Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00361041/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie oprogramowania do zarządzania kontenerami oraz równoważenia obciążenia na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie oprogramowania do zarządzania kontenerami oraz równoważenia obciążenia na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b438667d-a770-4561-8bba-7eeeb3a87b7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIP.261.49.2025.WW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do zarządzania kontenerami oraz równoważenia obciążenia na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
2. Szczegółowe wymagania i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676155,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676155,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676155,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clockwise Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010871125
7.3.3) Ulica: ul. Puławska 405A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-801
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLOCKWISE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CLOCKWISE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676155,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Aleje Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa
NIP: 526-26-67-908
Regon: 015294620
w imieniu i na rzecz którego działa:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej (dalej jako „COAR”)
ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa
NIP: 521-35-90-436
Regon: 142746130
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. przebudowy parteru budynku Oddziału Okręgowego NBP we Wrocławiu
- DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO NOWEGO
- Sukcesywne dostawy w 2026 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa DW nr 632 na odcinku od km 65+765 do km 66+080 wraz z przebudową mostu w m. Stanisławów Pierwszy w km 65+947"
- Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego FSUSR za rok 2025-2026
- Usługi cateringowe na terenie Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa Rozwoju i Modyfikacji, Asysty Technicznej oraz Hostingu Systemu Obsługi Wolontariatu (SOW) wraz z serwisem internetowym Korpusu Solidarności
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu monitorowania do zarządzania procesami medycznymi szpitala w ramach wskaźnika D21G.R2
- "Cyberbezpieczeństwo w powiecie słubickim"
- Usługa wsparcia/gwarancji producenckiej dla serwerów - 8 szt. i macierzy - 2 szt.
- Przedłużenie licencji, gwarancji, wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i systemów oraz zakup i wdrożenie Systemu Centralnego Zarządzania NG Firewall
- Dostawa licencji i subskrypcji na oprogramowanie w podziale na VII części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





