eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyRemont lokalu użytkowego w budynku Plac Basztowy 8 w Głuchołazach po zalaniu w wyniku powodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokalu użytkowego w budynku Plac Basztowy 8 w Głuchołazach po zalaniu w wyniku powodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1157199

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokalu użytkowego w budynku Plac Basztowy 8 w Głuchołazach po zalaniu w wyniku powodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d4dd0c6-aa26-43dc-a8f0-2846961122ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059897/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Remont lokalu użytkowego w budynku Plac Basztowy 8 w Głuchołazach po zalaniu w wyniku powodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.36.2025.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu pomieszczeń stanowiących siedzibę Straży Miejskiej o powierzchni użytkowej 53,53 m². Pomieszczenia zlokalizowane na parterze budynku przy ul. Plac Basztowy 8 w Głuchołazach. Celem zamówienia jest doprowadzenie lokalu do stanu technicznego umożliwiającego jego ponowne użytkowanie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wykończeniowych.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektowa dotycząca modernizacji lokalu Straży Miejskiej w Głuchołazach tz.:
1) projektem architektoniczno-budowlanym,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarem robót

Lokalizacja realizacji zadania :
- Głuchołazy, ul. Placu Basztowego 8 pow. 53,53m2


2. Do zakresu przedmiotu należy wykonanie w szczególności:

1) Skucie tynków na pełną wysokość ścian, nałożenie nowych tynków, dezynfekcja oraz malowanie ścian,
2) Skucie płytek ceramicznych, dezynfekcja i odgrzybianie posadzek oraz gruntowanie poziomych powierzchni,
3) Rozebranie sufitów podwieszanych, usunięcie farb oraz dezynfekcja sufitów,
4) Wykonanie nowych okładzin sufitowych z płyt gipsowo-kartonowych,
5) Witryna wejściowa, drzwi oraz kraty zewnętrzne okienne do oczyszczenia i dezynfekcji,
6) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
7) Wymiana drzwi wejściowych,
8) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, montaż nowych opraw oświetleniowych,
9) Wykonanie instalacji telekomunikacyjnej, wykonanie instalacji antenowej,
10) Wymiana i montaż: misek ustępowych, brodzika, umywalek, systemów spłukując oraz montaż elektrycznych grzejników akumulacyjnych, przewodów wodociągowych i sanitarnych,
11) Wymiana instalacji mechanicznej wywiewnej (wentylator kanałowy),
12) Wywóz gruzu, montaż wyposażenia lokalu,
13) Dokumentacja powykonawcza.

Szczegółowy opis przedmiotowych robót budowlanych zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa pn. „Dokumentacja projektowa dotycząca modernizacji lokalu Straży Miejskiej w Głuchołazach” oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiący Załącznik 1 do SWZ- Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa unieważnienia niniejszego postepowania jest art. 255 pkt 1) ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Do wyznaczonego terminu na złożenie oferty, to jest do dnia 25 sierpnia 2025r. do godziny 09:00 w postepowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.