eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000599072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-402

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134366308

1.5.8.) Numer faksu: 134367110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmkrosno@podkarpacie.straz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-krosno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e844295-38bb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00355032/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355160/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych oleju napędowego CPV 09134100-8 oraz benzyny bezołowiowej 95 CPV 09132100-4 na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie.
2. Dostawa paliw płynnych będzie odbywać się do stacji paliw zlokalizowanej na terenie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie przy
ul. Niepodległości 6 .
3. Dostawa paliw płynnych dla KM PSP w Krośnie w ilości ok. 2 000 litrów benzyny bezołowiowej 95 oraz ok. 24 000 litrów oleju napędowego rocznie.
4. Termin wykonania zamówienia:
1) Dostawy sukcesywne – w okresie 2 miesięcy od podpisania umowy.
Ze względu na możliwości techniczne stacji paliw KM PSP w Krośnie zamówienie będzie realizowane w etapach, około 3 dostaw oleju napędowego i około 2 dostaw benzyny bezołowiowej 95 na rok.
2) Dostawy w każdym przypadku na telefoniczne, faksowe lub elektroniczne zgłoszenie Zamawiającego, jednak nie później niż ilość dni roboczych od daty zgłoszenia (tj. do 2 dni, 3-4 dni, lub powyżej 4 dni) zgodnie ze złożoną ofertą.
3) Jednorazowa ilość: min. 1 000 litrów benzyny bezołowiowej 95 oraz min. 1000 litrów oleju napędowego.
5. Wykonawca zapewnia kontakt telefoniczny w sprawach zamówień pod nr telefonu .………….. oraz e-mail ……………………..………
6. Określone przez Zamawiającego ilości (w litrach) są ilościami prognozowanymi
i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznej odpłatności z tytułu świadczenia dostawy.
7. Paliwo będące przedmiotem zamówienia:
– olej napędowy - winno być zgodnie z normą PN-EN 590:2013-12P oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z 09.10.2015 r. (Dz.U. 2015r. poz. 1680 ze zm.).
– benzyna bezołowiowa 95 - winno być zgodnie z normą PN-EN 228:2013-04E oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z 09.10.2015 r. (Dz. U. 2015r. poz. 1680 ze zm.).
Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że benzyna bezołowiowa 95 i olej napędowy będące przedmiotem sprzedaży odpowiadają określonym normom.
8. Każdorazowa dostawa paliw będących przedmiotem zamówienia, musi posiadać świadectwo jakości.
9. Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przetłaczanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny Wykonawcy do zbiorników Zamawiającego.
10. Dostawy paliw płynnych do siedziby Zamawiającego odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz jego środkiem transportu.
11. Strony ustalają, że cena jednostkowa za litr oleju napędowego oraz za litr benzyny bezołowiowej 95 w stosunku do ceny z formularza ofertowego może ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany ceny przez producenta. Zamawiający wymaga, aby zastosowane opusty Wykonawcy zamówienia były stałe przez cały okres obowiązywania umowy.
12. Wprowadzenie nowych cen nie wymaga drogi pisemnej w formie aneksu do umowy. Informację o cenie paliw na dzień dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogą faksową, elektroniczną lub pisemnie.
13. Wykonawca winien fakturować każdą dostawę według potwierdzonej ilości dostarczonego paliwa przeliczanego wg PN-ISO 91-1:1999 na ilość
w temperaturze referencyjnej 15°C.
14. Wynagrodzenie Zamawiający zapłaci Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, przelewem na wskazane
w fakturze konto, wystawianych po każdorazowym dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
15. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany/potwierdzony przez Zamawiającego dokument „Wz” lub inny wydany przez Wykonawcę po odbiorze faktycznym przedmiotu zamówienia.

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.3) Ulica: Kieszek

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.