Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302031/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00319642/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nazwa zamówienia:
Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 7
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-040
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 18 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-katowice.logintrade.net/zapytania_email,163210,1cfa857a05933211dabc750de1b33d99.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nazwa zamówienia:Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9043228-009f-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047385/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont obiektu przy ul. Czecha 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.261.2.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212378,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
a) Projekcie technicznym budowlano-wykonawczym – Załącznik nr 1 do swz: (Załącznik ten zawiera większy zakres prac obejmujący prace będące przedmiotem wykonanego projektu technicznego, ale z uwagi na możliwości finansowe, wykonanie całości robót zostało podzielone na etapy; niniejsze postępowanie dotyczy remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej, w związku z czym do realizacji niniejszego zamówienia należy odnieść tylko te dane z projektu i informacje ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które dotyczą zakresu prac, będącego przedmiotem niniejszego postępowania).
b) Przedmiarze prac – Załącznik nr 2 do swz.
c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 3 do swz: (Załącznik ten zawiera większy zakres prac obejmujący prace będące przedmiotem wykonanego projektu technicznego, ale z uwagi na możliwości finansowe wykonanie całości robót zostało podzielone na etapy; niniejsze postępowanie dotyczy remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej, w związku z czym do realizacji niniejszego zamówienia należy odnieść tylko te dane ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które dotyczą zakresu prac, będącego przedmiotem niniejszego postępowania).
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) roboty ogólnobudowlane
b) roboty instalacyjne wod-kan
c) prace wykończeniowe i porządkowe
3) Zamawiający dokonał inwentaryzacji geodezyjnej studzienek kanalizacyjnych, która stanowi załącznik nr 3a do SWZ.
3a) Zamawiający udostępnia powykonawczy rzut przebiegu drenażu opaskowego wokół budynku oraz dokumentację zdjęciową, który stanowi załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175052,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241051,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175052,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 646 300 26 36, REGON 524 602 147
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 7a
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175052,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utworzenie stanowiska badawczego służącego do przetwarzania kamienia powydobywczego w materiał glebotwórczy, jego instal. na KD Barbara i udostępnienie do badań realizowanych w ramach projektu GI-mine
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej WSL
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz przedszkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach, na 2026 rok
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Ruch Murcki-Staszic Zadanie 2: Ruch Wujek
- Świadczenie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach.
- "Adaptacja i remont pomieszczenia celem utworzenia strefy pacjenta wraz z wyposażeniem strefy" .
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz montażem fotowoltaiki i pomp ciepła.
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Publicznym w Szczytnej
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Różewo od skrzyżowania do m. Skrzatusz do skrzyżowania do m. Przybkowo
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
- Budowa drogi leśnej DSD 08-03-0189 wraz z przebudową drogi o nr inw. 220/918 w Leśnictwie Jeziora
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





