eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swiatowid-elblag.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7658e4f-3818-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021240/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE SWIATOWID odpowiadającej wyzwaniom XXI w.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.261.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 488657,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu nagłośnieniowego:
1) sprzęt nagłośnieniowy - system liniowy - 4 kpl.
2) system nagłośnienia bezpośredniego - ultrakierunkowego przesyłu głosu - 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342412-3 - Głośniki

4.5.5.) Wartość części: 81942,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia mobilnego stanowiska do prezentacji aplikacji VR oraz stanowiska do animacji poklatkowej, postprodukcji i realizacji nagrań audio – wideo:
1) gogle VR - 1 zestaw
2) adapter bezprzewodowy do gogli VR – 1 zestaw
3) bateria do zestawu bezprzewodowego – 4 szt.
4) ładowarki do baterii do zestawu bezprzewodowego – 4 szt.
5) przewód HDMI – 2 szt.
6) skrzynia transportowa – 1 szt.
7) telewizor 55” – 1 szt.
8) stojak mobilny – 1 szt.
9) skrzynia transportowa na telewizor 55” – 1 szt.
10) komputer stacjonarny z 2 monitorami - 1 kpl.
11) oprogramowanie do montażu i udźwiękowienia materiałów wideo - 1 szt.
12) oprogramowanie do grafiki - 1 szt.
13) aparat fotograficzny typ 1 - 1 kpl.
14) zestaw mikrofonów do aparatu typ 1 oraz typ 2 - 1 zestaw
15) statyw teleskopowy z głowicą obrotową - 1 kpl.
16) dyktafon cyfrowy - 1 szt.
17) aparat fotograficzny do animacji poklatkowej – Typ 2 - 3 kpl.
18) obiektyw - 3 szt.
19) laptopy z systemem operacyjnym - 3 kpl.
20) oprogramowanie do animacji poklatkowej - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

31158100-9 - Ładowarki do baterii

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

18924000-2 - Kufry

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

39151100-6 - Stojaki

48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

32341000-5 - Mikrofony

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

32332100-0 - Dyktafony

38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 94276,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa systemu ekranu LED:
1) Ekran LED - 1 kpl.
2) Oprogramowanie - 1 licencja
3) Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.
4) Urządzenie przechwytujące sygnał wideo - 1 szt.
5) Kabel HDMI - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

4.5.5.) Wartość części: 282112,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drukarki wielkoformatowej - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 15691,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyświetlacza multimedialnego - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. I zamówienia złożona została 1 oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny oferty. Dlatego należy postępowanie w cz. I unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132102,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132102,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. II nie złożono żadnej oferty, dlatego należało postępowanie w ww. części unieważnić na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na III cz. zamówienia złożona została tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Tym samym postępowanie w tej części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281200,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. IV nie złożono żadnej oferty, dlatego należało postępowanie w ww. częściach unieważnić na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. V nie złożono żadnej oferty, dlatego należało postępowanie w ww. częściach unieważnić na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie w cz. I zostało unieważnione na dodatkowej podstawie art. 255 ust. 2 Pzp w związku z odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.