Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00446543/01 - Wynik z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6c9826-b0b6-4fb6-9cdf-34a54418ca8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067113/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ulicy Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią dokumentacji zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), administratorem
Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Sierpc (ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc) (Administrator) jako zamawiający.
Kontakt z Administratorem: +48 24 275 86 86, info@sierpc.pl. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych
danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale II SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia
znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu.
W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych;
4) treścią opracowań stanowiących załączniki do dokumentacji technicznej.
Szczegółowo przedmiot zamówienia (w tym parametry techniczne i wymagania) opisują następujące dokumenty:
1) projekt budowlany dla zamierzenia budowlanego pn. Przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu;
2) projekt techniczny – branża drogowa i sanitarna dla zamierzenia budowlanego pn. Przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu;
3) przedmiar robót dla zadania pn. Przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zamierzenia budowlanego pn. Przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu.
Ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
(zamawiający nie określa przedmiotowego warunku)
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
(zamawiający nie określa przedmiotowego warunku)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
(zamawiający nie określa przedmiotowego warunku)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
i) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku robót trwających – należycie wykonuje, co najmniej jedną robotę budowlaną (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi wraz z kanalizacją deszczową o wartości nie niższej niż 300.000,00 zł brutto każda;
ii) dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, z uwzględnieniem art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. poz. 1505 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100).Sposób wniesienia wadium został określony w rozdziale XVII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie o którym mowa w art. 117 uPZP.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w treści załącznika nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-10 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa rowu w rezerwacie przyrody Czarne Doły
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- Remont ul. Leśnej w Michalowie-Reginowie
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Budowa drogi leśnej nr 1/1 wg DSD na terenie Leśnictwa Michałów"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





