eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › "Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42- 450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42- 450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42- 450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06731488-449e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.”-

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378906/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 463913,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania pn. „Dobudowa zewnętrznej windy osobowej przy budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Łazach, 42- 450 Łazy, ul. Pocztowa 14 wraz z infrastrukturą techniczną.”

Zadanie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Zadanie : Dostosowanie budynku OPS w Łazach ul. Pocztowa do potrzeb osób niepełnosprawnych jak również dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu. Program wyrównywania różnic między regionami. III Obszar B.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) Projekt architektoniczno-budowlany, branża architektoniczna, branża konstrukcyjna opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
2) Projekt techniczny, branża architektoniczna, branża konstrukcyjna opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
3) Projekt zagospodarowania terenu opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie
4) Opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo-wodne w granicach działki o nr ew. 39/1 zlokalizowanej przy ul. Pocztowej w Łazach opracowana przez: EKOID 40-302 Katowice ul. Gen. H. Le Ronda 76.
5) STWIORB opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
6) Przedmiary robót (pomocniczo)

3. Zakres robót:
Inwestycja obejmuje dostosowanie istniejącego budynku administracji publicznej dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez dobudowę urządzenia budowlanego - windy zewnętrznej na własnym fundamencie wraz z przebudową i zmianą aranżacji części pomieszczeń na parterze. Przebudowa dotyczy wykonania połączenia windy z korytarzami na kondygnacjach nadziemnych (parter i I piętro)
Winda zewnętrza w typu: przelot na wprost. Kabina o wymiarach wewnętrznych 110x140cm, o maksymalnym udźwigu: 630kg, przeznaczona dla maksimum 8 osób. Winda o napędzie elektrycznym. Winda z 3 przystankami (poz. Terenu, parter i I piętro) o wysokości podnoszenia ~4,80m.
Na kondygnacji parteru wykonany zostanie korytarz poprzez przebudowanie pomieszczenia archiwum – wykonanie ścian działowych, wydzielających korytarz w istniejącym pomieszczeniu. Na parterze i na I piętrze zostaną wykonane prace polegające na wyburzeniu fragmentów ścian podokiennych i dostosowaniu powstałych otworów do przejścia pomiędzy urządzeniem windy zewnętrznej a istniejącymi korytarzami oraz poszerzeniu otworu w ścianie wewnętrzne do wartości 140cm.
Inwestycja obejmuje także przebudowę istniejących schodów zewnętrznych przy głównym wejściu od strony południowo – wschodniej. Zaprojektowano schody zewnętrze konstrukcji monolitycznej żelbetowej, jednobiegowe. Schody zaprojektowane w miejscu istniejących schodów przeznaczonych do rozbiórki.
Zamawiający wymaga dokonania odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszty odbioru należy ująć w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262300-4 - Betonowanie

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W dniu 20.10.2022r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 4 (cztery) oferty przetargowe. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 500 000,00 zł.
Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. Zakład Działalności Wielobranżowy Krzysztof Suchecki, 41-200 Sosnowiec ul. Przyjaciół Żołnierza 5A - złożył ofertę na kwotę brutto: 573 169,86 zł.
Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 573 169,86 – 500 000,00 = 73 169,86 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.
Dodatkowa informacja. Zamawiający został powiadomiony przez Wykonawcę drogą mailową o problemach technicznych związanych ze złożeniem ofert w postępowaniu (wewnętrzny błąd serwera), oraz stwierdził nieprawidłowość działania platformy miniportal w zakresie procedury dotyczącej wycofania/zmiany ofert. Nieprawidłowości dotyczące strony technicznej postępowania, lub przejściowe błędy oprogramowania - problemy techniczne są dodatkową przesłanką do unieważnienia niniejszego postępowania.

UZASADNIENIE PRAWNE
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573169,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.