Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00309113/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w Powiecie Wschowskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/219861/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w Powiecie Wschowskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-920bf67b-1380-4162-9822-66525b3725f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049212/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 369919 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb: Gola - jednostka ewidencyjna Szlichtyngowa obszar wiejski, powiat wschowski, woj. Lubuskie”1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb: Gola- jednostka ewidencyjna Szlichtyngowa obszar wiejski, powiat wschowski, woj. lubuskie, w szczególności: pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące działek, budynków oraz lokali , aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych, gleboznawcza klasyfikacja gruntów.
1.2. Przedmiotowe zadanie podzielono na dwa etapy, zgodnie z opisem w Dziale 7 „Warunków technicznych”.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Warunki techniczne zawiera załącznik nr 1a do SWZ. Warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10a do SWZ.
1.4. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji będzie liczony od daty końcowego odbioru zamówienia zakończonego pozytywnym protokołem odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne
4.5.5.) Wartość części: 154472,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb: Jędrzychowice - jednostka ewidencyjna Szlichtyngowa obszar wiejski, powiat wschowski, woj. Lubuskie”1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb Jędrzychowice- jednostka ewidencyjna Szlichtyngowa obszar wiejski, powiat wschowski, woj. lubuskie, w szczególności: pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące działek, budynków oraz lokali , aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych, gleboznawcza klasyfikacja gruntów.
1.2. Przedmiotowe zadanie podzielono na dwa etapy, zgodnie z opisem w Dziale 7 „Warunków technicznych”.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Warunki techniczne zawiera załącznik nr 1b do SWZ. Warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10b do SWZ.
1.4. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji będzie liczony od daty końcowego odbioru zamówienia zakończonego pozytywnym protokołem odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne
4.5.5.) Wartość części: 89431 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb: Zamysłów - jednostka ewidencyjna Szlichtyngowa obszar wiejski, powiat wschowski, woj. lubuskie”1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb Zamysłów- jednostka ewidencyjna Szlichtyngowa obszar wiejski, powiat wschowski, woj. lubuskie, w szczególności: pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące działek, budynków oraz lokali , aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych, gleboznawcza klasyfikacja gruntów
1.2. Przedmiotowe zadanie podzielono na dwa etapy, zgodnie z opisem w Dziale 7 „Warunków technicznych”.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Warunki techniczne zawiera załącznik nr 1c do SWZ. Warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10c do SWZ.
1.4. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji będzie liczony od daty końcowego odbioru zamówienia zakończonego pozytywnym protokołem odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne
4.5.5.) Wartość części: 126016 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552179786
7.3.3) Ulica: al. Wyzwolenia 70
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-506
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552179786
7.3.3) Ulica: al. Wyzwolenia 70
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-506
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222630 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552179786
7.3.3) Ulica: al. Wyzwolenia 70
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-506
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Wschowskiego
- Detaliczne dostawy paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w roku kalendarzowym 2026 r.
- Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2026 r.
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
- Wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie usług serwisu konserwacji aktualizacji i utrzymania w ramach outsourcingu informatycznego wdrożonego dla Zamawiającego oprogr. KSAT 2000i wraz z mDok i dla MOPS oprogr. KSAT 2000i.
- Dostawa i wymiana czterech zestawów modułów mocy w zasilaczach obiektowych UPS, w obiekcie MSWiA przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowych w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy
więcej: Cyfrowe mapy katastralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





