eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 52 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_stargard/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0558ddb2-3330-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006032/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.1/ZP.3310.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 204723,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 171721,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 148197,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2022-2023 celem zapewnienia bezpieczeństwa na drogach, w granicach i w zakresie określonym przez SWZ. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Część 1 - Zadanie 1 - obręb 1 - długość odcinka – około 88,400 km
Część 2 - Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 73,400 km
Część 3 - Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 61,600 km
Część 4 - Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,700 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu
na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczne oraz niniejszą SWZ, a w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ – rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres prac, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może różnić się od zakresu opisanego dokumentami zamówienia. Szczegółowe prowadzenie prac, harmonogram oraz zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, standardy zimowego utrzymania - określa Specyfikacja Techniczna (ST) stanowiąca integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 165524,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia kwotę 745 379,48 zł brutto, w tym na sfinansowanie części 2 kwotę 185 459,21 zł brutto. W postępowaniu na zadanie 2 wypłynęła tylko jedna oferta złożona przez TRANS-MASZ S.A. z siedzibą przy ul. Na Grobli 4 w Stargardzie na kwotę w części 2 wynoszącą 417 331,44 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny ofert najkorzystniejszych.
W związku z powyższym, w/w części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, zostają unieważnione w trybie art. 255 pkt 3 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia kwotę 745 379,48 zł brutto, a na część 4 kwotę 178 766,10 zł brutto. W postępowaniu na 4 zadanie wypłynęła tylko jedna oferta złożona przez TRANS-MASZ S.A. z siedzibą przy ul. Na Grobli 4 w Stargardzie na kwotę 446 317,56 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny ofert najkorzystniejszych.
W związku z powyższym, w/w części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, zostają unieważnione w trybie art. 255 pkt 3 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.