eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowicePielęgnacja małych drzew rosnących na terenie miasta i gminy Polkowice



Ogłoszenie z dnia 2025-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja małych drzew rosnących na terenie miasta i gminy Polkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f09e913a-8b50-4013-9085-a3e283edc046

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja małych drzew rosnących na terenie miasta i gminy Polkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09e913a-8b50-4013-9085-a3e283edc046

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035230/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Pielęgnacja małych drzewek rosnących na terenie miasta i gminy Polkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512649,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141417,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych małych drzew, nie objętych pielęgnacją na podstawie innych umów.
Pielęgnacją zostanie objętych ok. 1.200 szt. drzew rosnących na terenie miasta i gminy Polkowice, w tym: ok. 1.100 szt. rosnących na terenie miasta i ok. 100 szt. rosnących na terenach wiejskich – Żuków, Jędrzychów, Kaźmierzów, Tarnówek i Komorniki.
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja małych drzew, w tym:
1) wykonanie misy wokół drzewa o promieniu 0,6 m wraz z wyłożeniem kory ogrodowej średnio mielonej o warstwie ok. 5 cm lub zrębkami, rozłożona ściółka musi być oddalona do nasady pnia o min. 5-10 cm,
2) uzupełnienie misy drzewa korą ogrodową średnio mieloną lub zrębkami o warstwie ok. 5 cm,
3) wymiana palików stabilizujących drzewo (komplet 3 szt. wraz z poprzeczkami i wiązaniami elastycznymi),
4) poprawa przechylonych palików stabilizujących drzewo (1 szt. palika),
5) demontaż palików, poprzeczek i wiązań stabilizujących drzewo,
6) poprawianie brzegów, odchwaszczanie i spulchnianie mis,
7) wymiana poprzeczek stabilizujących paliki,
8) montaż/uzupełnianie poprzeczki stabilizującej paliki (1 szt. poprzeczki),
9) wymiana wiązań stabilizujących drzewo (komplet 3 szt.)
10) montaż/uzupełnienie wiązania stabilizujących drzewo (1 szt. wiązania)
11) nawożenie drzewa nawozem jesiennym,
12) podlewanie drzewa metodą tradycyjną,
13) podlewanie drzewa za pomocą worków do nawadniania.
(Worki do nawadniania zapewni Zamawiający).
Szczegółowy opis ww. prac stanowi załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172562,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172562,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172562,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MAMUT - ŻMURKO DARIUSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230444546

7.3.3) Ulica: ul. Łowiecka, 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172562,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.