eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska"Przebudowa schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób
z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833428712

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf-bp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób
z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee79166-e78f-4194-a792-a1a187c70b9b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00324581/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa zewnętrznej platformy pionowej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Pawilonu Sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamawiający oświadcza, iż zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Sportowa Uczelnia Dostępna II” Nr projektu FERS.03.01-IP.08-001/24 (2025-2027) ze środków NCBiR.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/11/2025/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej”.
2. Zamawiający oświadcza, iż zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Sportowa Uczelnia Dostępna II” Nr projektu FERS.03.01-IP.08-001/24 (2025-2027) ze środków NCBiR.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45453000-7: Roboty remontowe i renowacyjne

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie następujących robót:

5.1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową na podstawie posiadanej przez Zamawiającego archiwalnej dokumentacji budynku, wykorzystując ją w zakresie dotyczącym niniejszego zamówienia, programu funkcjonalno–użytkowego, własnych pomiarów, badań i inwentaryzacji na miejscu w trakcie realizacji zamówienia oraz ustaleń z Zamawiającym.
Dokumentacja projektowa obejmować będzie zaprojektowanie przebudowy schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej w tym:
 roboty rozbiórkowe – rozbiórka istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych, rozbiórka częściowa nawierzchni z kostki betonowej i krawężników, demontaż balustrad pochylni i schodów, wywiezienie i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórek,
 przebudowa schodów zewnętrznych i strefy wejściowej do budynku z dostosowaniem do obowiązujących przepisów techniczno–budowlanych oraz potrzeb osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim,
 wykonanie płyty fundamentowej pod platformę pionową,
 dostawa, montaż i uruchomienie przy schodowej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych o parametrach opisanych w dalszej części opracowania,
 wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzenia,
 wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i okładzin schodowych z płytek ceramicznych,
 wykonanie wnęki na wycieraczkę gumową w spoczniku schodowym, przed głównym wejściem do budynku, z zapewnieniem odpływu wód opadowych,
 montaż balustrad schodowych stalowych, malowanych proszkowo w kolorze czarnym (w istniejącej stylistyce),
 przygotowanie terenu w miejscu po rozebranej pochylni pod nawierzchnię utwardzoną, zagęszczenie gruntu, uzupełnienie podbudowy z kruszyw łamanych, ławy pod krawężniki, krawężniki 15/30 (alternatywnie murek oporowy zamiast krawężnika), ułożenie/uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, wydzielenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych,
 zagospodarowanie terenu w bezpośrednim sąsiedztwie robót (utwardzenia, zieleń) w sposób umożliwiający korzystanie osób z niepełnosprawnościami,
 wykonanie innych robót budowlanych, wynikających z dokumentacji projektowej.
Wymagany okres gwarancyjny na wykonane roboty budowlane i dokumentację projektową min. 60 miesięcy, w tym bezpłatne przeglądy i serwis platformy przy schodowej w okresie gwarancyjnym.
Do wykonanych prac Wykonawca winien załączyć dokumentację powykonawczą (2 egz.), deklaracje kompletności wykonanych prac oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

5.2 Wykonawca zweryfikuje na etapie opracowania dokumentacji projektowej prawidłowość istniejących rozwiązań technicznych pod kątem ich zgodności z aktualnymi przepisami techniczno - budowlanymi.
Zakres kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje:
 projekt budowlany wielobranżowy (w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych) obejmujący projekt zagospodarowania działki/terenu, projekt architektoniczno – budowlany i projekt techniczny – po 3 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna – 1 egz. w formacie dwg i pdf (rysunki) oraz docx i pdf (opisy),
 pozostałe niezbędne dokumenty, w tym min:
 informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
 komplet uzgodnień i sprawdzeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
 prawomocna decyzja o zatwierdzeniu projektu i pozwoleniu na budowę,
 oświadczenie projektantów, że cała dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, jest kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć oraz zobowiązanie do bezpłatnego uzupełniania braków i szczegółów niezbędnych do realizacji inwestycji i wykonania wszystkich robót budowlano-montażowych objętych opracowaną dokumentacją.
Podstawą do sporządzenia przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej są:
 mapa do celów projektowych przygotowana i wykonana na koszt Wykonawcy,
 archiwalna dokumentacja projektowa istniejącego budynku,
 program funkcjonalno - użytkowy,
 uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia przedstawiony w SWZ,
 wizja lokalna istniejącego budynku i terenu z własnymi pomiarami i badaniami oraz inwentaryzacją na etapie realizacji prac, wykonanymi na koszt Wykonawcy,
 decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także inne wymagane prawem dokumenty, pozwolenia i uzgodnienia uzyskane przez Wykonawcę na jego koszt na etapie opracowania i na potrzeby projektu budowlanego,
 uzgodnienia techniczne oraz uzgodnienia dotyczące kolorystyki elementów wykończeniowych - dokonywane z Zamawiającym na etapie opracowania projektu.
5.3 Wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową budynku
Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
 roboty rozbiórkowe – rozbiórka istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych, rozbiórka częściowa nawierzchni z kostki betonowej i krawężników, demontaż balustrad pochylni i schodów, wywiezienie i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórek,
 przebudowa schodów zewnętrznych i strefy wejściowej do budynku z dostosowaniem do obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych oraz potrzeb osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim,
 wykonanie płyty fundamentowej pod platformę pionową,
 dostawa, montaż i uruchomienie przy schodowej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych o parametrach opisanych w dalszej części opracowania,
 wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzenia,
 wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i okładzin schodowych z płytek ceramicznych,
 wykonanie wnęki na wycieraczkę gumową w spoczniku schodowym, przed głównym wejściem do budynku, z zapewnieniem odpływu wód opadowych,
 montaż balustrad schodowych stalowych, malowanych proszkowo w kolorze czarnym (w istniejącej stylistyce),
 przygotowanie terenu w miejscu po rozebranej pochylni pod nawierzchnię utwardzoną, zagęszczenie gruntu, uzupełnienie podbudowy z kruszyw łamanych, ławy pod krawężniki, krawężniki 15/30 (alternatywnie murek oporowy zamiast krawężnika), ułożenie/uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, wydzielenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych,
 zagospodarowanie terenu w bezpośrednim sąsiedztwie robót (utwardzenia, zieleń) w sposób umożliwiający korzystanie osób z niepełnosprawnościami,
 wykonanie innych robót budowlanych, wynikających z dokumentacji projektowej.

5.4 Wykonanie innych robót budowlanych
Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie:
 uzupełnienie tynków, okładzin i powłok malarskich po robotach, uzupełnienie krawężników,
 wykonanie niezbędnych napraw elementów budynku i usunięcie uszkodzeń powstałych w związku z prowadzonymi robotami,
 uzupełnienie zieleni, ukształtowanie terenu i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych,
 oznakowanie strefy wejściowej i miejsc postojowych z uwzględnieniem wymagań dla osób z niepełnosprawnościami.

W wycenie robót budowlanych należy uwzględnić ponadto:
 wywiezienie gruzu, odpadów i materiałów z rozbiórki (wraz z kosztami utylizacji),
 wykonanie niezbędnych rusztowań i pomostów do robót budowlanych oraz ich koszty pracy,
 wykonanie niezbędnych przebić przez przegrody dla instalacji oraz bruzd, wraz z ich zaprawieniem,
 uzupełnienie ubytków, wykończenie powierzchni,
 wykonanie dokumentacji technicznych i innych opracowań, niezbędnych do realizacji robót,
 właściwe przygotowanie podłoży do wykonania robót (np. gruntowanie, usunięcie odstających powłok lub tynków),
 wykonanie tymczasowych zabezpieczeń placu budowy, oznakowania BHP i ppoż. podczas trwania budowy,
 wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów – w części dotyczącej wykonywanych robót,
 uzyskanie decyzji UDT dopuszczającej urządzenie do użytkowania,
 przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi platformy przy schodowej.

Szczegółowy opis robót został przedstawiony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU).
Podstawą do sporządzenia przez Wykonawcę szczegółowego wyliczenia ceny oferty jest:
 archiwalna dokumentacja projektowa istniejącego budynku,
 program funkcjonalno - użytkowy,
 uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia przedstawiony w SWZ,
stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149076,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149076,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krymar Marta Mikucewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 25

7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-505

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149076,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.