Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365378/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00461240/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261 574 802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/14wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d230eb74-3e3a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Remont budynku nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365378/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 60/z/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7706862,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1681879,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynkach nr 23 i 75 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu.
2. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części.
3. Zakres prac będzie obejmował:
• Budynek nr 23
- burzenie i rozbiórka elementów z cegły, betonu i żelbetu,
- wykonanie izolacji pionowej wraz z drenażem i studniami,
- wymiana ułożenie nowych rur kanalizacyjnych (odprowadzenie wody deszczowej),
- rozebranie i wymurowanie murków oporowych poniżej poziomu gruntu,
- wykonanie cokołów z płytek cegłopodobnych wokół budynku,
- wyrównanie elewacji płytami styropianowymi w górnej części budynku,
- skucie starych tynków na elewacji i wykonanie nowych wraz z malowaniem,
- wymiana na paterze drzwi wejściowych do obiektu (drzwi jedno- i dwuskrzydłowe),
- wymiana na parterze i w części piwnicznej okien,
- rozebranie świetlika z luksferów i montaż okna z drążkami (ze względu
na wysokość umiejscowienia),
- wykonanie zadaszeń z poliwęglanu nad drzwiami do budynku,
- wymiana krat okiennych w części okien i kratek wentylacyjnych,
- rozebranie barierki ochronnej i wykonanie zabezpieczenia z siatki w ramach
stalowych mocowanych do słupków,
- rozebranie i wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
- wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
- rozebranie i wymurowanie nowych kominów z cegły licowej,
- wymiana kominów z daszkiem z PCV, nasad wentylacyjnych z deflektorem,
- rozebranie i wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- rozebranie i ułożenie opaski z kostki betonowej z trzech stron budynku,
- wymiana lamp oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi,
- montaż, praca i demontaż rusztowań,
- wywiezienie gruzu.
• Budynek nr 75
- rozebranie ogrodzenia z płyt drogowych betonowych zbrojonych i słupków
stalowych z dwuteownika,
- rozebranie i wykonanie nowego fundamentu pod ogrodzenie,
- wykonanie nowego ogrodzenia z siatki w ramach stalowych na podmurówce
z cegły licowej;
- rozebranie i wykonanie nowej bramy wjazdowej dwuskrzydłowej i furtki,
- wzmocnienie konstrukcji dachu pod płyty z blachodachówki,
- oczyszczenie konstrukcji wiaty i pomalowanie,
- rozebranie pokrycia dachowego z blachy trapezowej wykonanie nowego
z blachodachówki cegłopodobnej wraz z rynną i rurą spustową,
- wymiana nawierzchni z płyt betonowych typu yomb na kostkę betonową
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej,
- demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych z osprzętem,
- montaż, praca i demontaż rusztowań,
- wywiezienie gruzu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), kosztorysy (ślepe) oraz wzór umowy – stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W rozdziale XIII oraz rozdziale XIV SWZ Zamawiający wymagał kosztorysu ofertowego wykonanego zgodnie z kosztorysem ślepym załączonym do SWZ.Kosztorysy ofertowe wykonane nieprawidłowo tj. niezgodnie z kosztorysem ślepym załączonym do SWZ.
W związku z powyższym oferty podlegają odrzuceniu w myśl art. 226 ust. 1 pkt. 5
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Malowanie klatek schodowych wraz z wymianą instalacji domofonowej i drzwi wejściowych w budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Helu.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.