Og³oszenie z dnia 2025-09-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00356056/01 - Og³oszenie z dnia 2025-07-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa pozosta³ego wyposa¿enia do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pu³tusku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Pu³tusku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marii Sk³odowskiej - Curie 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³tusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 233067101
1.5.8.) Numer faksu: 233067109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpultuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatpultuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5724ded1-0560-4993-ba57-0644640cee6d1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pozosta³ego wyposa¿enia do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pu³tusku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5724ded1-0560-4993-ba57-0644640cee6d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00414871
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00116067/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 DOSTAWA POZOSTA£EGO WYPOSA¯ENIA DO DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ PRZY UL. SPACEROWEJ 11 W PU£TUSKU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00356056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.7.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 130112,63 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 54392,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ nowych karniszy i rolet do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pu³tusku zgodnie ze stanowi±cym za³±cznik do przedmiotowego zamówienia formularzem cenowym.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39515400-9 - Rolety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115810-0 - Karnisze do zas³on i ¿abki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28970,19 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych artyku³ów tekstylnych do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pu³tusku zgodnie ze stanowi±cym za³±cznik do przedmiotowego zamówienia formularzem cenowym.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39560000-5 - Ró¿ne wyroby w³ókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39512000-4 - Bielizna po¶cielowa
39511000-7 - Koce i pledy
39510000-0 - Wyroby w³ókiennicze w rodzaju u¿ywanych w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25422,20 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 36715,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 101229,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39925,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPREMA Tomasz Turek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491900620
7.3.3) Ulica: Chopina
7.3.4) Miejscowo¶æ: Porêba
7.3.5) Kod pocztowy: 42-480
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39925,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16879,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 47139,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16879,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENA Kapka Anna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762085708
7.3.3) Ulica: Przy Rynku We³nianym
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16879,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z PU£TUSKA
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Pu³tusku w podziale na 8 czê¶ci
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA PALIWA GAZOWEGO DO BUDYNKÓW MIEJSKIEGO O¦RODKA SPORTU I REKREACJI W PU£TUSKU
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Pu³tusku w roku 2025/2026
wiêcej: przetargi w Pu³tusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposa¿enie budynku u¿yteczno¶ci publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególno¶ci z autyzmem oraz niepe³nosprawno¶ciami sprzê¿onymi ca³odobowego pobytu wraz z rehabilitacj± ...
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu £askiego w zakresie zadañ w³asnych
- "Program ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej - zakup ³ó¿ek polowych, zakup zestawów po¶cieli, zakup koców, zakup prze¶cierade³, nagrzewnica, klimatyzator"
- Zwiêkszenie gotowo¶ci obronnej i poprawa bezpieczeñstwa w Gminie Myszyniec
- Doposa¿enie Gminy Inowroc³aw w wyposa¿enie niezbêdne do realizacji zadañ OL i OC
- Dostawa sprzêtu, wyposa¿enia i materia³ów na potrzeby zarz±dzania kryzysowego w mie¶cie W±brze¼no.
wiêcej: Wyroby w³ókiennicze w rodzaju u¿ywanych w gospodarstwie domowym »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





