Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00369162/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ulic: Łazienkowej i Strumykowej w Kępnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 5909400
1.5.8.) Numer faksu: 5909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni ulic: Łazienkowej i Strumykowej w Kępnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b0297e-2e93-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369162/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 625387,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Remont nawierzchni ulic: Łazienkowej i Strumykowej w Kępnie", w zakresie określonym w dokumentacji, w tym m.in.:
a) uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac ziemnych oraz koszty związane z prowadzeniem badań archeologicznych,
b) prace rozbiórkowe i wykonanie robót ziemnych,
c) regulacje studni urządzeń podziemnych,
d) nawierzchnie z brukowca z kamienia narzutowego o wymiarach 16-20 cm - (należy uwzględnić w cenie posortowanie i dowóz materiału z oczyszczalni ścieków w Baranowie) - JEZDNIA ULICY ŁAZIENKOWEJ o powierzchni ok. 600 m2,
e) nawierzchnie z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej - JEZDNIA ULICY STRUMYKOWEJ Z SZAROGŁAZU - Z MATERIAŁU INWESTORA (należy uwzględnić w cenie posortowanie i dowóz materiału z oczyszczalni ścieków w Baranowie) o powierzchni ok. 250 m2,
f) nawierzchnie z brukowca z kamienia narzutowego o wymiarach 13-17 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - Z MATERIAŁU INWESTORA (należy uwzględnić w cenie posortowanie i dowóz materiału z oczyszczalni ścieków w Baranowie) - OPASKA PRZY BUDYNKACH o powierzchni ok. 250 m2,
g) chodniki z płyt kamiennych granitowych 30*30*6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem z materiału Wykonawcy o powierzchni ok. 165 m2,
h) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym,
i) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (mapa przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zatwierdzona przez Starostę Kępińskiego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SWZ.
Zamówieniem objęte są również:
- wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji,
- wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót,
- pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic,
- wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
- przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.
- zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,
- inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.
Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP i SIMPLE ERP dostęp z uprawnieniami do nowych wersji oprogramowania i 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych w siedzibie Zamawiającego
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 5677P w zakresie chodnika, poszerzenia jezdni i wykonania poboczy w miejscowości Kierzno i Remont drogi powiatowej nr 5601P Bralin - Lipnik - Czermin
- Przebudowa Oddziału Dziecięcego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7
- Sprzedaż bezgotówkowa i dostawa OLEJU NAPĘDOWEGO bezpośrednio do zbiorników paliwa poszczególnych samochodów sanitarnych i pozostałych SPZOZ w Kępnie - na stacjach paliw Wykonawcy
- Dostawa RĘKAWIC MEDYCZNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Uzbrojenie terenów usługowo-produkcyjnych w Gminie Kępno - budowa sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej i nawierzchni drogowej
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRACE BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE DACHU I WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAIKI"
- Przebudowa Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii dla Dzieci oraz Oddziału Propedeutyki Pediatrii i Chorób Metabolicznych Kości z Pododdziałem Rehabilitacji w Budynku Głównym (...)
- "Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Masłowie Pierwszym" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa instalacji przeciwpożarowej w budynku urzędu Dzielnicy Praga-Północ przy ulicy Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
- Budowa kanalizacji Parkowo-Józefinowo-Garbatka z modernizacją instalacji obróbki osadów ściekowych w oczyszczalni ścieków w Rogoźnie oraz przebudową drogi w Rudzie
- "Budowa placu zabaw w ramach zadania pn.: Dofinansowanie budowy nowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Woli Kopcowej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.