eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Rewitalizacja zabytkowego centrum Brześcia Kujawskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego centrum Brześcia Kujawskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542316310

1.5.8.) Numer faksu: 542316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego centrum Brześcia Kujawskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6224a79e-4094-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012357/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rewitalizacja zabytkowego centrum Brześcia Kujawskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371667/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.29.2022.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9703640,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja zabytkowego centrum Brześcia Kujawskiego:
w podziale na:
Cz. I. Budowa targowiska miejskiego w Brześciu Kujawskim Przedmiotem inwestycji jest budowa targowiska miejskiego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Nowoprojektowane budynki spełniać będą funkcje pawilonów handlowych. Budynki zlokalizowane będą na działce ewidencyjnej nr 151/1.
W zakres opracowania wchodzą:
Pawilon handlowy 1:
- instalacja wody zimnej i ciepłej,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja wentylacji grawitacyjnej wspomaganej,
- instalacji ogrzewania elektrycznego podłogowego.
Pawilon handlowy 2:
- instalacja ogrzewania elektrycznego podłogowego.
Wszystkie instalacje w budynku zaprojektowano z uwzględnieniem ukrycia przewodów w posadzce, w przestrzeni stropu podwieszanego, w bruzdach ściennych oraz w miejscowych obudowach. Budynek pawilonu handlowego od ul. Limanowskiego wyposażony jest w toalety ogólnodostępne dla klientów targowiska. Toalety czynne będą jedynie w godzinach pracy pawilonu. W zakres opracowania wchodzą m.in. otwarte wiaty sprzedażowe/handlowe (dwa moduły). Szczegółowy opis budynków wg projektu architektoniczno-budowalnego.

Cz. II. Budowa infrastruktury technicznej i zagospodarowanie terenu oraz przebudowa Placu Władysława Łokietka
Budowa infrastruktury technicznej i zagospodarowanie terenu:
Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu w Brześciu Kujawskim na działkach nr ewid. 133/1, 133/2, 151/1, 154/3 położonych w obrębie ewidencyjnym 0003 Miasto Brześć Kujawski 3, gm. Brześć Kujawski, jak również rozbiórka istniejących budynków kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa targowiska miejskiego w Brześciu Kujawskim”. Zagospodarowanie terenu swoim zakresem obejmuje m.in.:
- adaptację, przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza administracyjno-socjalnego i magazynowego targowiska,
- przebudowę ulicy - Al. Władysława Łokietka na odcinku ok. 183 m wraz z przebudową zjazdów i niezbędnej infrastruktury,
- budowę miejsc postojowych,
- budowę sieci wodociągowej, przyłącza kanalizacyjnego, deszczowego, gazowego i elektrycznego,
- przebudowę oświetlenia ulicznego,
- wykonanie: utwardzenia, odwodnienia, ogrodzenia i oświetlenia terenu, montaż monitoringu i inne.
Przebudowa Placu Władysława Łokietka:
Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie Placu Władysława Łokietka w Brześciu Kujawskim, w tym przebudowa i remont placu głównego, miejsc postojowych, budowa fontanny, obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowalnymi i infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego: "Rewitalizacja Placu Władysława Łokietka w Brześciu Kujawskim".
Inwestycja zlokalizowana jest na działach ewidencyjnych nr 75, 159, 165/1, 168/1 w obrębie ewidencyjnym 0003 Miasto Brześć Kujawski 3. Nowe zagospodarowanie Placu Władysława Łokietka jest kontynuacją rozpoczętych przez Gminę Brześć Kujawski działań związanych z przebudową układu komunikacyjnego w m. Brześć Kujawski obejmującą przebudowę kilku ulic w tym pl. Władysława Łokietka.
Działki zamierzenia inwestycyjnego o nr ewidencyjnym 75, 165/1, 167, 168/1 stanowią własność Gminy Brześć Kujawski, natomiast działka nr ewid. 159 stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy. Dla terenu, na którym położona jest planowana inwestycja nie obowiązują ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się wykonanie robót budowalnych w zakresie rewitalizacji Placu Władysława Łokietka wraz z okalającymi go dookoła chodnikami wraz z rekultywacją istniejącej zieleni. Głównym założeniem projektowym jest ujednolicenie samej płyty placu, na środku którego znajdować się będzie fontanna w posadzce.
W cenie złożonej oferty należy uwzględnić koszt pielęgnacji zieleni przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót. Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.

W cenie złożonej oferty należy uwzględnić koszt prowadzenia badań archeologicznych podczas prac ziemnych związanych z realizacją zamówienia Rewitalizacja zabytkowego centrum Brześcia Kujawskiego, w strefie ochrony konserwatorskiej Dzielnicy Starego Miasta Brześć Kujawski - wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A/1559 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Bydgoszczy z dnia 30-09-1957 r.

CZEŚĆ 1: Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 10.05.2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa – styczeń 2023 r. (około 50% wartości ryczałtowej robót)
- płatność końcowa - maj 2023 r. (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

CZĘŚĆ 2. Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót):
Budowa infrastruktury technicznej i zagospodarowanie terenu: 29-12-2023 r.
Przebudowa Placu Władysława Łokietka: 31-12-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa – sierpień 2023 r. (około 10% wartości ryczałtowej robót),
- płatność częściowa - listopad 2023 r. (około 10% wartości ryczałtowej robót),
- płatność częściowa - luty 2024 r. (około 10% wartości ryczałtowej robót),
- płatność częściowa - czerwiec 2024 r. (około 10% wartości ryczałtowej robót),
- płatność częściowa - wrzesień 2024 r. (około 10% wartości ryczałtowej robót),
- płatność końcowa – styczeń 2025 r. – do 50 % wartości ryczałtowej robót (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich drogowych robót budowlanych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10584480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.