Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00272933/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00291117/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja analiz dotyczących potencjału innowacyjnego Pomorza Zachodniego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-421
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zp.wzp.pl/pn/UMWZ/demand/214577/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja analiz dotyczących potencjału innowacyjnego Pomorza Zachodniego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-030a52fb-0f63-4c2c-a6b5-fc51747be489
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027159/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Analizy dotyczące potencjału innowacyjnego Pomorza Zachodniego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEPZ.01.04-IZ.00-0001/24.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.33.2025.VW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 156000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza pn.: „Ocena potencjału i kierunków rozwoju branży medycznej na Pomorzu Zachodnim”.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykonaniu analizy pn.: „Ocena potencjału i kierunków rozwoju branży medycznej na Pomorzu Zachodnim”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
73110000-6 - Usługi badawcze
79821100-6 - Usługi korektorskie
73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
4.5.5.) Wartość części: 52000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza pn.: "Ocena potencjału inwestycyjnego dla Data Centers na Pomorzu Zachodnim”.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykonaniu analizy pn.: "Ocena potencjału inwestycyjnego dla Data Centers na Pomorzu Zachodnim”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
73110000-6 - Usługi badawcze
79821100-6 - Usługi korektorskie
73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
4.5.5.) Wartość części: 52000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza pn.: “Potencjał i wyzwania zachodniopomorskiego ekosystemu startupowego”Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykonaniu analizy pn.: “Potencjał i wyzwania zachodniopomorskiego ekosystemu startupowego”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71620000-0 - Usługi analizy
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
73110000-6 - Usługi badawcze
79821100-6 - Usługi korektorskie
73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
4.5.5.) Wartość części: 52000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAŁGORZATA PISKÓRZ RESEARCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412099916
7.3.4) Miejscowość: Kajkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COBINANGELS Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272645854
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG
- Nadzór nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektr. i zadań STBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektr. i teletech.
- DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA TLENU I BUTLI DLA SPSZOZ "ZDROJE"
- Wymiana nawierzchni drogi dojazdowej na terenie Zespołu Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu treningowego na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Jaracza 12, ul. Dmowskiego 82 i ul. Srebrnej 43 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Analizy komercyjne i niekomercyjne badań klinicznych produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych w Rzeczypospolitej Polskiej
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji Agencji Badań Medycznych
- Opracowanie dokumentu pn. "Miejski Plan Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Siedlce"
- Badanie infrastruktury badawczo-rozwojowej oraz potencjału instytucjonalnego w zakresie wspierania innowacyjności i przedsiębiorczości w Wielkopolsce z podziałem na części
- Skład graficzny, korekta, druki i kolportaż 7 numerów informatora Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ,,Kurier Wolski"- nr postępowania 65/ZP/25
- Usługa syntezy niskocząsteczkowych bi-funkcjonalnych związków chemicznych TRAP-per w ramach Projektu pn. PROT-TOWING
więcej: Usługi analizy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





