Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad przygotowaniem i realizacją oraz rozliczeniem Zadania inwestycyjnego pn. „BUDOWA TRASY TRAMWAJOWEJ W UL. ...” – zamówienie podobne” - nazwa skrócona
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 884 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad przygotowaniem i realizacją oraz rozliczeniem Zadania inwestycyjnego pn. „BUDOWA TRASY TRAMWAJOWEJ W UL. ...” – zamówienie podobne” - nazwa skrócona2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c98975c-44d2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379459/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
- w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zam. pod. (um. w nr RU-116/PIM/22/AKa/2021-301/2021-323 z dnia 20/06/2021 r.), pn.: „Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu ...;
- dotychczasowemu Wykonawcy usług: Sweco Polska sp. z o.o. ul. Franklina Roosevelta 22 60-829 Poznań;
- zam. polegającego na powtórzeniu podobnych usług (przedmiot zam. podst. i pod. obejmuje 71247000-1 - 71248000-8 - 71310000-4 - 71540000-5);
- a takie zam. było przewidziane w OoZ dla zam. podst. (w pkt VI.3) 3. OoZ i V.4.SWZ);
- przedmiot zam. podst. i podob. obejmują nadzór nad robotami budowlanymi, nadzór nad projektem i dokumentacją, doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, usługi zarządzania budową;
- oraz całkowita wartość tego zam. została uwzględniona przy obliczaniu jego wart. (wart. zam. podstawowego (4.106.266,38 pln z zamówieniami podobnymi) zamówienia podobne o wartości netto do 922.010,59 pln – wartość zamówienia podobnego – 309.000,00 pln, równowartość w euro: 69.382,07 euro).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/10/22/ZP60/ 2021-321
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad przygotowaniem i realizacją oraz rozliczeniem Zadania inwestycyjnego pn. „BUDOWA TRASY TRAMWAJOWEJ W UL. RATAJCZAKA NA ODCINKU OD UL. ŚW. MARCIN DO UL. KRÓLOWEJ JADWIGI WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM Z UL. MATYI I WIERZBIĘCICE W RAMACH PROJEKTU „PROGRAM CENTRUM - ETAP II - BUDOWA TRASY TRAMWAJOWEJ WRAZ Z USPOKOJENIEM RUCHU SAMOCHODOWEGO W UL. RATAJCZAKA" - ZAKRES ZMNIEJSZONY - (SKRZYŻOWANIE UL. ŚW. MARCIN - RATAJCZAKA)” – zamówienie podobne”
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego – Zamawiający nie zamieścił kompletnej informacji o planowanych zamówieniach podobnych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.