eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AleksandrówOrganizacja i prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. "Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: xx

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 0846875002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0241ac58-7f62-4737-9c37-3ca38d99d795

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0241ac58-7f62-4737-9c37-3ca38d99d795

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057670/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja i prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w związku z realizacją projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Trening radzenia sobie ze stresem

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Nabycie umiejętności neutralizowania skutków nadmiernego stresu. Nauka dawania i otrzymywania wsparcia w sytuacjach stresowych. Zdobycie umiejętności rozpoznawania sytuacji stresowych. Nauka radzenia sobie w sytuacjach stresowych poprzez przyjęcie postawy aktywnej. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 300h
Cel: Nabycie umiejętności neutralizowania skutków nadmiernego stresu. Nauka dawania i otrzymywania wsparcia w sytuacjach stresowych. Zdobycie umiejętności rozpoznawania sytuacji stresowych. Nauka radzenia sobie w sytuacjach stresowych poprzez przyjęcie postawy aktywnej. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Trening zastępowania agresji

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Zajęcia mają na celu pomóc jego odbiorcom nauczyć się akceptowalnych sposobów wyrażania trudnych emocji. Zapobiega on przemocy oraz uczy różnych umiejętności społecznych, które pomagają rozwiązywać problemy dnia codziennego bez używania agresji. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Trening motywacji

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Rozróżnienie motywacji wewnętrznej od zewnętrznej. Określanie potrzeb, szukanie zasobów, wzmacnianie naturalnych zasobów. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 300h
Cel: Rozróżnienie motywacji wewnętrznej od zewnętrznej. Określanie potrzeb, szukanie zasobów, wzmacnianie naturalnych zasobów. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Zajęcia z zakresu walki z nałogami

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Zapoznanie uczestników z negatywnymi skutkami palenia tytoniu. Zapoznanie uczestników z substancjami chemicznymi,
wchodzącymi w skład papierosów i ich wpływie na organizm człowieka. Kształtowanie nawyków zdrowego stylu życia. Ukazanie sposobów spędzania czasu wolnego w sposób konstruktywny i społecznie akceptowany. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Razem: 300h
Cel: Zapoznanie uczestników z negatywnymi skutkami palenia tytoniu. Zapoznanie uczestników z substancjami chemicznymi,
wchodzącymi w skład papierosów i ich wpływie na organizm człowieka. Kształtowanie nawyków zdrowego stylu życia. Ukazanie sposobów spędzania czasu wolnego w sposób konstruktywny i społecznie akceptowany. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Zajęcia z bezpieczeństwa i reagowania w sytuacjach kryzysowych

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Psychoedukacja w zakresie interwencji kryzysowej – poszukiwania źródeł wsparcia dla siebie i rówieśników. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.


Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.

Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 300h

Cel: Psychoedukacja w zakresie interwencji kryzysowej – poszukiwania źródeł wsparcia dla siebie i rówieśników. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Doradztwo psychologiczne

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Celem zajęć grupowych jest rozwój osobisty uczestników oraz ich poprawa adaptacji społecznej. Na zajęciach nabywają oni m.in. umiejętności współdziałania w grupie, różnicowania emocji, konstruktywnego komunikowania się, asertywności oraz umiejętności gospodarowania własnym czasem. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Razem: 300h
Cel: Celem zajęć indywidualnych jest rozwój osobisty uczestników oraz ich poprawa adaptacji społecznej. Na zajęciach nabywają oni m.in. umiejętności różnicowania emocji, konstruktywnego komunikowania się, asertywności oraz umiejętności gospodarowania własnym czasem. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Trening kompetencji rodzicielskich

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Częstotliwość prowadzenia zajęć zgodnie z projektem jest następująca :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Treningi rodzicielskie mają na celu uczenie rodziców skutecznego stosowania metod, które prowadzą do redukcji zachowań
problemowych i zwiększenia ilości zachowań adaptacyjnych u dzieci oraz lepszego radzenia sobie z trudnymi zachowaniami. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 300h
Cel: Treningi rodzicielskie mają na celu uczenie rodziców skutecznego stosowania metod, które prowadzą do redukcji zachowań́ problemowych i zwiększenia ilości zachowań́ adaptacyjnych u dzieci oraz lepszego radzenia sobie z trudnymi zachowaniami. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Trening umiejętności społecznych, w tym budowania relacji

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Celem zajęć jest modyfikacja zachowań na bardziej aprobowane społecznie. Zajęcia mają na celu poprawę funkcjonowania w sytuacjach społecznych przez zmianę zachowań nieakceptowanych na pożądane i społecznie akceptowane. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Razem: 300h
Cel: Celem TUS jest modyfikacja zachowań na bardziej aprobowane społecznie. Zajęcia mają na celu poprawę funkcjonowania w sytuacjach społecznych przez zmianę zachowań nieakceptowanych na pożądane i społecznie akceptowane. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Trening kompetencji życiowych

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Głównym celem treningu umiejętności życiowych jest nabycie kluczowych umiejętności pozwalających na lepsze radzenie sobie wchodzeniem w dorosłość oraz wsparcie w budowaniu życia wartego przeżycia. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Zajęcia z rozwoju pamięci i koncentracji

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i prowadzenia zajęć
stacjonarnych w ramach projektu pn. „Integracja oraz aktywizacja społeczeństwa na terenie Gminy Aleksandrów”.
2) Miejscem realizacji zadania jest sala konferencyjna Urzędu Gminy Aleksandrów (Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów).
3) Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do soboty, w godzinach od 800 do 2000 w terminach uzgodnionych po zawarciu umowy z koordynatorem projektu.
4) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych na następujących warunkach:
a) przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do:
- opracowania i przedłożenia szczegółowego programu zajęć (plan pracy zawierający cele, treści, metody i narzędzia realizacji oraz propozycje ewaluacji) - do akceptacji przez koordynatora projektu przed pierwszymi zajęciami,
- przestrzeganie harmonogramu realizacji zajęć ustalonych z koordynatorem projektu,
- prowadzenia dziennika zajęć,
- prowadzenie list obecności uczestników z każdego dnia zajęć,
- zestawienia zrealizowanych godzin po zakończonym miesiącu,
- prowadzenia zajęć wyłącznie w formie stacjonarnej, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa BHP i przepisami p.poż.,
- prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami projektu, wzory dokumentów zostaną udostępnione przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć.
- przestrzegania standardów ochrony małoletnich i przedłożenia na żądanie Zamawiającego wymaganych prawem zaświadczeń w tym zakresie,
- przetwarzania powierzonych mu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) po zakończeniu realizacji zajęć prowadzący zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie ewentualnej korekty lub uzupełnienia dokumentów w trakcie trwałości projektu tj. przez 24 miesiące od zakończenia realizacji.

Zajęcia grupowe:

Liczba osób objęta wsparciem: 32 osoby (dwie grupy po 16 osób).
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 18h
rok 2026: 30h
rok 2027: 30h
rok 2028: 12h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 90h
Cel: Zajęcia pomagają im lepiej zrozumieć, jak pracuje ich mózg. Podpowiadają, jak poprawić koncentrację i pamięć. Pogłębienie wiedzy na temat procesów poznawczych i myślowych. Poprawa umiejętności koncentracji i zapamiętywania. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

Zajęcia indywidualne:

Liczba osób objęta wsparciem: 20 osób.
Planowany harmonogram realizacji zajęć zgodnie z założeniami projektu jest następujący :
rok 2025: 60h
rok 2026: 100h
rok 2027: 100h
rok 2028: 40h
Łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji projektu: 300h
Cel: Zajęcia pomagają im lepiej zrozumieć, jak pracuje ich mózg. Podpowiadają, jak poprawić koncentrację i pamięć. Pogłębienie wiedzy na temat procesów poznawczych i myślowych. Poprawa umiejętności koncentracji i zapamiętywania. Wymiar zajęć dostosowany jest do potrzeb uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio:
Części 1 – 58500,00 zł
Części 2 – 13500,00 zł
Części 3 – 58500,00 zł
Części 5 – 58500,00 zł
Części 6 – 58500,00 zł
Części 8 – 58500,00 zł
Ceny najkorzystniejszej oferty w każdej z powyższych częściach (1, 2, 3, 5, 6, 8) przedmiotu zamówienia znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio:
Części 1 – 58500,00 zł
Części 2 – 13500,00 zł
Części 3 – 58500,00 zł
Części 5 – 58500,00 zł
Części 6 – 58500,00 zł
Części 8 – 58500,00 zł
Ceny najkorzystniejszej oferty w każdej z powyższych częściach (1, 2, 3, 5, 6, 8) przedmiotu zamówienia znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio:
Części 1 – 58500,00 zł
Części 2 – 13500,00 zł
Części 3 – 58500,00 zł
Części 5 – 58500,00 zł
Części 6 – 58500,00 zł
Części 8 – 58500,00 zł
Ceny najkorzystniejszej oferty w każdej z powyższych częściach (1, 2, 3, 5, 6, 8) przedmiotu zamówienia znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w każdej z ww. części (4, 7, 9 i 10) przedmiotu zamówienia wszystkie złożone oferty odrzucono na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio:
Części 1 – 58500,00 zł
Części 2 – 13500,00 zł
Części 3 – 58500,00 zł
Części 5 – 58500,00 zł
Części 6 – 58500,00 zł
Części 8 – 58500,00 zł
Ceny najkorzystniejszej oferty w każdej z powyższych częściach (1, 2, 3, 5, 6, 8) przedmiotu zamówienia znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio:
Części 1 – 58500,00 zł
Części 2 – 13500,00 zł
Części 3 – 58500,00 zł
Części 5 – 58500,00 zł
Części 6 – 58500,00 zł
Części 8 – 58500,00 zł
Ceny najkorzystniejszej oferty w każdej z powyższych częściach (1, 2, 3, 5, 6, 8) przedmiotu zamówienia znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w każdej z ww. części (4, 7, 9 i 10) przedmiotu zamówienia wszystkie złożone oferty odrzucono na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio:
Części 1 – 58500,00 zł
Części 2 – 13500,00 zł
Części 3 – 58500,00 zł
Części 5 – 58500,00 zł
Części 6 – 58500,00 zł
Części 8 – 58500,00 zł
Ceny najkorzystniejszej oferty w każdej z powyższych częściach (1, 2, 3, 5, 6, 8) przedmiotu zamówienia znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w każdej z ww. części (4, 7, 9 i 10) przedmiotu zamówienia wszystkie złożone oferty odrzucono na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w każdej z ww. części (4, 7, 9 i 10) przedmiotu zamówienia wszystkie złożone oferty odrzucono na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.