Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302164/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@choroszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92901502-df0f-4d8a-ace2-32d8f6c53b351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92901502-df0f-4d8a-ace2-32d8f6c53b35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019852/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Rozbudowa Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy - Dostawa wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022-2029 współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w ramach inwestycji A4.2.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych elementów wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach pierwszego wyposażenia rozbudowanego Samorządowego Żłobka nr 1 w Choroszczy zlokalizowanej przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Choroszczy zgodnie z zestawieniem wyposażenia stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
Wymagania szczegółowe realizacji rzeczowej zadania
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym wygląd w zakresie materiałów wykończeniowych.
1.1. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będzie budynek Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy zlokalizowanej przy ul. Powstania Styczniowego 1
w Choroszczy
1.2. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SWZ.
1.3. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane w punkcie III ppkt. 1.1. SWZ, zamontuje oraz odda do użytkowania. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych
do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu oraz montażu wszystkich elementów wyposażenia ponosi wykonawca.
1.4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami z materiałów dopuszczonych do obrotu
i użytkowania.
1.5. Dostarczony przedmiot zamówienia przez Wykonawcę winien być dostosowany do użytkowania go w placówkach użyteczności publicznej i wykonany według powszechnie obowiązujących norm.
1.6. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona oględzin miejsca dostawy i montażu wyposażenia wskazanego w SWZ w celu rozeznania zakresu przedsięwzięcia oraz ryzyk
z nim związanych.
1.7. Po podpisaniu umowy w terminie 14 dni, a przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zgodnie z OPZ i SWZ przedstawi zamawiającemu do akceptacji wymagane próbki w postaci:
• wzory aplikacji tematycznych
• aktualne materiały informacyjne i/ lub foldery z opisami i szczegółowymi fotografiami wszystkich oferowanych produktów
• ustali kolorystykę pozostałych elementów wyposażenia
1.8. Wykonawca zobowiązany jest wobec Zamawiającego do pokrycia wszelkich szkód powstałych z jego winy na terenie obiektu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246152,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256905,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246152,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bydgosta Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 554-023-62-75
7.3.3) Ulica: ul. Fordońska 46
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246152,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych
- Zakup sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego do Pracowni Działań Multimedialnych w Instytucie Architektury Tekstyliów dla Politechniki Łódzkiej
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Kamień, w ramach projektu pn.: "Nowa jakość kształcenia w Gminie Kamień"
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





