Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260552/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
- 2025/BZP 00275382/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00283819/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00306294/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e5d6a9-8012-436b-b96d-cc4d9f3e8d54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083866/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych dla pododziałów naprawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/z/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Zestawy narzędzi1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych i diagnostycznych, narzędzi ręcznych i elektronarzędzi do zabezpieczenia potrzeb pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej oraz 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- Minimalne wymagania eksploatacyjno – techniczne (WET) – załącznik nr 3 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 6 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 233300,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – System zasilający1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych i diagnostycznych, narzędzi ręcznych i elektronarzędzi do zabezpieczenia potrzeb pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej oraz 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- Minimalne wymagania eksploatacyjno – techniczne (WET) – załącznik nr 3 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 6 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Podnośnik samochodowy1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych i diagnostycznych, narzędzi ręcznych i elektronarzędzi do zabezpieczenia potrzeb pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej oraz 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- Minimalne wymagania eksploatacyjno – techniczne (WET) – załącznik nr 3 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 6 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42413200-6 - Podnośniki hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 68292,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Narzędzia ręczne i elektronarzędzia1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych i diagnostycznych, narzędzi ręcznych i elektronarzędzi do zabezpieczenia potrzeb pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej oraz 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- Minimalne wymagania eksploatacyjno – techniczne (WET) – załącznik nr 3 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 6 do SWZ (zadanie nr 1, 2, 3, 4);
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126468,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126468,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126468,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARPOL Narzędzia Profesjonalne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542471193
7.3.3) Ulica: ul. Bałtycka 9
7.3.4) Miejscowość: OSIELSKO
7.3.5) Kod pocztowy: 86-031
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARPOL NARZĘDZIA PROFESJONALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARPOL NARZĘDZIA PROFESJONALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126468,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla rzeczowego zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do rzeczowego zadania złożono jedną ofertę, która przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94992,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94992,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94992,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THERMINI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542889859
7.3.3) Ulica: ul. Cynamonowa 13
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94992,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
od dnia podpisania umowy do 12 grudnia 2025 r., z tym że:
dla zadania nr 1 – 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy (realizacja opcji do dnia
12.12.2025 r. złożenie zamówienia nie później niż do 13 października 2025 roku);
dla zadania nr 2 – 120 dni kalendarzowych od podpisania umowy (nie później niż do 12.12.2025 r.);
dla zadania nr 3 – 90 dni kalendarzowych od podpisania umowy (nie później niż do 12.12.2025 r.);
dla zadania nr 4 – 40 dni kalendarzowych od podpisania umowy (realizacja opcji do dnia 12.12.2025 r. złożenie zamówienia nie później niż do 24 listopada 2025 roku).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Pogwarancyjne usługi serwisowe systemu SPECT ( ECAM_SCINTRON).
- Wsparcie prawnika w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców
- Usługa dystrybucji 12 wydań magazynu samorządowego "Monitor Wielkopolski" (miesięcznik) jako dodatku załączanego do czasopism na terenie województwa wielkopolskiego
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i podłoży mikrobiologicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
- Dostawa produktu leczniczego Denosumab - 1 pakiet asortymentowy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni stolarskiej do Zespołu Szkół nr 5 w Tychach w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości oraz dostępności edukacji poprzez rozwój (...)
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu do Modelarni
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- "Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Będków"
- "Dostawa urządzeń pomiarowych i narzędzi w zakresie elektryki i elektroniki oraz sprzętu i artykułów do obróbki włókien światłowodowych dla Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





