eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynku nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261 574 802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/14wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d230eb74-3e3a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont budynku nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 60/z/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7706862,08 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1681879,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynkach nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu.
2. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części.
3. Zakres prac będzie obejmował:
• Budynek nr 23
- burzenie i rozbiórka elementów z cegły, betonu i żelbetu,
- wykonanie izolacji pionowej wraz z drenażem i studniami,
- wymiana ułożenie nowych rur kanalizacyjnych (odprowadzenie wody deszczowej),
- rozebranie i wymurowanie murków oporowych poniżej poziomu gruntu,
- wykonanie cokołów z płytek cegłopodobnych wokół budynku,
- wyrównanie elewacji płytami styropianowymi w górnej części budynku,
- skucie starych tynków na elewacji i wykonanie nowych wraz z malowaniem,
- wymiana na paterze drzwi wejściowych do obiektu (drzwi jedno- i dwuskrzydłowe),
- wymiana na parterze i w części piwnicznej okien,
- rozebranie świetlika z luksferów i montaż okna z drążkami (ze względu
na wysokość umiejscowienia),
- wykonanie zadaszeń z poliwęglanu nad drzwiami do budynku,
- wymiana krat okiennych w części okien i kratek wentylacyjnych,
- rozebranie barierki ochronnej i wykonanie zabezpieczenia z siatki w ramach
stalowych mocowanych do słupków,
- rozebranie i wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
- wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
- rozebranie i wymurowanie nowych kominów z cegły licowej,
- wymiana kominów z daszkiem z PCV, nasad wentylacyjnych z deflektorem,
- rozebranie i wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- rozebranie i ułożenie opaski z kostki betonowej z trzech stron budynku,
- wymiana lamp oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi,
- montaż, praca i demontaż rusztowań,
- wywiezienie gruzu.

• Budynek nr 75
- rozebranie ogrodzenia z płyt drogowych betonowych zbrojonych i słupków
stalowych z dwuteownika,
- rozebranie i wykonanie nowego fundamentu pod ogrodzenie,
- wykonanie nowego ogrodzenia z siatki w ramach stalowych na podmurówce
z cegły licowej;
- rozebranie i wykonanie nowej bramy wjazdowej dwuskrzydłowej i furtki,
- wzmocnienie konstrukcji dachu pod płyty z blachodachówki,
- oczyszczenie konstrukcji wiaty i pomalowanie,
- rozebranie pokrycia dachowego z blachy trapezowej wykonanie nowego
z blachodachówki cegłopodobnej wraz z rynną i rurą spustową,
- wymiana nawierzchni z płyt betonowych typu yomb na kostkę betonową
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej,
- demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych z osprzętem,
- montaż, praca i demontaż rusztowań,
- wywiezienie gruzu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), kosztorysy (ślepe) oraz wzór umowy – stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45454100-5 - Odnawianie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W rozdziale XIII oraz rozdziale XIV SWZ Zamawiający wymagał kosztorysu ofertowego wykonanego zgodnie z kosztorysem ślepym załączonym do SWZ.
Kosztorysy ofertowe wykonane nieprawidłowo tj. niezgodnie z kosztorysem ślepym załączonym do SWZ.
W związku z powyższym oferty podlegają odrzuceniu w myśl art. 226 ust. 1 pkt. 5

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.