Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00349715/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie nowej części budynku szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Bąkowie w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strumień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Strumień
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338570142
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.strumien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strumien.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strumien/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie nowej części budynku szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Bąkowie w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8250db20-af62-48c9-9d2a-28df7c48fdd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019000/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie budynku szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bąkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż wyposażenia w meble sal dydaktycznych, pomieszczeń administracyjnych, pomieszczenia jadalni i pomieszczeń gospodarczo-technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4a do SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3a do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 265326,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż wyposażenia sal dydaktycznych w monitory interaktywne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4b do SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3b do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 79690,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169363,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270595,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189107,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189107,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
W ramach prowadzonego postępowania dla Części nr 2 po otwarciu ofert Zamawiający zauważył, że w dokumentach postępowania błędnie nie rozdzielono kosztów dostawy monitora interaktywnego, kosztów usługi montażu i instruktarzu oraz kosztów akcesoriów do monitora interaktywnego, co spowodowało, że oferenci składając oferty ujmowali podatek VAT
w wysokości 0% lub 23% lub 0% oraz 23%, przez co oferty nie są możliwe do porównania. Nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej w sytuacji, gdy złożone oferty nie dają się obiektywnie porównać, naruszałoby to zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, dlatego Zamawiający zdecydował o unieważnieniu przedmiotowej części postępowania.
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla Części nr 2, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2024 r. poz. 1320), który stanowi, cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
INNE PRZETARGI STRUMIEŃ
więcej: przetargi STRUMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych z podziałem na części w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





