych;
5) Wykonanie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej;
6) Wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej zasilającą obiekty w wodę;
7) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej;
8) Wykonanie zewnętrznej linii elektrycznej zasilającej obiekty w energię elektryczną;
9) Wykonanie przebudowy studni wodomierzowej;
10)Budowa wolnostojącej toalety.
4. Zakres robót wraz ze wszystkimi czynnościami oraz robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla realizowania przedmiotu zamówienia szczegółowo obejmuje dokumentacja zamówienia (czyli Projekt Budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy oraz Opis Przedmiotu Zamówienia) stanowiąca odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ. Dokumentacja zawiera m.in. opis przedmiotu zamówienia, projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, przedmiary wyposażenia, decyzje pozwolenia na budowę.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz zasady dotyczące płatności znajdują się we wzorze umowy stanowiącym projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6. Postępowanie realizowane jest w ramach projektu „Centrum namnażania i utrzymania ex situ gatunków z II załącznika Dyrektywy Siedliskowej oraz zagrożonych wymarciem i chronionych w Polsce – Ogród CERES” nr FEDS.02.07-IZ.00-0004/23, który otrzymał dofinansowanie w ramach:
• Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku”,
• Działania nr 2.7 „Ochrona przyrody i klimatu”,
Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.
7. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia ceny oferowanej zgodnie z kalkulacją cenową przedstawioną w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, wzorem umowy, SWZ oraz zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1833776,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3627270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1833776,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BGS System Jerzy Garbino
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961134177
7.3.3) Ulica: Plac Stanisława Staszica nr 14 lok 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-221
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1833776,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ubezpieczenia 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów AV Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- SZP/243-333/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb95) na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- dostawa środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa sanitariatów wraz z dostosowaniem toalet dla osób z niepełnosprawnością w budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
- Dostosowanie budynku hali widowiskowo-sportowej do wymagań art. 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





