Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300053/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00308594/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w ramach zadania „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. 3 Maja 61 w Sopocie” –3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06fd725a-188a-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w ramach zadania „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. 3 Maja 61 w Sopocie” –3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06fd725a-188a-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018211/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski wielobranżowy nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy ul. 3 Maja 61 w Sopocie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300053/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.45.IN.2022.MSt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218861,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu położonych przy ul. 3 Maja 61 w Sopocie (dz. nr ewid.: 76/20, 76/29, 76/30 i 76/31, ark. mapy 35, obręb ewid. 0001 Sopot)”, z możliwością składania ofert częściowych:część I – nadzór w branży budowlanej,
Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na podstawie i w sposób zgodny z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Biuro Architektoniczne E.Z. BOSIACCY S.C. z siedzibą w Sopocie 81-842, ul. Krótka 3B/11, zwanym dalej „PROJEKTANTEM” oraz wymaganiami SWZ z postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Wykonawca powinien, przed złożeniem oferty, zapoznać się z dokumentacją techniczną.
Dokumenty są udostępnione na stronie Urzędu Miasta Sopotu:
https://bip.sopot.pl/a,21212,budowa-budynkow-komunalnych-przy-ul-3-maja-w-sopocie.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 87544,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu położonych przy ul. 3 Maja 61 w Sopocie (dz. nr ewid.: 76/20, 76/29, 76/30 i 76/31, ark. mapy 35, obręb ewid. 0001 Sopot)”, z możliwością składania ofert częściowych:część II – nadzór w branży sanitarnej,
Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na podstawie i w sposób zgodny z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Biuro Architektoniczne E.Z. BOSIACCY S.C. z siedzibą w Sopocie 81-842, ul. Krótka 3B/11, zwanym dalej „PROJEKTANTEM” oraz wymaganiami SWZ z postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Wykonawca powinien, przed złożeniem oferty, zapoznać się z dokumentacją techniczną.
Dokumenty są udostępnione na stronie Urzędu Miasta Sopotu:
https://bip.sopot.pl/a,21212,budowa-budynkow-komunalnych-przy-ul-3-maja-w-sopocie.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 65658,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu położonych przy ul. 3 Maja 61 w Sopocie (dz. nr ewid.: 76/20, 76/29, 76/30 i 76/31, ark. mapy 35, obręb ewid. 0001 Sopot)”, z możliwością składania ofert częściowych:część III – nadzór w branży elektrycznej.
Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na podstawie i w sposób zgodny z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Biuro Architektoniczne E.Z. BOSIACCY S.C. z siedzibą w Sopocie 81-842, ul. Krótka 3B/11, zwanym dalej „PROJEKTANTEM” oraz wymaganiami SWZ z postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Wykonawca powinien, przed złożeniem oferty, zapoznać się z dokumentacją techniczną.
Dokumenty są udostępnione na stronie Urzędu Miasta Sopotu:
https://bip.sopot.pl/a,21212,budowa-budynkow-komunalnych-przy-ul-3-maja-w-sopocie.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 65658,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5768787,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116727,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANAGEMENT Roman Billot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191065505
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 44
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57687,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77982,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANAGEMENT Roman Billot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191065505
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 44
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45387,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANAGEMENT Roman Billot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191065505
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 44
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- dostawa w formie leasingu operacyjnego zamiatarki kompaktowej
- Przebudowa układu drogowego w ul. Jakuba Goyki na odcinku od ul. Powstańców Warszawy (łącznie z obrębem skrzyżowania) do wiaduktu kolejowego w Sopocie.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MUZEM SOPOTU
- Przebudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Port Jachtowy w Świnoujściu - zmiana systemu pomostów pływających"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu pn.: Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride
- DZP.261.11.2025 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie rozbudowy strefy wellness w Parku Wodnym Koszalin
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z ,,Przebudową i rozbudową budynku usług publicznych - szkoły wraz z wewnętrznymi instalacjami
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- KPO D1-1.1.1 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PROWADZONĄ ROZBUDOWĄ ZESPOŁU BUDYNKÓW WSSK NA POTRZEBY ZAKŁADU PATOMORFOLOGII ORAZ PORADNI ONKOLOGICZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.