Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376575/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a5f99b5-43cc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola nr 8 w Piasecznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376575/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 120/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części I dostawa art. spożywczych, nabiałowych, jaj.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 89426,6 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części II dostawa mięsa i jego przetworów i drobiu.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 51383,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części III dostawa świeżych owoców i warzyw, kiszonek.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 57807,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części IV dostawa mrożonek, mrożonych warzyw, owoców oraz ryb.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 25950,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części V dostawa artykułów zdrowej żywności.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 23083,04 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie.
Dotyczy części VI dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
Przewidywana, liczba osób objętych posiłkami 175 (posiłki wydawane są 3 razy dziennie).
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 23210,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Firma Handlowa „Dagr-Bis”
Sp. j. Grzegorz Hajczuk, Dariusz Nowacki, ul. Szkolna 13, 05-500 Piaseczno przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 140 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 150 039,90 zł brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Sklep Spożywczy „METKA” Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bogusław T. Krawczyk, ul. Szkolna 13D, 05-500 Piaseczno przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 70 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 96 067,03 zł brutto.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Menu Express Sp. z o.o. Sp. k., ul. Poznańska 327A, 05-850 Ołtarzew przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 35 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 44 332,50 zł brutto.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy PRIMUS Artur Niedziela, ul. Jutrzenki 79, 02-230 Warszawa przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 35 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 53 214,60 zł brutto.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Piekarnia Radosław Jaskulski, ul. Długa 22, 05-510 Konstancin-Jeziorna przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 35 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 45 573,15 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Koszenie poboczy, usuwanie drzew i krzaków".
- Koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Budowa pawilonu integracji społecznej w ramach zadania "Utworzenie miejsca integracji lokalnej Józefosław", dofinansowana z budżetu Woj. Maz. "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024".
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2814W - ul. Starochylicka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sielską do skrzyżowania z ulicami Dworską i Długą"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Dostawa różnych produktów spożywczych w 2 pakietach- powtórzenie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo -Wypoczynkowego Malinówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.