Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00425060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2023/BZP 00003998/01 - Wynik z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa brd na skrzyżowaniu w ciągu DK94 w m. Paczyna w woj. śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.2.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 32 258 62 81
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400364
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00370597/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00077675/10/P
Po zmianie:
2022/BZP 00077675/12/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
19
Po zmianie:
22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Dotyczy sekcji IV pkt 4.2.10) Ogłoszenia o zamówieniu:
W sekcji IV) pkt 4.2.10) został podany okres realizacji zamówienia: 19 miesięcy.
Zgodnie z SWZ Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany:
1) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt a) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt a) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 3 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy;
2) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt b) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt b) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 6 miesięcy licząc od dnia odbioru Dokumentacji projektowej;
3) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt od c) do d) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt od c) do d) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 4 miesięcy, licząc od daty uzyskania wymaganych prawem decyzji oraz pozwoleń (ZRID) umożliwiających rozpoczęcie realizacji Robót;
4) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt e) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt e) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia odbioru ostatecznego Robót.
Przewidywany łączny termin realizacji: 19 miesięcy.
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Ponadto Zamawiający, w ramach weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa powyżej, zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
Po zmianie:
I. Dotyczy sekcji IV pkt 4.2.10) Ogłoszenia o zamówieniu:
W sekcji IV) pkt 4.2.10) został podany okres realizacji zamówienia: 22 miesiące.
Zgodnie z SWZ Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany:
1) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt a) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt a) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 6 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy;
2) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt b) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt b) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 6 miesięcy licząc od dnia odbioru Dokumentacji projektowej;
3) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt od c) do d) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt od c) do d) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie 4 miesięcy, licząc od daty uzyskania wymaganych prawem decyzji oraz pozwoleń (ZRID) umożliwiających rozpoczęcie realizacji Robót z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II), tj.:
Do czasu realizacji Robót nie wlicza się okresów zimowych. Okres zimowy trwa od 16 grudnia do 15 marca, liczony jako trzy miesiące.
1) Jeżeli rozpoczęcie realizacji Robót (zgodnie z § 3 ust. 2 Projektowanych Postanowień Umowy – SWZ Tom II) przypada w okresie zimowym, wówczas okres między datą rozpoczęcia realizacji Robót, a końcem danego okresu zimowego liczony w dniach dodaje się do terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt c) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II).
2) Jeżeli termin realizacji Robót upłynął w trakcie okresu zimowego, wówczas do terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt c) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) dodaje się okres trzech miesięcy;
4) w zakresie wskazanym w sekcji IV pkt 4.2.2) ppkt e) Ogłoszenia o zamówieniu oraz w § 1 ust. 2 pkt e) Projektowanych Postanowień Umowy (SWZ Tom II) - w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia odbioru ostatecznego Robót.
Przewidywany łączny termin realizacji: 22 miesiące.
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Ponadto Zamawiający, w ramach weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa powyżej, zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
„Nie dotyczy”
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
„Nie dotyczy”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
„Nie dotyczy”
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia, to taki który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 (jedno) zadanie (zamówienie) obejmujące budowę lub przebudowę drogi lub ulicy co najmniej klasy G o wartości zadania (zamówienia) minimum: 1 000 000,00 PLN netto (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100).
Jako jedno zadanie (zamówienie) należy rozumieć jedną umowę potwierdzającą powyższe wymagania.
Jako wykonanie (zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub Protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Datą zakończenia w przypadku wystawienia Świadectwa Przejęcia jest data wskazana w tym dokumencie jako data zakończenia zadania (zamówienia).
Za budowę lub przebudowę Zamawiający uzna budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 ze zm.).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
b) dotyczącej osób:
"Nie dotyczy"
Po zmianie:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
„Nie dotyczy”
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
„Nie dotyczy”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
„Nie dotyczy”
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia, to taki który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 (jedno) zadanie (zamówienie) obejmujące budowę lub przebudowę drogi lub ulicy co najmniej klasy G o wartości zadania (zamówienia) minimum: 1 000 000,00 PLN netto (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100).
Jako jedno zadanie (zamówienie) należy rozumieć jedną umowę potwierdzającą powyższe wymagania.
Jako wykonanie (zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub Protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Datą zakończenia w przypadku wystawienia Świadectwa Przejęcia jest data wskazana w tym dokumencie jako data zakończenia zadania (zamówienia).
Za budowę lub przebudowę Zamawiający uzna budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1693).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
b) dotyczącej osób:
"Nie dotyczy"
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-21 11:00
Po zmianie:
2022-11-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-21 11:15
Po zmianie:
2022-11-08 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-11-19
Po zmianie:
2022-12-07
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług ochrony
- Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego wraz z terenem przyległym w oddziale terenowym w Bytomiu
- Dostawa dwóch urządzeń do automatycznego, bezpośredniego rozdziału krwi podczas jednego procesu z osprzętem potrzebnym do prawidłowego przebiegu tego procesu
- Załadunek, rozładunek i przemieszczanie odpadów za pomocą ładowarki.
- świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Wykonanie pomiarów elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Pawłowice, Nadleśnictwa Kobiór w roku 2024
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Wymiana wybranych urządzeń dylatacyjnych na obiektach w km 2,952 i 7,067 drogi ekspresowej S7i (odc. Południowej Obwodnicy Gdańska) w m. Gdańsk
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.