Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325562/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitnozielonej infrastruktury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitnozielonej infrastruktury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22d8bb06-2835-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030669/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno- zielonej infrastruktury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325562/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ulicą Paderewskiego w mieście Sierpc, z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitnozielonej infrastruktury”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in. następujących prac:
Wykonanie dokumentacji technicznej, która będzie akceptowana przez Zamawiającego zgodnie z koncepcją;
Montaż oświetlenia LED zasilanego solarnie (własne źródła zasilania) – lampy parkowe, minimum 7 szt.
Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego z wyrównaniem;
Wykonanie trzech mas ziemnych, następnie nadanie kształtu (wałowanie) zgodnie z dokumentacją;
Nawiezienie nowej ziemi humusowej, warstwa około 10 cm;
Wertykulacja pozostałej nawierzchni, przygotowanie pod dosianie traw i nasadzenia, utwardzenie terenów (ciągi komunikacyjne) oraz zagospodarowanie terenu roślinnością urządzoną.
Montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie ministerstwa
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
- Specyfikacja Techniczna;
- Mapy poglądowe z zakresem robót.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osobę na stanowisku operatora koparki.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
7. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 7 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
9. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
10. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta. W toku jej badania Zamawiający ustalił, że nie została onazłożona, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. W związku z tym, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2
ustawy, odrzucił ofertę.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup usług w celu poprawy funkcjonowania systemu typu HIS Medicus On Line w zakresie EDM oraz dostawy licencji systemu ERP , licencji PACS/RIS oraz LIS wraz z konfiguracją i migracją danych.
- Przebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie w roku 2024
- Świadczenie usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie gminy Złocieniec w 2024 roku
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 109000L w obrębie ewidencyjnym Krzemień Pierwszy na działkach o nr ewid. 1962 i 1968/1 od km 0+453 do km 0+843
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa nr 2155K.
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec
- Utrzymanie zieleni w obrębie Fortu 52 A "Łapianka" na terenie oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego w Krakowie
więcej: Wyrównywanie terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.