Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398791/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00500408/01 - Wynik z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Trend Micro, serwis i wsparcie techniczne dla DATADOMAIN, serwerów HP, macierzy dyskowej DELL EMC UNITY 300, oraz serwerów Synology
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
1.2.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871246063
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szosa Chełmińska 30/32
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 56 669 39 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.torun.ibip.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400449
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00398791
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w treści ogłoszenia, Zamawiający odsyła do zapisów SWZ i jej załączników.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części I 14 dni od dnia zawarcia umowy czas obowiązywania umowy od 22.12.2025r. do 21.12.2026 r.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części I nie później niż 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy dla części II – czas obowiązywania umowy 1 rok od dnia podpisania umowy. Czas obowiązywania aktualnego wsparcia 17.09.2025r.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części III– czas obowiązywania umowy od 18.10.2025 r. r. do 17.10.2026 r.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części III nie później niż 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy dla części IV – czas obowiązywania umowy 1 rok od dnia podpisania umowy. Czas obowiązywania aktualnego wsparcia 11.09.2025r.
Okres dostawy licencji 14 dni od dnia zawarcia umowy dla części V – czas obowiązywania umowy od 27.11.2025 r. r. do 26.11.2026 r.
Po zmianie:
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w treści ogłoszenia, Zamawiający odsyła do zapisów SWZ i jej załączników.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części I 14 dni od dnia zawarcia umowy. Czas obowiązywania umowy od 22.12.2025r. do 21.12.2026 r.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części II nie później niż 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy dla części II – czas obowiązywania umowy 1 rok od dnia podpisania umowy. Czas obowiązywania aktualnego wsparcia 17.09.2025r.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części III 14 dni od dnia zawarcia umowy – czas obowiązywania umowy od 18.10.2025 r. r. do 17.10.2026 r.
Okres dostarczenia dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi dla części IV nie później niż 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy dla części IV – czas obowiązywania umowy 1 rok od dnia podpisania umowy. Czas obowiązywania aktualnego wsparcia 11.09.2025r.
Okres dostawy licencji 14 dni od dnia zawarcia umowy dla części V – czas obowiązywania umowy od 27.11.2025 r. r. do 26.11.2026 r.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPEKTROMETRU FTIR ZINTEGROWANEGO DO ANALIZY GAZÓW I PAR DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU
- Wykonanie zabezpieczenia oraz monitoringu pomieszczeń magazynu Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu w zakresie detekcji wycieków
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





