eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › KPP Gostynin -malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KPP Gostynin -malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.8.) Numer faksu: 47 701 20 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KPP Gostynin -malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7531447-329b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 KPP Gostynin - malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 57 /22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200362,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest – „KPP Gostynin – malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic” ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM

Adres którego dotyczy zamówienie:
KPP Gostynin, ul. 3-go Maja 17
09-500 Gostynin
. OPIS TECHNICZNY

Podstawa opracowania
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2020r. Poz. 1609).
- Obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związanej
z procesem budowlanym.

5. ZAKRES ROBÓT :
Wykonanie robót zgodnie z przedmiarami i opisem robót

Branża budowlana

Skucie tynków zawilgoconych w piwnicach oraz osuszenie ścian. Uzupełnienie obitych tynków, tynk
wewnętrzny cem-wap. kat. III. Wykonanie przegrody poziomej (iniekcji) na zawilgoconych ścianach
w piwnicach. Malowanie ścian farba emulsyjną w piwnicach ścian i sufitów 2x.
Poprawić mocowanie balustrady na podjeździe dla niepełnosprawnych. Wykonać naprawę schodów
wejściowych, uzupełnić kostkę przy studzience telekomunikacyjnej, poprawić krawężnik przy
studzience kanalizacyjnej.
Naprawić szyld z napisem POLICJA umocowany na frontowej ścianie.
Wymienić okna na II piętrze, okna z profili z PCV wzmocnione wkładkami metalowymi
o współczynniku przenikania ciepła 0,9. Przed wbudowaniem dokonać dokładnego pomiaru
na obiekcie, dostosować kolorystykę i podział okien do istniejących.
Wykonanie lamperii na ścianach do istniejącej wysokości metodą natrysku kroplowego
z polakierowaniem. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów z poszpachlowaniem
nierówności oraz gruntowaniem preparatem gruntującym.
Malowanie farbą emulsyjną 2x ścian i sufitów
Kolorystykę należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu.

Branża elektryczna

Instalacja kontroli dostępu.
Opis robót.
Zakres prac obejmuje doposażenie czterech przejść z jednostronną kontrolą dostępu,
w urządzenia (czytniki i przyciski ewakuacyjne) w celu objęcia tych przejść dwustronną identyfikacją.
Rozszerzenie funkcjonalności instalacji kontroli dostępu należy wykonać dla następujących przejść:
1) wyjścia z dyżurki na korytarz na parterze;
2) wyjścia z pomieszczenia przy kancelarii (pok. 107) na korytarz na I piętrze;
3) wyjścia z archiwum (pok. 104) do pomieszczenia przy kancelarii (pok. 107);
4) wyjścia z pomieszczenia ODN (pok. 210) na korytarz na II piętrze.
Dla ww. przejść mających jednostronną kontrolę dostępu należy wykonać instalację kontroli dostępu
z dwustronną identyfikacją. Ww. przejścia są wyposażone w kontrolery Roger typu PR 102 DR oraz PR 402 DR przystosowane do pracy z dwoma czytnikami.
Dla każdego z ww. przejść należy od strony wyjścia zamontować drugie czytniki kart kompatybilne
z istniejącymi i przyciski awaryjnego otwierania drzwi (ewakuacyjne) oraz wykonać wymagane instrukcjami producenta i przepisami oprzewodowanie. Wymianie podlegają na fabrycznie nowe akumulatory bezobsługowe AGM 7 Ah zamontowane w obudowach z kontrolerami. Zamknięcia drzwi typu gałka-klamka należy zastąpić zamknięciami gałka-gałka.
Do wykonania instalacji kontroli dostępu Wykonawca zobowiązany jest zastosować przewody zgodne
z wytycznymi producenta istniejącego systemu. Przewody należy układać w rurkach instalacyjnych p/t, pod przestrzenią sufitu podwieszonego oraz listwach instalacyjnych lub rurkach RL w przestrzeni sufitu podwieszonego. Od czytników i przycisków ewakuacyjnych do kontrolerów, instalację wykonać p/t w rurkach karbowanych giętkich, typu „peszel”. Należy zachować wymagane odstępy od innych instalacji oraz chronić istniejące instalacje przed uszkodzeniem. Nie wolno mocować przewodów do konstrukcji sufitu podwieszonego. Wykonawca musi przewidzieć i uwzględnić w kalkulacji wszystkie materiały niezbędne do wykonania instalacji. Wykonać malowanie poprawkowe pasa ściany od futryny do najbliższego narożnika i od posadzki do sufitu podwieszonego przy drzwiach objętych przedmiotowymi robotami. Nakłady na malowanie poprawkowe jw. należy uwzględnić i wykonać w ramach równolegle wykonywanych robót budowlanych malarskich.
Do wykonania instalacji należy użyć wszystkich urządzeń i materiałów fabrycznie nowych
i posiadających wymagane certyfikaty, świadectwa przydatności użytkowej i atesty.
Dla uruchomienia rozbudowanego systemu Wykonawca dokona aktualizacji oprogramowania na wskazanym komputerze oraz konfiguracji systemu zgodnie z Instrukcjami instalacji i obsługi urządzeń wchodzących w skład istniejącego sytemu KD oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zaprogramuje karty zbliżeniowe w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca skompletuje karty materiałowe oraz certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych na wszystkie elementy instalacji KD oraz przekaże je Zamawiającemu.

Wymagania techniczne dot. elementów kontroli dostępu.
Czytnik:
• Zasilanie 12 V DC • Obsługa kart EM 125 kHz • Konfigurowalny format transmisji danych wyjściowych • Formaty wyjściowe: RACS, Wiegand 26...66 bit, Magstripe (Clock & Data) i inne • Różne warianty transmisji kodów PIN • Zasięg odczytu do 15 cm • Osobne wejścia do kontroli wskaźnika LED oraz głośnika • Klasa szczelności IP 65 • Ochrona antysabotażowa • Warunki pracy: - temperatura: od -25°C do +60°C i wilgotność: od 10% do 95% • Znak CE.
Przycisk awaryjnego otwarcia drzwi:
• Obciążalność styków: 2A/30 V DC • Rodzaj styku: NO/NC • Obudowa: ABS w kolorze zielonym • Montaż: wewnętrzny • Stopień ochrony: IP 24 • Temperatura pracy: - 30o C / +70oC • Przeźroczysta klapka zabezpieczająca • Resetowanie dedykowanym kluczykiem


Branża sanitarna

Instalacja odwodnienia piwnic budynku KPP Gostynin zgodnie z załączonym przedmiarem.
Zakres prac obejmuje
- Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych
- Rozebranie wylewki cementowej pod posadzką.
- Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod rurociągi, w gruntach suchych kat. III-IV wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 0,6 m, szerokość 0,3 m
- Wykopy wykonywane wewnątrz budynku - usunięcie z piwnic budynku gruzu i ziemi - wyniesienie wiadrami
- Drenaż - podsypka filtracyjna ze żwiru lub pospółki w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa o gradacji 18 - 5 mm
- Transport ręczny do piwnic budynku żwiru filtracyjnego i piasku do zasypania drenażu
- Drenaż z rury elastycznej PVC-U o średnicy zewn. 80 mm w zwojach bez filtra na wykonanej podsypce
- Przejścia przez ścianę betonową o grubości do 15 cm dla rury drenarskiej o śr. 80 mm włączenie do studzienki odwadniającej
- Owinięcie drenażu geowłókniną
- Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych
- Zagęszczenie zasypki ubijakami mechanicznymi
- Podkłady betonowe na podłożu zagęszczonym - Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej - przygotowanie podłoża
- Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 30x30 cm
układane na klej metodą zwykłą z fugowaniem
- Wywóz ziemi i gruzu samochodami skrzyniowymi
- Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej drenażu analogia
- Montaż zestawu hydroforowego o średnicy przyłączeniowa 40 mm do podnoszenia ciśnienia
w instalacji p. poż. - zestaw dostarcza Zamawiający ,
- zawory odcinające i zwrotny zakup Wykonawcy kpl. 1
Do wykonania instalacji należy użyć wszystkich urządzeń i materiałów fabrycznie nowych
i posiadających wymagane certyfikaty, świadectwa przydatności użytkowej i atesty.

Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na Wykonawcy.


WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:

1. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z przedmiarami i opisem robót
2. Wykonanie robót towarzyszących.
3. Przekazanie dokumentacji powykonawczej

Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
- organizacji robót budowlanych,
- zabezpieczenia interesów osób trzecich,
- ochrony środowiska,
- warunków bezpieczeństwa pracy

4. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.

5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie i uwzględnienie wszystkich uwarunkowań przedmiotu zamówienia.
Budynek jest obiektem czynnym całodobowo w związku z tym Zamawiający nie będzie mógł udostępnić całego frontu robót. Każdorazowo należy z użytkownikiem na bieżąco ustalać zakres
prac. Wykonawca powinien wkalkulować w cenę robót ewentualne prace polegające na przesuwaniu mebli i urządzeń oraz ich zabezpieczenie. Organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Użytkownika.
Wykonawcom biorący udział w postępowaniu zaleca się przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej obiektu.
Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane
i bezusterkowo odebrane roboty.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony w celach informacyjnych.

UWAGA: Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.