eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraZakup autobusu minimum 18-sto miejscowego, specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach



Ogłoszenie z dnia 2025-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu minimum 18–sto miejscowego, specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632799920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@dobra24.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu minimum 18–sto miejscowego, specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20ae455-5f33-4266-9170-8a09c1ff6878

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010852/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup autobusu minimum 18–sto miejscowego, specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Program wyrównywania różnic między regionami III w ramach Programu Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Powiat turecki, zadania pn.: Zakup autobusu minimum 18–sto miejscowego, specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGOŚR.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 samochodu typu: autobus minimum 18–sto miejscowy, specjalnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach. Samochód musi być fabrycznie nowym pojazdem, w rozumieniu art. 2 pkt 10 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, wyprodukowany w roku 2025, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga dostarczenie samochodu z pełnymi zbiornikami paliwa i płynów eksploatacyjnych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód spełniał wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) oraz rozporządzeń wykonawczych tej ustawy.
Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502). Samochód powinien posiadać możliwość wmontowania minimum 1 stanowiska na wózek inwalidzki – szyny do wjazdu wózków plus pasy. Stanowisko powinno być wyposażone w pasy i inne elementy umożliwiające bezpieczny transport osoby na wózku. Oznakowanie pojazdu symbolami zgodnie z wymaganymi przepisami prawa.
Pojazd musi spełniać wymogi normy euro 6 w zakresie emisji spalin i zużycia energii.
Pojazd musi posiadać w języku polskim m.in. instrukcję obsługi, instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, książkę serwisową i gwarancyjną, aktualne świadectwo homologacji, badania techniczne, tachograf oraz atesty na urządzenia potwierdzające dostosowanie do transportu osób niepełnosprawnych oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony przez Wykonawcę na teren gminy Dobra do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Szczegółowe parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie podstawowe i dodatkowe samochodu wymagane przez Zamawiającego (Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach:
- silnik: wysokoprężny diesel z turbiną o pojemności nie mniej niż 1900 cm3 z normą euro 6, o minimalnej mocy silnika 150 KM,
- napęd: automatyczna skrzynia biegów z tempomatem adaptacyjnym
- samochód z pełnymi zbiornikami paliwa i płynów eksploatacyjnych,
- układ stabilizacji toru jazdy ESC,
- układ wspomagania kierowcy EPAS
- tempomat prędkościowy i odległościowy,
- układ kierowniczy: regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach, kierownica po lewej stronie pojazdu,
- podwozie: koła jezdne z oponami letnimi
Tylne bliźniaki,
- dodatkowy komplet kół zimowych (opony + felgi - zalecane przez producenta)
- koło zapasowe pełnowymiarowe z zestawem narzędzi do wymiany.
- elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi,
- lusterka elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane
- ogrzewana przednia szyba,
- światła przeciwmgielne,
- elektryczne boczne drzwi przesuwne, z prawej strony
- stopień boczny wysuwany elektrycznie,
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
- klimatyzacja przód/tył lub dachowa klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami,
- szyby przyciemniane w tylnej części
- fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem,
- lusterko w osłonie przeciwsłonecznej dla pasażera - konieczne
- podwójny fotel pasażera ze schowkiem,
- pokrowce ochronne w przestrzeni pasażerskiej na fotele, szyte na miarę z materiałów łatwo zmywalnych zalecana ekoskóra ,
Pokrowce dla kierowcy i pasażera w przedniej części samochodu z alkantary
- wnętrze tapicerowane,
- tylne drzwi dwuskrzydłowe,
- najazdy tylne aluminiowe,
- możliwość wmontowania minimum 1 stanowiska na wózek inwalidzki – szyny do wjazdu wózków plus pasy.
- komputer pokładowy,
- Komplet kamizelek odblaskowych 18 szt. w rozmiarach xl, l i m
- luk dachowy z wyjściem bezpieczeństwa,
- wideorejestrator jazdy, nagrywanie minimum 4k plus dwie karty pamięci dedykowane z minimum 512 GB pamięci
- monitoring GPS pojazdów - śledzenie lokalizacji, prędkości, postojów, paliwa.
- czujniki parkowania - przednie i tylne
- poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie
- radio + głośniki
- kamera cofania 360
- 2 sztuki gaśnicy,
- profesjonalna apteczka samochodowa z wyposażeniem
- trójkąt ostrzegawczy,
- naklejki informacyjne dla osób niepełnosprawnych, dofinasowane z funduszu PFRON i logo Gmina Dobra (do uzgodnienia z zamawiającym)
- zabezpieczenia pojazdu: centralny zamek zdalnie sterowny z 2 pilotami, imoblajzer, alarm
- czujniki ciśnienia w oponach
- system zapobiegania kolizjom (kamera + radar)
- system kontroli pasa ruchu
- przednie światła przeciwmgielne
- system monitorowania martwego pola
- tylne szyby podgrzewane
- tachograf cyfrowy, elektroniczny
- nagrzewnica postojowa
- wykładzina podłogi na całej długości pojazdu gumowa, łatwa w czyszczeniu
- ogrzewane fotele przednie kierowcy i pasażera
- pasy bezpieczeństwa 3 punktowe wszystkie siedzenia
- półki lotnicze na bagaż
- boczne światła obrysowe
- chlapacze tylne
- chlapacze przednie
- dach wysoki
- reflektory do jazdy dziennej led
- światła obrysu na dachu
-centralny zamek z systemem bezkluczykowym
- dywaniki gumowe w kabinie kierowcy
- przedłużona gwarancja z limitem minimum 150 000 km i minimum 4 lata
- termin realizacji 30 dni od podpisania umowy
Gwarancja i serwis:
W okresie gwarancji naprawy samochodu oraz wyposażenia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym. Przystąpienie do naprawy przez serwis nastąpi niezwłocznie, jednakże nie później niż 72 godziny od zgłoszenia w formie e-maila. Do czasu, o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
Ponadto serwis samochodu musi zostać zapewniony przez sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi (Autoryzowana Stacja Obsługi zlokalizowana w odległości nie większej niż 200 km od siedziby Zamawiającego), zgodnie z warunkami wynikającymi ze złożonej oferty przetargowej oraz z gwarancji.
Gwarancja ogólna min. 48 miesiące z limitem przebiegu kilometrów minimum 150 000.
4.2.1 Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• Wymagania techniczne autobus_23.07.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388189940

7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.