Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365487/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia przy przejściach dla pieszych w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/63571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oświetlenia przy przejściach dla pieszych w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1febf35-3e37-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040311/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Utworzenie nowoczesnego oświetlenia przy przejściach dla pieszych w formie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365487/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie nowoczesnego oświetlenia przy przejściach dla pieszych, w formule zaprojektuj i wybuduj, przy:
a) ul. Piastowskiej nr działki 7524;
b) ul. Kopernika nr działki 1499;
c) ul. Mostowej nr działki 4187;
d) ul. Plac Wolności nr działki 4298;
e) ul. Plac Wolności nr działki 4187.
2. Systemy doświetlenia przejść dla pieszych będą obejmować następujące elementy:
a) Kompletny fundament prefabrykowany F-160 V43, certyfikowany, spełniający normę PN-EN 14991:2010 lub równoważną, wg systemu 2+;
b) Słup o wysokości: do 6 m, stal ocynkowana ogniowo wg EN ISO 1461 lub równoważna, słup ze stali S355, stelaż i wspornik: stal S235, oprawa LED zawieszona na wysokości: 6 m, słup okrągły – zgodnie z EN 40-5:2002 lub równoważną oraz EN 40-2 lub równoważną, uderzenie pojazdu: klasa „0” zgodnie z EN 12767 lub równoważną, świadectwa stateczności zgodnie z EN 40-3-1 lub równoważną, klasa bezpieczeństwa „B”, klasa odkształcalności „2”, kategoria terenowa „II” Konstrukcja zgodnie z normą: EN 1090 lub równoważną. Słup wraz z konstrukcją pod panele przystosowany dla: „I strefy wiatrowej wg. PN-EN 1991-1-4”
c) Turbina wiatrowa: Moc turbiny: 400W, Startowa prędkość wiatru: 2,5 m/s (3 łopaty), średnica: 1330 mm. Maksymalna moc wyjściowa: 500W, + zewnętrzny regulator ładowania, hermetyczny IP67 do turbiny wiatrowej;
d) Panel fotowoltaiczny: Moc paneli: 2 x 200W = 400W 24V (72 ogniwowe). Monokrystaliczne, hartowane szkło solarne (grubość 3,2 mm), pokryte antyrefleksyjną warstwą, Panele testowane zgodnie z IEC 61215 na obciążenie śniegiem do 5400 Pa (ok. 5,4 kN/m2) oraz IEC 61730. Wymagany certyfikat OHS ISO 2859-1 lub równoważny.
e) Oprawa uliczna LED: Moc lampy LED: 38W DC 24V – Oprawa Asymetryczna znak CE, Skuteczność świetlna LED: 110-130 lm/W. Żywotność: > 100 000 Godzin. Współczynnik mocy: >0.98 / Stopień ochrony: IP67 . Strumień świetlny LED: > 4 800 lm. Temperatura pracy: - 30℃ ~ 60℃. Odporność na uderzenia: IK 10 / Certyfikat ZETOM lub równoważny.
f) Kontroler solarny: 24V 20A – MPPT, światło jak i czas świecenia poprzez inteligentne sterowanie MPPT, wodoodporny, klasa IP67, wbudowany czujnik zmierzchu, funkcja pełnej automatycznej ochrony elektroniki, zabezpieczenie akumulatorów, automatyczny hamulec i odłączenie zasilanego obciążenia.
g) Akumulator: 2 x 120Ah 12V - bateria żelowa NPG do instalacji hybrydowych, w pełni uszczelniona, posiadająca pełny głęboki cykl, bezobsługowa.
h) Skrzynia baterii: materiał PCV, położona pod ziemią, typ wodoodporny - hermetyczny, rozpraszająca ciepło, antywłamaniowa, w zestawie rura PVC na kabelek.
i) Czas pracy: 8-10 godzin / dzień (pełnej mocy), pojemność baterii do 4 ciągłych pochmurnych, deszczowych i bezwietrznych dni – min. 40h bez słońca. Możliwość ustawienia 5 okresowego trybu pracy lampy (regulacja % natężenia mocy strumienia pracy oprawy LED).
3. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
4. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia
i opinie konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnymi do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji (przebudowa kolizji). Dotyczy to także sytuacji, w której właściciele poszczególnych mediów w wydanych warunkach ustalają konieczność wykonania przebudowy odpowiedniej sieci. Szczegółowe rozwiązanie powinno być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy projektu.
6. W przypadku zastosowania w SWZ nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia, zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy pzp, jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
7. W przypadku odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych w SWZ, Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp, rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.