eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty budowlane w siedzibach UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschod. bud. przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w bud. przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w siedzibach UMWP:
1) Remont połaci dachowej od strony wschod. bud. przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku
2) Modernizacja pomieszczeń parteru w bud. przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w siedzibach UMWP:
1) Remont połaci dachowej od strony wschod. bud. przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku
2) Modernizacja pomieszczeń parteru w bud. przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff7fd3e-bfa0-4804-80b2-ee1c121667af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026867/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Roboty budowlane w siedzibach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.58.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190062,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w siedzibach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, w podziale na następujące części zamówienia:
1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku” – który obejmować będzie prace rozbiórkowe, budowlane oraz montażowe związane z remontem części połaci dachowej o łącznej powierzchni około 75 m², znajdującej się od strony wschodniej w celu przeciwdziałania zalewaniu poniższych kondygnacji budynku.
2. Charakterystyczne parametry określające usytuowanie i wielkość obiektów:
Budynki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej miasta Gdańsk.
Część nr 1: Budynek przy Okopowej 21/27 jest częścią kompleksu zespołu połączonych komunikacyjnie budynków Urzędów: Marszałkowskiego oraz Wojewódzkiego w zabudowie szeregowej. Kształt obiektu w rzucie przedstawia literę U. Od strony wschodniej znajdują się dwie przybudówki (skrzydła boczne). Wejście główne do budynku znajduje się od strony zachodniej tj. od ul. Okopowej. Budynek posiada pięć kondygnacji nadziemnych (parter, I piętro, II piętro, III piętro, poddasze zaadaptowane na pokoje biurowe), obiekt jest podpiwniczony. Dach budynku dwuspadowy w konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowy pokryty dachówką ceramiczną. Układ konstrukcyjny ścian nośnych podłużny. Ściany konstrukcyjne wykonane z cegły pełnej ceramicznej gr. 25 – 51 cm. Stropy między kondygnacyjne stalowo ceramiczne, żelbetowe oraz drewniane.
Budynki wyposażone są w instalacje: wodno-kanalizacyjne, elektryczne, telefoniczne, klimatyzacji, telewizji kablowej, teletechniczne, a także c.o. z węzła zlokalizowanego w pomieszczeniu piwnicznym.
Istniejące instalacje w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych:
- Oświetlenie,
- obwody gniazd użytkowych,
- sieć komputerowa,
- instalacja alarmowa,
- instalacja Systemu Automatycznego Powiadamiania o Pożarze (SAP),
- instalacja hydrantowa,
- Instalacja klimatyzacji.

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
4. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 - 1.2 do SWZ, oraz we wzorach umów stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.2 do SWZ.
5. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji jakości na roboty budowlane i zamontowane urządzenia wynosi 60 miesięcy. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych
w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia odbioru końcowego.
6. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu robót, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.
7. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę przedmiotu zamówienia i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
8. Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji SWZ, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rodzaju i kolorystyki użytych materiałów a następnie uzyskania akceptacji od Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, konieczności wykonywania prac popołudniu lub w dni wolne od pracy Urzędu.
10. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Roboty hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych – po godzinach pracy Urzędu. Część robót będąca kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu (roboty rozbiórkowe, pył, gruz) wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie wolnym od pracy urzędu (dni wolne, weekendy, godziny popołudniowe). Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania sąsiednich pomieszczeń. Prowadzone prace nie mogą mieć negatywnego wpływu na ciągi komunikacyjne, budynki i tereny sąsiednie, w tym należytego utrzymania porządku i czystości.
11. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie placu/terenu budowy oraz jego otoczenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów prawa, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.
12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 117852,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w siedzibach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, w podziale na następujące części zamówienia:
2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku - która będzie polegała na wyodrębnieniu dwóch niezależnych pomieszczeń biurowych z pokoju numer 11 oraz remoncie pokoju numer 5 znajdujących się na parterze budynku. Celem prac jest podniesienie standardu wykończenia wnętrz w tym: zapewnienia właściwej higieny i ergonomii pracy pomieszczeń biurowych, które dostosowane zostaną do potrzeb osób niepełnosprawnych i obowiązujących przepisów. Roboty budowlane w pomieszczeniach należy prowadzić według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Zamawiający usunie z pomieszczeń remontowanych meble oraz sprzęt biurowy i komputerowy.
2. Charakterystyczne parametry określające usytuowanie i wielkość obiektów:
Budynki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej miasta Gdańsk.
Część nr 2: Drugi budynek znajduje się u zbiegu ulic Augustyńskiego z Rzeźnicką i Żabim Krukiem w Gdańsku. Budynek jest częścią kompleksu w zabudowie zamkniętej. Budynek ma trzy kondygnacje nadziemne (parter, I piętro, II piętro, III piętro), strych, obiekt jest podpiwniczony. Układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny. Ściany konstrukcyjne wykonane z cegły ceramicznej pełnej grubości 51 – 110 cm. Stropy między kondygnacjami typu Klein. Strop nad piwnicą na belkach stalowych. Dach pokryty dachówką ceramiczną.
Budynki wyposażone są w instalacje: wodno-kanalizacyjne, elektryczne, telefoniczne, klimatyzacji, telewizji kablowej, teletechniczne, a także c.o. z węzła zlokalizowanego w pomieszczeniu piwnicznym.
Istniejące instalacje w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych:
- Oświetlenie,
- obwody gniazd użytkowych,
- sieć komputerowa,
- instalacja alarmowa,
- instalacja Systemu Automatycznego Powiadamiania o Pożarze (SAP),
- instalacja hydrantowa,
- Instalacja klimatyzacji.

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
4. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 - 1.2 do SWZ, oraz we wzorach umów stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.2 do SWZ.
5. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji jakości na roboty budowlane i zamontowane urządzenia wynosi 60 miesięcy. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych
w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia odbioru końcowego.
6. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu robót, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.
7. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę przedmiotu zamówienia i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
8. Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji SWZ, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rodzaju i kolorystyki użytych materiałów a następnie uzyskania akceptacji od Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, konieczności wykonywania prac popołudniu lub w dni wolne od pracy Urzędu.
10. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Roboty hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych – po godzinach pracy Urzędu. Część robót będąca kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu (roboty rozbiórkowe, pył, gruz) wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie wolnym od pracy urzędu (dni wolne, weekendy, godziny popołudniowe). Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania sąsiednich pomieszczeń. Prowadzone prace nie mogą mieć negatywnego wpływu na ciągi komunikacyjne, budynki i tereny sąsiednie, w tym należytego utrzymania porządku i czystości.
11. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie placu/terenu budowy oraz jego otoczenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów prawa, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.
12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 72210,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137883,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137883,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Ustowski Zakład Ogólnobudowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891132756

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 76

7.3.4) Miejscowość: Sławki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137883,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119097,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XEMAR Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871727653

7.3.3) Ulica: ul. Hiacyntowa 3

7.3.4) Miejscowość: Kosakowo

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy - w zakresie części nr 1 i 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.