eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Budowa, przebudowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w ulicy Bohaterów Września

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej
w ulicy Bohaterów Września

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430200431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studziwodzka 37

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318211

1.5.8.) Numer faksu: 857318210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkbielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkbielsk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej
w ulicy Bohaterów Września

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59afea71-0f29-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020816/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa, przebudowa kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w ulicy Bohaterów Września

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach, oś priorytetowa II „ Ochrona Środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu”, nr umowy o dofinansowanie: POIS.02.03.00-00-0082/17-00 z dnia 19.12.2017 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284750/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2959000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z Projektowaniem w ul. Bohaterów Września w zakresie:
budowa, przebudowa kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i odcinków bocznych kanalizacji sanitarnej z odtworzeniem nawierzchni po zrealizowanych robotach w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przewiduje się zaprojektowanie oraz wykonanie:
1.1. budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej sieci DN 300-400 mm odwadniającej nawierzchnie w pasie drogowym ulicy o długości ok. 500 m, tj. na odcinku od ul. Dubiażyńskiej do ul. Strzelniczej wraz ze skrzyżowaniem. Istniejące odcinki kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami należy zdemontować.
1.2. budowy i przebudowy sieci wodociągowej z rur PVC lub PE PN 10 o średnicy od 80 mm do 160 mm, wykonanie sieci bocznej do wszystkich przyległych działek w granicach pasa drogowego, w tym też do działek, pełniących rolę dróg dojazdowych, zlokalizowanych po stronie południowej ulicy z rur PE Ø32-63 mm, a także z rur PVC lub PE PN 10 o średnicy
od 80 mm do 110 mm oraz hydranty z podpięciem, na długości ok. 380 m pasa drogowego ulicy Bohaterów Września, tj. na odcinku od posesji nr 13 do skrzyżowania z ul. Strzelniczą. Istniejące sieci wodociągowe z rur żeliwnych zdemontować lub zamulić. Roboty zaprojektować zgodnie z technicznymi warunkami użytkownika sieci wodociągowej.
1.3. budowy odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej o łącznej długości ok. 75 m o średnicy rur Ø160-200 mm do granic przyległych do ulicy działek, w tym też do działek, pełniących rolę dróg dojazdowych od strony południowej poszerzonego (uregulowanego prawnie) pasa drogowego, jako przedłużenie wcześniej wykonanych odcinków kanalizacji.
1.4. odtworzenie nawierzchni jezdni po wykonanych, w ramach przedmiotowego zadania, robotach oraz po wykonanej uprzednio kanalizacji sanitarnej w jezdni (łącznie pełnej szerokości jezdni wraz z podbudową, wynoszącej 6,0 m oraz z obustronnymi krawężnikami ulicznymi), dowiązanych sytuacyjnie i wysokościowo do już przyjętych rozwiązań, wg
opracowanej odrębnie dokumentacji projektowej w ul. Strzelniczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia – Program Funkcjonalno-Użytkowy
2. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony pracownikom Wykonawcy oraz Zamawiającego przed, w trakcie oraz po zakończeniu wykonywania robót, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest stosować następujące środki
bezpieczeństwa:
2.1. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., przepisami i wytycznymi odnoszącymi się do zapobiegania pandemii wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru.
2.2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz pozostałymi opracowaniami stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia oraz wymogami niniejszej SWZ.
2.3. Użyte materiały i urządzenia powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną.
3. Zamawiający nie wyraża zgody aby zaproponowane urządzenia lub materiały były prototypami. Zamawiający wymaga aby zaproponowane urządzenia lub materiały były fabrycznie nowe.
4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem
niniejszego zamówienia.
5. Rozwiązania równoważne:
5.1. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w programie funkcjonalno-użytkowym.
5.2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.4. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie art.95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 ze zm.) osoby, które będą wykonywać czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w SWZ (z wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane).
2) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 4.6 ppkt 1 powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt 1 powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia
oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w ppkt 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
7. Projekt jest dofinansowany z Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach, oś priorytetowa II „Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2792100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3139575 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2792100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe ,,MAKSBUD" Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001791

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 35

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej - projektant w branży sanitarnej i branży drogowej- ,, DROGOWSKAZ" s.c. M.Gwiazdowski, A.Sosnowski ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2792100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.