eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060712314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 76

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e267ffd2-17d6-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e267ffd2-17d6-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096431/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników zajęc organizowanych w Ośrodkach Kuratorskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300037/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2401-6/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197900,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5040,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5580,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z wychowania fizycznego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z wychowania fizycznego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
O miejscu prowadzenia zajęć decyduje Kierownik Ośrodka.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4932,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z języka niemieckiego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4080,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4760,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4658,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5270,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z języka angielskiego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5916,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4760,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godzin
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4658,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godzin
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5270,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14964,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Soral

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462270767

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie czwarte zostało unieważnione, bowiem na to zadanie złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie czwarte na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Oferta Wykonawcy była jedyną ofertą złożoną na zadanie czwarte.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Skrzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122311851

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11832,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Kołtun

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462437428

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11832,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6596,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edyta Chołomej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genowefa Kalitka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461664872

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5032,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Mitura-Bogatko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141923555

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11832,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461306658

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11832,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji - Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491

7.3.3) Ulica: Okulickiego 16/26

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie dwudzieste pierwsze zostało unieważnione, bowiem na to zadanie złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie dwudzieste pierwsze na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Oferta Wykonawcy była jedyną ofertą złożoną na zadanie dwudzieste pierwsze.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie dwudzieste trzecie zostało unieważnione, bowiem na to zadanie złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie dwudzieste trzecie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Oferta Wykonawcy była jedyną ofertą złożoną na zadanie dwudzieste trzecie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie dwudzieste czwarte zostaje unieważnione, bowiem na to zadanie nie została złożona żadna oferta.

Zamawiający dnia 10 sierpnia 2022 r. wszczął postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 19 sierpnia 2022 r. do godz. 13:00, na zadanie dwudzieste czwarte tego postępowania nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wpisanie w miejscu przeznaczonym na podanie Krajowego Numeru Identyfikacyjny numeru "0000000000" oznacza, że
Wykonawca jest osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej i nie podał takiego numeru.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.