eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: "Skuteczni w działaniu - współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej" o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z FBW .....

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z FBW .....

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z FBW .....

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18b51eec-4df6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z FBW...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Skuteczni w działaniu - współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej" współfinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (nr 80/PL/2020/FBW).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: monika.jedrys@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): DANE OSOBOWE PRZETWARZANE W TRYBIE RODO W KWP Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
( POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO)

Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom

2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych:
Sylwia Fila
- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
- e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl

3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami.
Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
c) Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE

Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.

4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
 prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
 prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
 prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
 prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
 prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 67/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Szkolenie w formule Online z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym dla 8 osób

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

cena oferty brutto – 60 %
doświadczenie trenerów badane ilością przeprowadzonych szkoleń – 40 %.

Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami:
a) dla kryterium cena:
CN
C = -------- x 60 pkt
CO
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena,
CN – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
CO – cena oferty ocenianej (brutto);
b) dla kryterium doświadczenie trenerów (ilość przeprowadzonych szkoleń z zakresu Crypto-Blockchain w okresie trzech ostatnich lat) D:
Wykonawca zobowiązany jest wpisać w Formularzu ofertowym wszystkich trenerów przeznaczonych do realizacji szkolenia, którzy przeprowadzą szkolenia z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym
Z załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych jednoznacznie musi wynikać, że wskazany w Formularzu ofertowym trener przeprowadził autoryzowane szkoleń Crypto-Blockchain w okresie trzech lat poprzedzających złożenie oferty. Przedmiotowe środki dowodowe muszą odpowiadać ilości przeprowadzonych szkoleń wskazanych w Formularzu ofertowym. Ilość przeprowadzonych szkoleń świadczy
o doświadczeniu trenera i stanowi kryterium oceny ofert.
Na potwierdzenie spełnienia warunku dla kryterium doświadczenie trenerów Wykonawca dołączy: oświadczenie własne, referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie musi wynikać zakres szkolenia, data realizacji szkolenia oraz dane: imię
i nazwisko trenera/trenerów.
Dokumenty te nie będą podlegały uzupełnieniu.
Kryteria wyboru ofert (dotyczy trzech ostatnich lat):
 ilość przeprowadzonych szkoleń Crypto-Blockchain - 2 szkolenia – 0 punktów,
 ilość przeprowadzonych szkoleń Crypto-Blockchain – od 3 szkoleń do 4 szkoleń – 10 punktów,
 ilość przeprowadzonych szkoleń Crypto-Blockchain – od 5 szkoleń do 6 szkoleń – 20 punktów,
 ilość przeprowadzonych szkoleń Crypto-Blockchain – od 7 szkoleń do 8 szkoleń – 30 punktów,
 ilość przeprowadzonych szkoleń Crypto-Blockchain – od 9 szkoleń i więcej – 40 punktów

W przypadku wskazania w ofercie tylko jednego trenera, który przeprowadził mniej niż dwa szkolenia z zakresu autoryzowanych szkoleń Crypto-Blockchain, oferta zostanie odrzucona.
W przypadku wskazania więcej niż jednego trenera, do wyliczenia punktów za kryterium doświadczenie trenerów prowadzących szkolenie, Zamawiający przyjmie średnią arytmetyczną będącą ilorazem sumy ilości przeprowadzonych szkoleń w okresie trzech ostatnich lat i ilości trenerów.

Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W=C+D
gdzie:
W – łączna punktacja,
C – punkty za cenę oferty brutto,
D – punkty za doświadczenie trenerów (ilość przeprowadzonych przez nich szkoleń)

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej i przedstawi najkorzystniejszy stosunek ceny i doświadczenia trenerów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 Szkolenie w formule Online w zakresie CompTIA CASP+ wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

a) cena oferty brutto - 60 %
b) doświadczenie trenera w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych szkoleń CompTIA – 40 %.

Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami:
a) dla kryterium cena:

C N
C = --------------- x 60pkt
CO

gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena
CN – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
CO – cena oferty ocenianej (brutto)
b) dla kryterium doświadczenie trenerów w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych szkoleń CompTIA:

Wykonawca zobowiązany jest wpisać w Formularzu ofertowym wszystkie informacje na temat przeprowadzonych szkoleń przez trenera wskazanego do realizacji szkolenia w zakresie
i okresie wskazanym przez Zamawiającego.

Z załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych jednoznacznie musi wynikać, że wskazany w Formularzu ofertowym trener przeprowadził autoryzowane szkoleń CompTIA w okresie trzech lat poprzedzających złożenie oferty. Przedmiotowe środki dowodowe muszą odpowiadać ilości przeprowadzonych szkoleń wskazanych
w Formularzu ofertowym. Ilość przeprowadzonych szkoleń świadczy o doświadczeniu trenera i stanowi kryterium oceny ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunków dla kryterium doświadczenie trenera, Wykonawca dołączy: referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie musi wynikać zakres szkolenia, data realizacji szkolenia oraz dane trenera.
Proponowane kryteria wyboru ofert:
• doświadczenie trenera w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych 3 szkoleń CompTIA – 0 punktów,
• doświadczenie trenera w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych szkoleń CompTIA od 4 do 5 szkoleń – 10 punktów,
• doświadczenie trenera w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych szkoleń CompTIA od 6 do 7 szkoleń – 20 punktów,
• doświadczenie trenera w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych szkoleń CompTIA od 8 do 9 szkoleń – 30 punktów,
• doświadczenie trenera w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych szkoleń CompTIA 10 szkoleń i więcej – 40 punktów.

W przypadku wskazania w ofercie tylko jednego trenera, który przeprowadził mniej niż trzy szkolenia z zakresu autoryzowanych szkoleń CompTIA, oferta zostanie odrzucona. Natomiast
w przypadku wskazania kilku trenerów, z których jeden przeprowadził mniej niż trzy szkolenia
z zakresu autoryzowanych szkoleń CompTIA, doświadczenie tego trenera nie będzie brane
do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji w kryterium doświadczenie trenerów. Trener
z mniejszym doświadczeniem nie może realizować szkolenia.

W przypadku wskazania więcej niż jednego trenera, do wyliczenia punktów za kryterium doświadczenie trenera w przeprowadzaniu autoryzowanych szkoleń CompTIA Zamawiający przyjmie średnią arytmetyczną będącą ilorazem sumy przeprowadzanych autoryzowanych szkoleń i ilości trenerów.
Z powyższych wyliczeń do oceny Zamawiający przyjmie wartość całkowitą (pełne szkolenie).
Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W=C+D

gdzie:
W – łączna punktacja
C – punkty za cenę oferty brutto
D – punkty za doświadczenie trenera/trenerów w przeprowadzaniu w okresie ostatnich trzech lat autoryzowanych szkoleń CompTIA. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej i przedstawia najkorzystniejszy stosunek ceny i doświadczenia trenerów.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 Bezpieczeństwo Systemu Microsoft Windows 10/11 dla 20 osób

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
cena oferty brutto - 60 %,
doświadczenie trenera badane ilością przeprowadzonych szkoleń - 40 %.

Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami
a) dla kryterium cena:

CN
C = -------- x 60 pkt
CO
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
CO - cena oferty ocenianej (brutto).

b) dla kryterium doświadczenie trenera/trenerów (ilość przeprowadzonych szkoleń) D:
Wykonawca zobowiązany jest wpisać w Formularzu ofertowym wszystkie informacje na temat przeprowadzonych szkoleń przez trenera wskazanego do realizacji szkolenia z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows w okresie ostatniego roku poprzedzającego złożenie oferty.
Z załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych jednoznacznie musi wynikać, że wskazany w Formularzu ofertowym trener przeprowadził minimum pięć szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows w okresie ostatniego roku poprzedzającego złożenie oferty.
Trener z mniejszym doświadczeniem nie będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty i nie może on realizować szkolenia.
Przedmiotowe środki dowodowe muszą odpowiadać ilości przeprowadzonych szkoleń wskazanych w Formularzu ofertowym. Ilość przeprowadzonych szkoleń świadczy
o doświadczeniu trenera i stanowi kryterium oceny ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunków dla kryterium doświadczenie trenera, Wykonawca dołączy: oświadczenie własne, referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie musi wynikać zakres szkolenia, data realizacji szkolenia oraz dane trenera.
Dokumenty te nie będą podlegały uzupełnieniu

kryteria wyboru ofert:
• Ilość przeprowadzonych szkoleń – 5 szkoleń - 0 punktów,
• Ilość przeprowadzonych szkoleń - od 6 szkoleń do 7 szkoleń – 10 punktów,
• Ilość przeprowadzonych szkoleń - od 8 szkoleń do 9 szkoleń – 20 punktów,
• Ilość przeprowadzonych szkoleń - od 10 szkoleń do 11 szkoleń – 30 punktów,
• Ilość przeprowadzonych szkoleń - 12 szkoleń i więcej – 40 punktów.

W przypadku wskazania w ofercie tylko jednego trenera, który przeprowadził mniej niż pięć szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows, oferta zostanie odrzucona. Natomiast w przypadku wskazania kilku trenerów, z których jeden przeprowadził mniej niż pięć szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows, doświadczenie tego trenera nie będzie brane do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji w kryterium doświadczenie trenerów. Trener z mniejszym doświadczeniem nie może realizować szkolenia.
W przypadku wskazania więcej niż jednego trenera, do wyliczenia punktów
za kryterium doświadczenie trenerów prowadzących szkolenie, Zamawiający przyjmie średnią arytmetyczną będącą ilorazem sumy ilości przeprowadzonych szkoleń w okresie ostatniego roku poprzedzającego złożenie oferty i ilości trenerów.

łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):

W=C+D
gdzie:
W – łączna punktacja,
C – punkty za cenę oferty brutto,
D – punkty za ilość przeprowadzonych szkoleń trenera/trenerów.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej i przedstawia najkorzystniejszy stosunek ceny i ilości przeprowadzonych przez trenerów szkoleń. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: – zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: – zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: – wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
a) dla zadania nr 1:
 wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi z których każda polegała na realizacji szkoleń z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym
b) dla zadania nr 5:
 wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi z których każda polegała na realizacji autoryzowanych szkoleń CompTIA
c) dla zadania nr 8:
 wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 usług z których każda polegała na realizacji szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows i posiada/ją tytuł Microsoft Certified Trainer.
 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym trenerem wyznaczonym do realizacji szkolenia posiadającym tytuł Microsoft Certified Trainer.

Wykonawca zobowiązany będzie złożyć NA WEZWANIE zamawiającego:
 wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego oraz wykazu usług składanych NA WEZWANIE zamawiającego.

Warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Dla zadania nr 1:
 wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi z których każda polegała na realizacji szkoleń z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym

2) Dla zadania nr 5:
 wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi z których każda polegała na realizacji autoryzowanych szkoleń CompTIA

3) Dla zadania nr 8:
 wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 usług z których każda polegała na realizacji szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows i posiada/ją tytuł Microsoft Certified Trainer.
 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym trenerem wyznaczonym do realizacji szkolenia posiadającym tytuł Microsoft Certified Trainer.

W przypadkach wskazanych powyżej wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia musza złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w formie papierowej i opatrzone podpisem własnoręcznym, przekazuje się elektroniczne odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym

Poświadczenia cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub jeden z wykonawców, który umocowany został do prezentowania w postępowaniu członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej).

2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał (na wezwanie) od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

- Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, pod rygorem nieważności należy złożyć
 w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub
 w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy wykonawca jako oświadczenie własne.
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, pod rygorem nieważności należy złożyć
 w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby
 w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby
Jeżeli oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje podmiot udostępniający zasoby. Poświadczenia zgodności cyfrowe cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz

UWAGA: NIE NALEŻY SKŁADAĆ OŚWIADCZENIA WYKONAWCY/ PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH W OŚWIADCZENIU, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 USTAWY PZP WRAZ Z OFERTĄ!

2 Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w rozporządzeniu, wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
 wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego dla zadania 8.
 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

UWAGA: NIE NALEŻY SKŁADAĆ WYKAZU USŁUG, WYKAZU OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO WRAZ Z OFERTĄ!

2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w rozporządzeniu, wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
3. Jeżeli podmiotowy środek dowodowy/przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie został sporządzony jako dokument elektroniczny oraz wystawiony przez upoważnione podmioty:
 przekazuje się ten dokument
Przez dokumenty wystawione przez upoważnione podmioty należy rozumieć zaświadczenia wydawane przez organy publiczne i osoby trzecie. Pojęcie „dokumenty wystawione przez upoważnione podmioty” nie obowiązuje zatem oświadczeń wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby oraz podwykonawcy.

4. Jeżeli podmiotowy środek dowodowy/przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu (tj. skan) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
5. Jeżeli podmiotowy środek dowodowy/przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie zostały sporządzone jako dokumenty elektroniczne oraz wystawione/sporządzone przez wykonawcę, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcę niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby:
 dokumenty te przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert wykonawca zobowiązany jest ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ dla każdego trenera wskazanego w Formularzu ofertowym:
1) dla zadania nr 1:
dokumenty potwierdzające przeprowadzenie przez każdego z nich dwóch szkoleń z zakresu Crypto-Blockchain w okresie trzech ostatnich lat - oświadczenie własne trenera, referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie musi wynikać zakres szkolenia, data realizacji szkolenia oraz dane trenera. Z załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych jednoznacznie musi wynikać, że wskazany w Formularzu ofertowym trener przeprowadził minimum pięć szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows w okresie ostatniego roku poprzedzającego złożenie oferty.
2) dla zadania nr 5:
dokumenty potwierdzające przeprowadzenie przez każdego z nich trzech autoryzowanych szkoleń CompTIA w okresie trzech ostatnich lat - oświadczenie własne trenera, referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie musi wynikać zakres szkolenia, data realizacji szkolenia oraz dane trenera. Z załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych jednoznacznie musi wynikać, że wskazany w Formularzu ofertowym trener przeprowadził minimum pięć szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows w okresie ostatniego roku poprzedzającego złożenie oferty.
3) dla zadania nr 8:
dokumenty potwierdzające przeprowadzenie przez każdego z nich 5 szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows w okresie ostatniego roku - oświadczenie własne trenera, referencje lub inne dokumenty, z których jednoznacznie musi wynikać zakres szkolenia, data realizacji szkolenia oraz dane trenera. Z załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych jednoznacznie musi wynikać, że wskazany w Formularzu ofertowym trener przeprowadził minimum pięć szkoleń z zakresu bezpieczeństwa systemu Microsoft Windows w okresie ostatniego roku poprzedzającego złożenie oferty.

Z załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych jednoznacznie musi wynikać, że wskazane w Formularzu ofertowym osoby wykonały szkolenia wskazane powyżej w zależności od zadania na które składana jest oferta. Przedmiotowe środki dowodowe muszą odpowiadać ilości przeprowadzonych przez trenerów szkoleń wskazanych w Formularzu ofertowym. Ilość przeprowadzonych szkoleń świadczy o doświadczeniu trenera i stanowi kryterium oceny ofert, o których mowa w rozdziale XX SWZ.

2. Powyższe przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert i nie będą podlegały uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 roku (Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.).
3. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w rozporządzeniu, wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
6. Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy oraz inny dokument lub oświadczenie został sporządzony jako dokument elektroniczny oraz wystawiony przez upoważnione podmioty:
 przekazuje się ten dokument
Przez dokumenty wystawione przez upoważnione podmioty należy rozumieć zaświadczenia wydawane przez organy publiczne i osoby trzecie. Pojęcie „dokumenty wystawione przez upoważnione podmioty” nie obowiązuje zatem oświadczeń wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby oraz podwykonawcy.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej podadresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz ofertowy wypełniony we wszystkich pozycjach.
2) Przedmiotowe środki dowodowe – na potwierdzenie, zgodności z kryterium określonym w opisie kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. V.2. SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące dowód tymczasowy zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .
8) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z rozdz. XVII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z
wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby),potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum spółka cywilna) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy dopuszczalne są w sytuacjach przewidzianych ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa zamówienia: Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080, dofinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW

1) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: TAK
2) Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: - 3
Zadanie nr 1 Szkolenie w formule Online z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym dla 8 osób
Zadanie nr 5 Szkolenie w formule Online w zakresie CompTIA CASP+ wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób
Zadanie nr 8 Bezpieczeństwo Systemu Microsoft Windows 10/11 dla 20 osób;
3) Ofertę można złożyć na jedną, na wszystkie części (zadania). Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na które wykonawca może złożyć oferty częściowe
4) Powód nie dokonania podziału zamówienia na części: NIE DOTYCZY.
5) Zamówienie podzielono na części:
Część I obejmującą:
Zadanie nr 1 Szkolenie w formule Online z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym dla 8 osób;
Zadanie nr 2 Szkolenia w formule Online z zakresu OSINT (Open Source Intelligence)
na poziomie średniozaawansowanym dla 6 osób;
Zadanie nr 3 szkolenia w formule Online z zakresu EC-Council - CEH - Certified Ethical Hacker w wersji najbardziej aktualnej na dzień rozpoczęcia szkolenia wraz wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób;
Zadanie nr 5 Szkolenie w formule Online w zakresie CompTIA CASP+* wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób;
Zadanie nr 6 Szkolenie w formule Online z zakresu CompTIA Cloud+ wraz
z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób;
Zadanie nr 7 Szkolenie w formule Online z zakresu CompTIA IT Fundamentals (ITF+) wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 10 osób;

Część II obejmującą:
Zadanie nr 4 Szkolenie Certified Ethical Hacker dla 10 osób;
Zadanie nr 8 Bezpieczeństwo Systemu Microsoft Windows 10/11 dla 20 osób;
Zadanie nr 9 Bezpieczeństwo sieci dla 20 osób.

6) Ponadto Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych jak wskazano powyżej w punkcie 1 i 2.

Zamawiający:
1) nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
2) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
3) nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8,
4) nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
5) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
6) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
7) wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1. Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, przy wykonywaniu czynności polegających na sporządzaniu dokumentacji dot. niniejszego szkolenia (listy obecności, ankiety ewaluacyjne, zaświadczenia, certyfikaty itp.).
2. Nawiązanie stosunku pracy powinno rozpocząć się nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji umowy i trwać do końca jej realizacji.
3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w jej miejsce innej osoby, która będzie realizować czynności, o których mowa w ust. 1.

Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator PEPPOL GLN 5907714353628).
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.