eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³a › ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Pi³a i jednostek podleg³ych

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-10-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Pi³a i jednostek podleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pi³a

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Pi³a i jednostek podleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b391206a-4ad7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00390922

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002350/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Pi³a i jednostek podleg³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/87374/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów
z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452).
Strona internetowa prowadzonego postêpowania: https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/87374/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z rozp. Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Stron± internetow± prowadzonego postêpowania jest: https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/87374/notice/public/details
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej MarketPlanet oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z niej przestrzegaæ postanowieñ tej instrukcji.
Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym powinny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
Udzia³ w niniejszym postêpowaniu mo¿liwy jest po bezp³atnej rejestracji/utworzeniu darmowego konta.
Link do rejestracji: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
W przypadku w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet: tel. +48 22 25 72 223, e-mail: oneplace.admin@marketplanet.pl
Wykonawca powinien zapoznaæ siê z aktualn± instrukcj± dla wykonawców dostêpn± na Platformie (https://rckpila.ezamawiajacy.pl) w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowi±zany jest wtedy za³±czyæ oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny, obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj., w szczególno¶ci: .pdf, .xls, .doc, .docx, zip, rar, jpg, przy czym ze wzglêdów technicznych zaleca siê stosowanie formatu .pdf o wielko¶ci plików do 100 MB.
Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8 (mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert),
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.
Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê wczytania ich do Platformy.
Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej oferty jest komunikat systemowy „Oferta zosta³a z³o¿ona” oraz wygenerowany raport ofert z zak³adki „Oferty”.
O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie.
Po zapisaniu plik jest w Systemie zaszyfrowany. Je¶li wykonawca zamie¶ci³ niew³a¶ciwy plik, mo¿e go usun±æ zaznaczaj±c plik i
klikaj±c polecenie „usuñ".
Wykonawca sk³ada ofertê w formie zaszyfrowanej, dlatego te¿ oferty nie s± widoczne do momentu odszyfrowania ich przez
zamawiaj±cego. Ich tre¶æ jest dostêpna w raporcie oferty, generowanym z zak³adki „Oferty”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1.Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozp. 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
2.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy.
3.Zg³oszenie ¿±dania ogr. przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania.
4.W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, spowoduje ogr.
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³. do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozp.
2016/679.
5. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprost. lub uzupe³nienia danych osob., o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³.
6.W post. s± przetwarzane dane osob. podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozp. 2016/679.
7.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osob. osób fiz. stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozp. 2016/679.
8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1)administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Pi³a z siedzib± plac Staszica 10, 64-920 Pi³a, repr. przez
Prezydenta Miasta Pi³y.
2)Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres e-mail:
ido@um.pila.pl;
3)dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozp. 2016/679 w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym dla Gminy Pi³a i jednostek podleg³ych, nr postêpowania BZP.271.TP.41.2022
4)osoba fizyczna posiada:
a)na podst. art. 15 rozp. 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b)na podst. art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c)na podstawie art. 18 rozp. 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ogr. przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO,
9.osobie fizycznej nie przys³uguje:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozp. 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozp. 2016/679;
c)na podst. art. 21 rozp. 2016/679 prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania osób fiz. jest art. 6 ust. 1 lit. c rozp. 2016/679.
10.Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zam. publ. jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków zwi±zanych z udzia³em w post., w tym równie¿ obow. wynikaj±cych z rozp. 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek inf. przewidziany w art. 13 rozp. 2016/679 wzglêdem osób fiz., których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek inf. wynikaj±cy z art. 13 rozp. 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fiz., której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), je¿eli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.
Zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ w dokumentach zamówienia lub w og³oszeniu o zamówieniu wymaganie dotycz±ce zachowania
poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
Je¿eli jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci lub interesem publicznym, zamawiaj±cy mo¿e nie ujawniaæ:
1) danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b,
2) wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 2
‒ w zakresie dostaw lub us³ug, z zakresu dzia³alno¶ci kulturalnej zwi±zanej z organizacj± wystaw, koncertów, konkursów, festiwali, widowisk, spektakli teatralnych, przedsiêwziêæ z zakresu edukacji kulturalnej lub z gromadzeniem materia³ów bibliotecznych przez biblioteki lub muzealiów, a tak¿e z zakresu dzia³alno¶ci archiwalnej zwi±zanej z gromadzeniem materia³ów archiwalnych, je¿eli zamówienia te nie s³u¿± wyposa¿aniu zamawiaj±cego w ¶rodki trwa³e przeznaczone do bie¿±cej obs³ugi jego dzia³alno¶ci, o ile wykonawca, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zastrzeg³, ¿e dane te nie mog± byæ udostêpniane.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.10)), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.41.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Pi³a i jednostek podleg³ych w zakresie odbierania i nadawania przesy³ek pocztowych, zwrotu przesy³ek niedorêczonych, odbioru przesy³ek listowych, paczek pocztowych, przesy³ek kurierskich z siedziby zamawiaj±cego oraz kolporta¿ druków bezadresowych na terenie miasta Pi³y.
2. W zakres us³ug wchodzi przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie w obrocie krajowym i zagranicznym:
a) przesy³ek listowych nierejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych,
b) listowych przesy³ek poleconych ekonomicznych i priorytetowych,
c) przesy³ek listowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
d) przesy³ek listowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
e) paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych,
f) przesy³ek kurierskich,
g) druków bezadresowych.
3. Szczegó³owy wykaz przesy³ek zosta³ okre¶lony w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ punktów obs³ugi wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada prawo do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, tj. wpisany jest do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 896);

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 oraz 4 ustawy Pzp – sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 6 do SWZ) – dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 896).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) wype³niony formularz ofertowy (za³. nr 1 do SWZ);
UWAGA:
Formularz generowany przez Platformê jest „narzêdziem technicznym”, niezbêdnym do z³o¿enia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza oferty. Brak z³o¿enia formularza ofertowego, zgodnego z za³. nr 1 do SWZ bêdzie stanowi³ podstawê do odrzucenia oferty, stosownie do zapisów art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
W przypadku rozbie¿no¶ci w tre¶ci miêdzy formularzem ofertowym (za³. nr 1 do SWZ) a formularzem generowanym przez Platformê, jako wi±¿±c± zamawiaj±cy uzna tre¶æ za³±cznika nr 1 do niniejszej SWZ;
2) formularz cenowy – za³. nr 2 do SWZ
3) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³. nr 3 do SWZ,
UWAGA:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców (konsorcjum) o¶wiadczenie, o których mowa w pkt 1) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Powy¿szy warunek obejmuje równie¿ wspólników spó³ki cywilnej.
4) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania, w postaci pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
UWAGA:
Wymagania te stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem) oraz do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w lit. a), pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
5) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania (je¿eli dotyczy) – za³±cznik nr 4 do SWZ,
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy) – za³±cznik nr 5 do SWZ,
7) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (je¿eli dotyczy) – za³. nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór za³. nr 3 do SWZ – sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Powy¿szy warunek obejmuje równie¿ wspólników spó³ki cywilnej. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³. nr 6 do SWZ).
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 Prawa zamówieñ publicznych.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy w razie zaistnienia przynajmniej jednej z opisanych poni¿ej okoliczno¶ci oraz na warunkach opisanych poni¿ej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany przez w³adzê ustawodawcz± okre¶lonej w umowie stawki podatku od towarów i us³ug VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy. Podatek VAT bêdzie naliczany w warto¶ciach wynikaj±cych z przepisów obowi±zuj±cych w dniu wystawienia faktury z jednoczesnym dokonaniem przez Strony inwentaryzacji robót wed³ug stanu na dzieñ poprzedzaj±cy wystawienie faktury po wej¶ciu w ¿ycie zmienionych przepisów. Jednocze¶nie kwota brutto wynagrodzenia umownego, okre¶lona w umowie zostanie aneksem do umowy odpowiednio zmieniona;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Wykonawca przedk³ada Zamawiaj±cemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacj± kosztów wynikaj±c± z przedmiotowej zmiany;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. Wykonawca przedk³ada Zamawiaj±cemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacj± kosztów wynikaj±c± z przedmiotowej zmiany;
d) zmiany przez w³adze ustawodawcz± zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. Ciê¿ar udowodnienia le¿y po stronie Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/87374/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-18

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia nie mo¿e byæ podzielony ze wzglêdu na jego specyfikê i konieczno¶æ wykonania przez jednego wykonawcê.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony dat± dzienn±, poniewa¿ zamawiaj±cy wymaga wykonywania us³ugi systematycznie przez ca³y rok.
3. Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê z postêpowania w zakresie krajowych podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.