Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn. „Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/63301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn. „Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6f0684-332b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040311/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn. „Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec” dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów. Działanie 5.2. Poddziałanie 5.2.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344504/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) [zwanej dalej także „pzp”], bowiem w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr referencyjny ZP.271.2.25.2022) wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.
2. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 46629,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn. „Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec”. Zamówienie podstawowe obejmuje 108 dachów, z możliwością zwiększenia ilości.
2. Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego realizowana będzie na zasadach wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i określonych w niniejszym postępowaniu w branży konstrukcyjno – budowlanej oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu MGPiPS z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest oraz Rozporządzenia MG z 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego ww. rozporządzenie, co gwarantuje wykonalność projektu pod względem technicznym i prawnym.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych pełnieniem nadzoru inwestorskiego znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi https://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/6204.
4. Do Wykonawcy będzie należało w szczególności:
a) wyznaczenie Inspektora wiodącego spośród Inspektorów Nadzoru, który będzie koordynował działania pozostałych Inspektorów;
b) reprezentowanie Inwestora na każdej budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami dofinansowania z UE, warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych;
c) zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów umowy i postanowień SWZ na roboty budowlane;
d) sprawdzenie czy materiały oferowane przez Wykonawcę, jako równoważne do rozwiązań określonych w SWZ spełniają warunki równoważności, w szczególności poprzez wydanie opinii akceptującej lub braku akceptacji na zastosowanie zaproponowanych materiałów;
e) prowadzenie na bieżąco inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych;
f) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem;
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych częściowych, ulegających zakryciu lub zanikających, ze szczególnym uwzględnieniem końcowego zwymiarowania wykonanych robót oraz określeniem i wyceną rodzajów wykonanych robót dla każdego budynku – dotyczy również dachów zgłoszonych dodatkowo;
h) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn;
i) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót zamiennych wraz ze wskazaniem zakresu koniecznych do wykonania robót w postaci sprawdzonego kosztorysu – inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania tych robót;
j) nadzór nad kompletowaniem i kontrola (pisemne potwierdzenie) wszystkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót w szczególności dotyczących atestów materiałów, orzeczeń, deklaracji zgodności, certyfikatów, jakości materiałów wbudowanych w trakcie realizacji, potwierdzenie kompletności dokumentów załączonych przez Wykonawcę do odbioru końcowego – dotyczy każdej lokalizacji budynku;
k) w przypadku, gdy zwiększy się liczba mieszkańców chętnych do udziału w projekcie, Wykonawca (inspektor) będzie miał obowiązek uczestniczyć w inwentaryzacji poszczególnych dachów zgłoszonych dodatkowo, sprawdzić poprawność obmiarów i zakresu robót określonych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz zatwierdzić inwentaryzację i przedstawić ją Zamawiającemu przed przystąpieniem Wykonawcy do wykonywania robót budowlanych;
l) w przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca (inspektor) ma obowiązek wykonać dokumentację fotograficzną inwentaryzowanych dachów;
m) rozliczenie finansowe Wykonawcy robót zgodnie z umową na roboty budowlane.
5. Inspektor nadzoru ma obowiązek:
a) uczestniczenia w Radach Budowy (w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu) i ich prowadzenie wraz ze sporządzaniem protokołów;
b) prowadzenia korespondencji z mieszkańcami w zakresie realizacji projektu; przekazywanie stosownej informacji do referatów merytorycznych (Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej oraz Referat Pozyskiwania Środków Zewnętrznych);
c) przyjmowania interesantów i rozwiązywanie problemów powstających w trakcie realizacji projektu;
d) uczestniczenia w przekazywaniu placu budowy dla poszczególnych lokalizacji;
e) sporządzania stosownych dokumentów: notatki, protokoły, protokoły konieczności i in. w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
f) sporządzania na bieżąco dokumentacji fotograficznej z postępu robót, w tym zanikowych, na każdym dachu wraz z opisem (data, adres danej lokalizacji, opis sfotografowanych robót) i przekazywanie opisanych zdjęć Zamawiającemu mailem lub na nośniku, zgodnie z protokołami odbioru poszczególnych dachów;
g) uczestniczenia w spotkaniach dotyczących realizacji zadania;
h) stwierdzenia stopnia zaawansowania robót w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości wykonanych robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z poszczególnymi uczestnikami projektu i z Zamawiającym;
i) uczestniczenia w komisji odbioru końcowego oraz przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych w okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót budowlanych oraz dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót a także uczestniczenie w kontroli przeprowadzanej przez uprawnione podmioty w okresie trwałości projektu tj. w okresie 5 lat od daty wpływu ostatnich środków europejskich na konto gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KABIS CONSULTING” Konrad Piesyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9491805969
7.3.3) Ulica: Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
jakie przetargi wygrała firma
KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska
- "Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu "Antoniów" - budowa skateparku"
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : budowa przedszkola w Jonkowie
- Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg.
- Zmiana projektowa wybranych elementów zatwierdzonego projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.