Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376825/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce960cbe-d1b7-45b4-a2e8-d2f5512097981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce960cbe-d1b7-45b4-a2e8-d2f551209798
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093212/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Europejskiego Funduszu Społecznego +" Działanie 8.5 Usługi społeczne Priorytet VIII Zwiększenie spójności w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.15.2025.RC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 861970 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IŚwiadczenie usługi społecznej opiekuna osób wspieranych, która ma na celu zapewnienie indywidualnego wsparcia osobom potrzebującym pomocy w codziennym funkcjonowaniu z powodu wieku, niepełnosprawności, choroby lub innych trudności. Opiekun osób wspieranych działa na rzecz poprawy jakości życia osoby wspieranej oraz wzmacniania jej samodzielności i integracji społecznej. Zapewnia indywidualne, zrównoważone i dostosowane do potrzeb wsparcie osobom, które z powodu trudności życiowych, niepełnosprawności, choroby lub wieku mają ograniczoną samodzielność – w celu poprawy ich jakości życia, zachowania możliwie największej niezależności i aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
5.3.2. Celem usługi jest:
- motywowanie do uczestnictwa w życiu społecznym, kulturalnym,
- przeciwdziałanie samotności, depresji i wykluczeniu społecznemu,
- zapobieganie izolacji społecznej i marginalizacji,
Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r. w dni robocze od wtorku do soboty, w godzinach od 12:00 do 19:00. Opiekunowie rodzin wspieranych będą realizować średnio 140 godz/msc. w każdej z 7 lokalizacji: Hamernia, Józefów, Długi Kąt, Józefów, Górecko Stare, Majdan Nepryski, Górnikach w ramach wsparcia rodzin.
5.3.3. Odbiorcy i zakres usługi
Odbiorcami usługi są mieszkańcy Gminy Józefów. Usługa jest kierowana w szczególności do rodzin objętych pieczą zastępczą, problemami opiekuńczo – wychowawczymi, osób z niepełnosprawnością oraz osób starszych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna osób wspieranych będzie miała wymagane kompetencje, kwalifikacje niezbędne do tego typu stanowiska oraz doświadczenie w pracy z dziećmi (rodzinami). Opiekun będzie realizował zajęcia w miejscu spotkań wsparcia i osób starszych, które będą dostosowane do indywidualnych potrzeb, potencjału i osobistych preferencji odbiorców tych usług. Opiekun będzie odpowiedzialny m.in. za prawidłową realizację zajęć sportowych, edukacyjnych, plastycznych (aerobik, zumba, nordic walking) na zakupionym sprzęcie (wyposażenie sportowe, projektor do realizacji zajęć z wirtualnym instruktorem).
5.3.4. Wymagania dla kandydatów na opiekunów:
- wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi, lub
- wykształcenie wyższe i minimum 1 rok doświadczenia w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi, lub
- wykształcenie średnie kierunkowe w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi i minimum 1 rok doświadczenia z ww. osobami lub
- wykształcenie średnia i minimum 2 lata doświadczenia w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi.
- Wykształcenie zawodowe i minimum 3 lata doświadczenia w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi.
5.3.5. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 8a - Standard usługi społecznej „opiekun osób wspieranych "
4 Zadanie II
Świadczenie usługi animatora rodzin w ramach wsparcia rodzin, która ma na celu poprawę jakości życia poprzez rozwój kompetencji wychowawczych, wzmocnienie więzi rodzinnych, aktywizację społeczną oraz dostęp do lokalnych form pomocy i integracji. Usługa społeczna animator rodzin ma na celu wspieranie i wzmacnianie więzi rodzinnych, poprawę jakości życia rodzin oraz pomoc w rozwiązywaniu trudności wychowawczych i emocjonalnych. Animator rodzin pełni rolę doradczą, edukacyjną i wspierającą, organizując zajęcia i działania mające na celu rozwój kompetencji wychowawczych i społecznych członków rodziny.
5.4.1. Cel usługi
- zwiększenie aktywności społecznej rodzin,
- poprawa relacji wewnątrzrodzinnych i kompetencji wychowawczych,
- zintegrowanie rodziny z lokalnym środowiskiem,
- wzmocnienie więzi rodzinnych,
- tworzenie przestrzeni do wspólnego spędzania czasu przez członków rodziny poprzez organizowanie zajęć edukacyjnych, aktywności artystycznych, sportowych,
- propagowanie zdrowych wzorców wychowawczych i komunikacyjnych.
Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r. w dni robocze od wtorku do soboty, w godzinach od 12:00 do 19:00. Animator rodzin będzie realizował średnio 70 godz/msc. w tym 10 godz/msc w każdej z 7 lokalizacji: Hamernia, Józefów, Długi Kąt, Józefów, Górecko Stare, Majdan Nepryski, Górnikach w ramach wsparcia rodzin.
5.4.2. Odbiorcy i zakres usługi
- z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz młodzieżą,
- w których osoby posiadają OzN,
- przeżywających trudności wychowawcze, emocjonalne, społeczne,
- rodzin objętych pieczą zastępczą.
5.4.3. Osoba pełniąca funkcję animatora rodzin będzie miała wymagane kompetencje oraz kwalifikacje niezbędne do tego typu stanowisku. Animator będzie realizował zajęcia w ramach placówek, dostosowane do indywidualnych potrzeb, potencjału i osobistych preferencji odbiorców usług. Zadaniem animatora będzie zaprezentowanie rodzinom, w jaki sposób mogą spędzać czas w rodzinie razem. Przedstawi zajęcia, zabawy, ale też sposoby egzekwowania realizacji poszczególnych działań, poruszy tematy związane między innymi z obowiązkami w rodzinie. Poprzez dostosowaną ofertę zajęć, warsztatów i indywidualnych konsultacji, animator umożliwia rodzinom rozwój kompetencji wychowawczych, wzmacniania więzi i wspiera w trudnych sytuacjach życiowych.
5.4.4. Wymagania dla kandydatów na animatora rodzin:
- wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi, lub
- wykształcenie wyższe i minimum 1 rok doświadczenia w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi, lub
- wykształcenie średnie kierunkowe w zakresie pracy z osobami starszymi, rodzinami, dziećmi i minimum 1 rok doświadczenia z ww. osobami lub
- wykształcenie średnia i minimum ukończony kurs na animatora społeczno-kulturalnego.
5.4.5. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 8a - Standard usługi społecznej „animator rodzin"
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 571728 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi złotej rączki.Odbiorcami usługi są mieszkańcy Gminy Józefów. Ze wsparcia usługi złotej rączki będą mogły skorzystać osoby starsze oraz osoby niepełnosprawne, które nie są w stanie wykonać usługi samodzielnie ze względu na stan zdrowia, wiek, ograniczenia fizyczne lub brak odpowiednich narzędzi i umiejętności.
Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00 za wyjątkiem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Jedna osoba może skorzystać z usługi złota rączka – maksymalnie 2 razy w ciągu miesiąca, licząc od dnia skorzystania po raz pierwszy z usługi. Jedna usługa nie może przekraczać 2 godzin zegarowych pracy konserwatora. W przypadku konieczności zakupu dodatkowych materiałów do wykonania usługi możliwe jest dokonanie zakupu przez konserwatora na życzenie i koszt odbiorcy usługi. W takim wypadku czas przeznaczony na dokonanie zakupu wlicza się w czas usługi.
Miejscem realizacji usługi jest każdorazowo miejsce zamieszkania usługobiorcy.
5.5.2. Zakres usługi w szczególności:
Drobne, niewymagające specjalistycznych uprawnień prace naprawcze, np:
- naprawa spłuczek,
- regulacja drzwi, okien, klamek,
- drobna naprawa mebli.
Pomoc przy montażu i demontażu:
- półek, karniszy, wieszaków, obrazów
- drobnych mebli,
- zawieszanie rolet, żaluzji,
- montaż uchwytów, poręczy.
Podstawowe prace konserwacyjne:
- przeczyszczenie odpływów,
- uszczelnianie kranów i rur,
- smarowanie zamków.
Usługa nie obejmuje:
Prac wymagających uprawnień elektrycznych, gazowych ani prac remontowych.
Prac wymagających specjalistycznych narzędzi i materiałów
Sprzątania, gotowania, transportu.
Osoba lub osoby pełniące funkcję „złotej rączki” muszą posiadać odpowiednie umiejętności lub doświadczenie.
Liczba usług miesięcznie tj. 40 usług. (nie więcej niż 160 usług/ rok)
Termin wykonania zamówienia (usług): od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 78048 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa społeczna usługa transportu indywidualnego oznacza przejazd od miejsca zamieszkania do miejsca docelowego i z powrotem do: Urzędu Miejskiego, Centrum Usług Społecznych, przychodni zdrowia, Miejskiego Ośrodka Kultury, banku, nadleśnictwa, spółdzielni socjalnych, biblioteki publicznej w celu załatwienia spraw urzędowych, kulturalnych i innych (m.in. zakupy spożywcze, wyjazd do kościoła).5.6.2. Usługa świadczona będzie na terenie Gminy Józefów. Przejazdy realizowanie będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
Usługa polega na zapewnieniu dojazdu (transport do i z powrotem): z miejsca zamieszkania do instytucji, placówki medycznej, rehabilitacyjnej, postój/ oczekiwanie w miejscu docelowym maksymalnie do 2 godzin.
Usługa nie obejmuje transportu w pozycji leżącej ani specjalistycznego transportu medycznego i sanitarnego.
Usługa obejmuje transport Odbiorcy usługi, jego opiekuna oraz dopuszcza możliwość przewozu sprzętu umożliwiającego przemieszczanie się Odbiorcy tj. balkonik, kule, wózek inwalidzki.
Liczba godzin stanowi pule miesięczną, która będzie możliwa dla wykorzystania dla osób, które będą potrzebowały wsparcia zgodnie z indywidualnie określonymi potrzebami.
5.6.3. Liczba kursów miesięczna: 80 kursów przy średniej liczbie km na 1 kurs 30 km miesięczna liczba km 2400.
Wymagani dla samochodu :
a) pasy przy każdym fotelu,
b) apteczkę, ze szczególnym uwzględnieniem środków ochrony osobistej,
c) przestrzeń bagażową, umożliwiającą przewóz plecaków, toreb, ale także kul, chodzików lub złożonego wózka inwalidzkiego.
d) oznaczenia informujące o przewozie osób z niepełnosprawnościami, (opcjonalnie przy takim transporcie)
W przypadku zgłoszenia indywidualnych potrzeb, pojazd zostaje wyposażony w:
a) podnośnik/windę lub jeżeli brakuje podnośnika/ windy - antypoślizgowe (najlepiej teleskopowe) najazdy ze specjalnymi zaczepami, o nachyleniu nie większym niż 10°,
b) pasy do przypięcia i stabilizacji wózka inwalidzkiego.
Kierowca posiada:
a) prawo jazdy kategorii uprawniającej go do prowadzenia pojazdu,
b) aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy, wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców,
c) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP,
d) ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy.
Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo i opiekę w czasie przewozu oraz pomoc osobom w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy, spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 156000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia są usługi „dowożenia posiłków". Usługa skierowana jest do osób starszych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Józefów, które mają trudności z samodzielnym przygotowaniem posiłku. Celem usługi jest zaspokojenie podstawowych potrzeb życiowych oraz poprawa jakości życia odbiorców usługi. Usługa ma na celu wsparcie osób starszych i niepełnosprawnych poprzez zapewnienie usługi dowożenia posiłków, przyznanych decyzją CUS zakupionych posiłków bez której osoby te nie miałyby możliwości zjeść ciepłego, pełnowartościowego posiłku od poniedziałku do niedzieli w godzinach od. 10:00-15:00 z wyłączeniem świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Usługa świadczona jest wyłącznie w celu aktywizacji społecznej, zawodowej, edukacyjnej, zdrowotnej i integracji społecznej.5.7.2.Usługa obejmuje:
- dostarczenie co najmniej jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu),
- dostawę posiłku do miejsca zamieszkania osoby korzystającej z usługi.
Żywność gorąca: Powinna być przewożona w temperaturze co najmniej 60°C (135°F).
Żywność zimna: Powinna być przewożona w temperaturze nie wyższej niż 8°C (41°F)
Należy używać termosów i pojemników przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
W przypadku transportu żywności wymagającej chłodzenia, pojazd powinien posiadać system monitorowania i rejestrowania temperatury.
Liczba kursów dziennie: 1 kurs dziennie przy średniej liczbie 60 km ( max 1800 km/ miesięcznie)
Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r.
W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy, spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
4.5.5.) Wartość części: 179662 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, odrzucenia wszystkich ofert złożonych w postępowaniu na podstawie art. 226 pkt. 1.2 c ,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w wyznaczonym terminie oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, odrzucenia wszystkich ofert złożonych w postępowaniu na podstawie art. 226 pkt. 1.2 c ,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w wyznaczonym terminie oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, odrzucenia wszystkich ofert złożonych w postępowaniu na podstawie art. 226 pkt. 1.2 c ,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w wyznaczonym terminie oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, odrzucenia wszystkich ofert złożonych w postępowaniu na podstawie art. 226 pkt. 1.2 c ,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w wyznaczonym terminie oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego "
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Zakup sprzętu związanego z realizacją Programu Ochrony Ludności (1)
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym w ich miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług asystenta osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz Osób z Niepełnosprawnością z terenu Gminy Gardeja
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





