eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikMalowanie klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie B w budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku przy ul. Żużlowej 25



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie B w budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku przy ul. Żużlowej 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278228934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mdps.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdps.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fec2c3d-9d99-43a8-935c-6c02599e7edc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie B w budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku przy ul. Żużlowej 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fec2c3d-9d99-43a8-935c-6c02599e7edc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022127/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Malowanie klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie B

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MDPS.GT.2610.TP.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36895,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w segmencie B w budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku przy ul. Żużlowej 25.
Planowany zakres robót obejmuje:
- przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na: ścianach - 192,818 m2, stropach, biegach i spocznikach - 62,284 m2
- gruntowanie podłoży preparatami powierzchnie poziome - 2 x 62,284 m2
i powierzchnie pionowe - 2 x 192,818 m2
- gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach - 255,102 m2,
- malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania - 255,102m2
- malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lamperyjną - 94,054m2
- rusztowania ramowe warszawskie jednokolumnowe wysokości do 4 m - 2 kol.
- remont wystających murków na ścianie o wymiarach 13x5x337cm oraz 18x5x333cm wraz z wykończeniem i wzmocnieniem narożników
- zabezpieczenie przed uszkodzeniem schodów i balustrad folią i jej usunięcie - 68,512 m2
Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, które należy wykonać zgodnie z zakresem prac określonym w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34896 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39983,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34896 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABI-M Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771997732

7.3.3) Ulica: Młyńska 6

7.3.4) Miejscowość: Żarki

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34896 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.