Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304593/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748654682
1.5.8.) Numer faksu: 748674062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76735f2b-503e-43cd-8ff8-ff1942f8ceda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76735f2b-503e-43cd-8ff8-ff1942f8ceda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044044/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 414883,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.Cześć 1 (zadanie nr 1): Dowóz uczniów do szkół i zapewnienie opieki
Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 7.55.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 1 (Zadanie nr 1) – 12 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026.
Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Dowóz uczniów z ul. Lisiej do Szkoły Podstawowej nr 3 tylko na trasie : dom-szkoła. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania
i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ).
Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej informacji w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 118833,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.Część 2 (zadanie nr 2): Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół i zapewnienie opieki. Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 7.55.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 2 (Zadanie nr 2) – 28 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026.
Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania
i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ).
Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci
i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej informacji w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 153450 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.Część 3 (zadanie nr 3): Dowóz niepełnosprawnych uczniów i zapewnienie im opieki. Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 7.55.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 3 (Zadanie nr 3) – 7 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026. Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ). Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci
i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.Część 4 (zadanie nr 4): Dowóz niepełnosprawnych uczniów i zapewnienie im opieki. Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 8:30.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 4 (Zadanie nr 4) – 7 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego), 2 uczniów porusza się na wózkach inwalidzkich od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026. Dwoje uczniów uczęszczających do Ośrodka w Piszkowicach porusza się na wózkach inwalidzkich w związku z powyższym, Wykonawca musi dysponować pojazdem z odpowiednimi homologacjami do przewozu osób niepełnosprawnych.
Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania
i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ).
Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TRANSPORT Ryszard Matyasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831196139
7.3.3) Ulica: Malczewskiego D/III lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TRANSPORT RYSZARD MATYASIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TRANSPORT RYSZARD MATYASIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 962,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TRNASPORT Ryszard Matyasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831196139
7.3.3) Ulica: Malczewskiego D/III lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TRANSPORT RYSZARD MATYASIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TRANSPORT RYSZARD MATYASIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAXI TOM-KAR Przewozy osobowe i wynajem Tomasz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831666869
7.3.3) Ulica: Szalejów Górny 47/6
7.3.4) Miejscowość: Szalejów Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 57-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAXI "TOM-KAR" PRZEWOZY OSOBOWE I WYNAJEM TOMASZ JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
TAXI "TOM-KAR" PRZEWOZY OSOBOWE I WYNAJEM TOMASZ JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złozono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Remont pomieszczeń i korytarza pierwszego piętra budynku A Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych.
- Nasadzenia drzew i roślin miododajnych na terenie placówek oświatowych powiatu kłodzkiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3245D w miejscowości Bierkowice
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy dróg w Boguszynie i Wojborzu
- Wymiana stolarki okiennej i drzwi w budynku A Zespołu Szkół Technicznych w Kłodzku
- Remont bazy naprawczej pojazdów samochodowych Starostwa Powiatowego w Kłodzku ul. Wyspiańskiego 2 w celu adaptacji na magazyn
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
- Transport autokarowy studentów KU.2301.140.2025
- Organizacja 5-ciu jednodniowych wycieczek integracyjnych i rekreacyjno-poznawczych dla opiekunów zastępczych i dzieci
- Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Kobyla Góra do szkół i przedszkoli w 2026 roku
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





