eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a5f99b5-43cc-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola nr 8 w Piasecznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376575/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Spr. 120/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części I dostawa art. spożywczych, nabiałowych, jaj.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 89426,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części II dostawa mięsa i jego przetworów i drobiu.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 51383,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części III dostawa świeżych owoców i warzyw, kiszonek.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 57807,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części IV dostawa mrożonek, mrożonych warzyw, owoców oraz ryb.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 25950,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części V dostawa artykułów zdrowej żywności.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 23083,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części VI dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 23210,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Firma Handlowa „Dagr-Bis”
Sp. j. Grzegorz Hajczuk, Dariusz Nowacki, ul. Szkolna 13, 05-500 Piaseczno przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 140 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 150 039,90 zł brutto.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Sklep Spożywczy „METKA” Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bogusław T. Krawczyk, ul. Szkolna 13D, 05-500 Piaseczno przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 70 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 96 067,03 zł brutto.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Menu Express Sp. z o.o. Sp. k., ul. Poznańska 327A, 05-850 Ołtarzew przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 35 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 44 332,50 zł brutto.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy PRIMUS Artur Niedziela, ul. Jutrzenki 79, 02-230 Warszawa przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 35 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 53 214,60 zł brutto.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Piekarnia Radosław Jaskulski, ul. Długa 22, 05-510 Konstancin-Jeziorna przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 35 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 45 573,15 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.