Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00352474/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DOBRA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632799920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@dobra24.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DOBRA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7b7b59b-58e1-4b22-8929-1d9b83c92763
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010852/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DOBRA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGOŚR.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW
DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DOBRA
W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH
Wspólny Słownik Zamówień: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów), 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dobra w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem innych dni wolnych od nauki.
Usługa świadczona będzie na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy dla uczniów następujących placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra:
a) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Dobrej,
b) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Piekarach .
na trasach autobusów określonych przez zamawiającego w załącznikach:
DOWOZY I ODWOZY DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBREJ;
DOWOZY I ODWOZY DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W PIEKARACH.
2.Usługa objęta przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będzie w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r , poz. 1539 z późn. zm.).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów w dni nauki szkolnej z ustalonych przez Zamawiającego miejsc przystankowych do szkoły i z powrotem, z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1211 ) .
4. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia:
- szacowana liczba uczniów objętych dowozami wynosi 332,
- liczba miesięcy, w jakich realizowany jest dowóz – 10 ,
- szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dni nauki szkolnej od poniedziałku do wtorku – 430 km. oraz dodatkowo w poniedziałki 34 km, a w środy 73 km .
Podane ilości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania.
Szacowana liczba uczniów objętych dowozami wynosi 332, przy czym zamawiający podkreśla, że może ona ulec zmianie ze względu na występujące w trakcie roku zmiany miejsca zamieszkania uczniów lub zmiany szkoły, do której uczeń uczęszcza. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu nie mniej niż 80% przewidzianej ilości biletów miesięcznych, w stosunku do pozostałej ilości (max 20%) wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do zamawiającego (odbiorcy) żadne roszczenia odszkodowawcze.
5. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy obowiązującym w dniu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Ustala się ogólne zasady organizacji dowozów
a) do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Piekarach uczniowie będą dowożeni najpóźniej na godz. 7.55, a odwozy odbywać się będą na dwóch trasach : 4 x w tygodniu po 5 godz. lekcyjnej i po 7 godz. lekcyjnej, a 1 x w tygodniu w poniedziałek po 5., 6 i 7 godz. lekcyjnej,
b) do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej uczniowie będą dowożeni najpóźniej na godz. 8.15, a odwozy odbywać się będą 4x w tygodniu po 5 i 7 godz. lekcyjnej, a 1x w tygodniu w poniedziałek do raz w tygodniu po 5, 6 i 8 godz. lekcyjnej.
7. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez Zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu.
8. Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:
1) odpowiednią ilością pojazdów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów każdego dnia zajęć szkolnych, (z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć szkolnych), o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być w pełni oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
Wykonawca zapewni dowóz i odwóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach dostosowując wielkość (tj. liczbę miejsc siedzących ) i ilość autobusów do liczby uczniów.
Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zapewnienia wszystkim dzieciom miejsc siedzących podczas wykonywania przewozu oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, wygody i punktualności dowozów.
2) osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm. ). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U z 2025r. poz. 277, 807). W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem wykonywania danych czynności, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby na umowę o pracę - o ile jest to niezbędne do ich zakończenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk i czynności jakie będą wykonywać w okresie realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. W celu kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może zażądać od pracowników Wykonawcy (lub podwykonawcy) oświadczenia dotyczącego formy zatrudnienia i czynności wykonywanych na podstawie umowy o pracę zleconych w związku z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga, aby u Wykonawcy zostały wprowadzone i przestrzegane Standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich ( Dz. U z 2024 r. poz. 1802 z poźn. zm.).
9. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy.
10. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
11. Wykonawca wystawiać będzie dla przewożonych osób bilety miesięczne szkolne zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego ( Dz.U. z 2024 r., poz. 380).
12. Rozliczenie usługi o której mowa w specyfikacji następować będzie na podstawie sprzedanych przez Wykonawcę imiennych biletów miesięcznych dla uczniów poszczególnych Zespołów.
13. W okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu uczniów szkół z terenu Gminy Dobra zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może dokonać zmiany umowy poprzez:
1) czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
2) zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową,
3) zmianę, w tym zmniejszenie zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę, w tym zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy lub zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy.
4.2.1 Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• DOWOZY I ODWOZY DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBREJ
• DOWOZY I ODWOZY DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W PIEKARACH
• OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2024_2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT OSOBOWY KONRAD LISIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681435379
7.3.3) Ulica: FELIKSÓW 42
7.3.4) Miejscowość: MALANÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 62-709
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Przewozu Osób
Grzegorz Sucharek
Piekary 26/1
62 – 730 Dobra
NIP: 6681140968
REGON: 311077766
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWY KONRAD LISIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWY KONRAD LISIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362741,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-26INNE PRZETARGI DOBRA
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
- Budowa linii kablowej oraz oświetlenia ulicznego i drogowego w miejscowości Czyste
- REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie dz. nr 875/2, 39, 144/1, 40/1 obręb Grzepnica (partycypacja)
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - dostawa wraz z montażem kontenerów chłodniczych
- świadczenie usług transportowo przeprowadzkowych w zakresie wyposażenia pomieszczeń biurowych, sprzętów oraz przewozu akt i dokumentów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





