eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin"Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników" ".



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników" ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914857528

1.5.8.) Numer faksu: 914857603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@cus.szczecin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cus.szczecin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników" ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4a90803-c412-40d1-b394-69be2e055812

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037473/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja w zdrowie pracowników

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym w zakresie części 3 (postępowanie nr 341-15.2025) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 341-19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4224,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych polegających na wykonaniu badań profilaktycznych przesiewowych dla pracowników zatrudnionych w Centrum Usług Społecznych w Szczecinie będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Prowadzone działania mają na celu dodatkowe wsparcie uczestników poprzez zabezpieczenie ich przed zagrożeniami zdrowotnymi dając większe szanse na wczesne wykrycie wielu chorób.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych polegających na wykonaniu badania - mammografia:
1) przewidywana liczba badań mammografii: maksymalnie 30 badań, minimalnie 20 badań w okresie trwania umowy;
2) badania mammograficzne obu piersi w dwóch lub czterech projekcjach (CC i MLO);
3) wymagane jest posiadanie przez wykonawcę nowoczesnego aparatu do mammografii, spełniającego normy i wymogi techniczne dla badań diagnostycznych, posiadającego aktualne certyfikaty, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia;
4) badanie musi być wykonywane przez wykwalifikowany personel (radiolog, technik radiologii z aktualnym prawem wykonywania zawodu);
5) wyniki powinny być opisane przez lekarza radiologa, posiadającego specjalizację z radiologii i diagnostyki obrazowej, z zastosowaniem klasyfikacji BI-RADS i przekazywane w formie pisemnej lub elektronicznej z informacją o konieczności dalszej diagnostyki (jeśli dotyczy);
6) wymagane jest zapewnienie odpowiednich standardów higieny, bezpieczeństwa i ochrony radiologicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAHS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520000973

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-27 do 2025-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.