eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceCzyszczenie (mycie) i malowanie elewacji siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Czyszczenie (mycie) i malowanie elewacji siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Owocowa 6-6A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-158

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 326041208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@katowice.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.pip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b004f72d-f3a5-47b6-ad16-f88d02562e59

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czyszczenie (mycie) i malowanie elewacji siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b004f72d-f3a5-47b6-ad16-f88d02562e59

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118041/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Czyszczenie (mycie) oraz malowanie elewacji siedziby PIP OIP w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KT-ROR-A.213.207.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 314203,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na czyszczeniu (myciu) i malowaniu elewacji siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, położonej w Katowicach, przy ul. Owocowej 6-6a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary tych robót, stanowiące załączniki nr 2a, 2b i 2c do swz, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w tym postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta – spółki ROPE TECHS GROUP Sp. z o.o., 43-100 Tychy, ul. Mikołowska 203.
Oferta ta podlega odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówienie publicznych, w powiązaniu z art. 63 ust. 2 tej ustawy, oraz na podst. art. 224 ust. 6 i 226 ust. 1 pkt 8 ustawy, tj.:
- jako oferta wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz
- jako oferta z rażąco niską ceną, będąca ofertą wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z pkt 9.1.1 i 13.17.7 specyfikacji warunków zamówienia (swz), wykonawca zobowiązany był dołączyć do składanej oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym bądź osobistym. Określona w swz forma tego dokumentu wynika z art. 63 ust. 2 ustawy, zgodnie z którym w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - pod rygorem nieważności. Ponieważ dołączone do oferty ww. Wykonawcy oświadczenie to cyfrowe odwzorowanie (skan) podpisanego tradycyjnie dokumentu – bez podpisu elektronicznego – dokument ten z mocy ustawy jest nieważny. W związku z powyższym Wykonawca został wezwany przez Zamawiającego do jego uzupełnienia.
Ponadto Wykonawca został wezwany do złożenia wyjaśnień treści oferty, w tym do wyjaśnienia zaoferowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia, z uwagi na to, iż cena zaoferowana przez tego Wykonawcę była niższa o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
Wykonawca do upływu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu nie udzielił odpowiedzi na powyższe wezwanie, tj. nie uzupełnił przedmiotowego dokumentu oraz nie złożył wyjaśnień. W związku z tym jego oferta została odrzucona.
Ponieważ była to jedyna oferta złożona w postępowaniu, podlega ono unieważnieniu na podst. art. 255 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.