eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › "Zmiana sposobu użytkowania sali dydaktycznej na kuchnię i jadalnię w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu użytkowania sali dydaktycznej na kuchnię i jadalnię w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zmiana sposobu użytkowania sali dydaktycznej na kuchnię i jadalnię w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e45f98d-38c1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019827/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zmiana sposobu użytkowania sali dydaktycznej i pomieszczenia pomocniczego na kuchni ę i jadalnię w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355330/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowa inwestycja przewiduje powiększenie i modernizację zaplecza gastronomicznego dla szkoły polegające na zamianie sposobu użytkowania sali dydaktycznej na jadalnię, pomieszczenia pomocniczego na kuchnię , portierni na pomieszczenie porządkowe oraz przebudowę istniejącej kuchni na pomieszczenia zmywak, obróbka warzyw i naświetlanie jaj oraz komunikację.
Zakres prac budowlanych obejmuje wyburzenie otworów drzwiowych , budowę ścianek działowych oraz prace wykończeniowe.
Ponadto do zadań Wykonawcy należy :
• wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kanalizacyjnych i wentylacji mechanicznej ,
• roboty instalacyjne elektryczne i gazowe,
• montaż stolarki drzwiowej , rolet wewnętrznych na skrzydłach okiennych i parapetów
• dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni i pomieszczeń towarzyszących:
• pomieszczenie 01:
- piec konwekcyjno-parowy o mocy 10,4 kW oraz podstawa pod piec konwekcyjno -parowy ( wymagane podłączenie: do prądu – gniazdo siłowe 32 A, wody ¾ ” o ciśnieniu 100-200 kPa(1,0-2,0 bar) oraz odpływ kanalizacyjny o średnicy 32 mm);
- patelnia uchylna elektryczna ze stali nierdzewnej 35l
- kuchnia gazowa ze stali nierdzewnej , czteropalnikowa z półką 32kW- Zamawiający wymaga dostarczenia i podłączenia kuchni czteropalnikowej zgodnie z rysunkiem nr 1 ( Projekt Techniczny wewnętrznej wod-kan i wentylacji mechanicznej branża sanitarna)
- taboret gazowy ze stali nierdzewnej- 90 kW
- wózek do wydawania potraw
- stół roboczy do wydawania potraw,
- chłodziarka podblatowa ze stali nierdzewnej 230V,
- kloc masarski ze stali nierdzewnej z płytą z polietylenu na podstawie,
- stół ze zlewem do mięsa ze stali nierdzewnej z półką i 1 komorą,
- zlew dwukomorowy,
- stół ze zlewem do warzxyw ze stali nierdzewnej z półką i 1 komorą,
- stół roboczy do przygotowania produktów mącznych ze stali niedrzewnej,
- basen 90/60 cm,
- regał ze stali nierdzewnej 60/90/180 cm
- rynienka ze stali nierdzewnej,
- lada składana do wydawania potraw ze stali nierdzewnej,
- okap przyścienny ze stali nierdzewnej z oświetleniem i łapaczami tłuszczu,
• pomieszczenie 02:
- naświetlanie jaj z półką ze stali nierdzewnej ,
- stół ze stali nierdzewnej ze zlewem jednokomorowym ze stali nierdzewnej,
- stół ze stali nierdzewnej ze zlewem dwukomorowym z półką ze stali nierdzewnej,
- chłodziarka ze stali nierdzewnej 230V
- obieraczka do warzyw
• pomieszczenie 03:
- stół zdawczy do naczyń ze stali nierdzewnej z półką
- pojemnik na odpady,
-stół ze zlewem ze stali nierdzewnej , głębokość komory 400mm
- zmywarko-wypażarka ze stali nierdzewnej z dozownikiem i pompą spustową 400V
- szafa przelotowa zestali nierdzewnej
• pomieszczenie 04:
- regał magazynowy ze stali nierdzewnej , 4 półki ze stali perforowanej,
• pomieszczenie 06:
- regał magazynowy ze stali nierdzewnej 4 półki ze stali perforowanej.

Wszystkie urządzenia muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty niezbędne do zastosowania w placówkach żywienia zbiorowego.
Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, ze każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art.101 ust.5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt, natomiast Zamawiający płaci za niezbędne materiały eksploatacyjne w cenach porównywalnych do cen rynkowych.
Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
Na podstawie art.95 ust.1 „ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak, więc wymóg ten dotyczy następujących czynności: kierujących budową , kierowników robót .
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wzmagań zawarto we wzorze umowy paragraf 10
– załącznik nr 7 do SWZ

Do zadań Wykonawcy należeć będzie również uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po wykonanych pracach, opróżnienie budowy z powstałych odpadów, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz dokonanie wszystkich odbiorów, opinii, uzyskania decyzji, w tym decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu pozwalającego na eksploatację budynku.
Celem sporządzenia oferty należy zapoznać się z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45314310-7 - Układanie kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408677,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408677,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408677,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „REG-POL” Włodzimierz Wisłocki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Handel Usługi Budowlane „ Z. Sitkiewicz Zenon Sitkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490621693

7.3.3) Ulica: ul. PCK

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40867700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W dniu 28.10.2022 zwarto Aneks nr. 1 z Wykonawcą doprecyzowując zapisy dot. sposób płatności i odbiorów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.