Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00341119/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00350378/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00356570/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup nowego sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa, oprogramowania oraz licencji, które zostaną przeznaczone do cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup nowego sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa, oprogramowania oraz licencji, które zostaną przeznaczone do cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0ec750-368a-431b-a11e-f8416200bb2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037548/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Cyberbezpieczny Samorząd” - zakup serwerów i macierzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie otrzymało dofinansowanie z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Projekt pn.: „Cyberbezpieczeństwo samorządu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341119
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 780000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup nowego sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa, oprogramowania oraz licencji, które zostaną przeznaczone do cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”Wykonawca obowiązany jest do osobistego dostarczenia i montażu sprzętu w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach tj. Urząd MiGU Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie wykonawczym zamówienia do zmiany lokalizacji poszczególnych elementów zamówienia w obrębie podanej lokalizacji.
Zamówienie otrzymało dofinansowanie z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do SWZ pn.: dokumentacja_przetragowa_zadanie_nr_1_serwer
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup nowego sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa, oprogramowania oraz licencji, które zostaną przeznaczone do cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”Wykonawca obowiązany jest do osobistego dostarczenia i montażu sprzętu w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach tj. Urząd MiGU Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie wykonawczym zamówienia do zmiany lokalizacji poszczególnych elementów zamówienia w obrębie podanej lokalizacji.
Zamówienie otrzymało dofinansowanie z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do SWZ pn.: dokumentacja_przetragowa_zadanie_nr_2_macierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup nowego sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa, oprogramowania oraz licencji, które zostaną przeznaczone do cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”Wykonawca obowiązany jest do osobistego dostarczenia i montażu sprzętu w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach tj. Urząd MiGU Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie wykonawczym zamówienia do zmiany lokalizacji poszczególnych elementów zamówienia w obrębie podanej lokalizacji.
Zamówienie otrzymało dofinansowanie z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Projekt pn.: „Cyberbezpieczeństwo samorządu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do SWZ pn.: dokumentacja_przetragowa_zadanie_nr_3_zasilacz
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557571,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557571,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557571,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341189166
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557571,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195016,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195016,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195016,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341189166
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195016,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341189166
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap III - budowa ogrodów tematycznych: wiklinowego i strefy wypoczynkowej"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPEKTROMETRU FTIR ZINTEGROWANEGO DO ANALIZY GAZÓW I PAR DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





