Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00250144/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00272310/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00285914/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00286136/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie infrastruktury turystycznej i edukacyjnej związanej z udostępnianiem obszaru Parku oraz infrastruktury Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a
1.5.2.) Miejscowość: Urszulin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825713071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c35f2dd-8df2-4e24-a56f-17c1aa56f72c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie infrastruktury turystycznej i edukacyjnej związanej z udostępnianiem obszaru Parku oraz infrastruktury Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c35f2dd-8df2-4e24-a56f-17c1aa56f72c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007448/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Konserwacja i remont obiektów Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Starym Załuczu i Zawadówce
1.1.6 Wykonanie i montaż tablic turystyczno - informacyjnych
1.1.7 konserwacja i remont obiektów i urządzeń turystycznych i edukacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ED 611 - 4 / 2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355636,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i montaż tablic turystyczno-informacyjnych.a) Wykonanie i montaż tablic turystyczno-informacyjnych o wymiarach 120x100 cm, tablice przedstawiające mapę PPN oraz tablice z regulaminem zwiedzania PPN (29szt.);
b) Wykonanie i montaż tablic turystyczno-edukacyjno- informacyjnych o wymiarach 80x60 cm, tablice z regulaminem korzystania z wież widokowych, pomostu do wędkowania oraz tablice edukacyjne o owadach zapylających (18 szt.)
c) Wykonanie i montaż tablic turystyczno-informacyjnych o wymiarach 50x 40 cm, tablice informujące o miejscach postojowych, polach wypoczynkowych i biwakowych (12 szt.).
d) Lokalizacja i szczegółowy zakres robót: wg przedmiaru robót. ( Zał. Nr 1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 132521,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja urządzeń turystycznych oraz remont wież widokowych.a) Konserwacja zadaszenia turystycznego, ławek, stołów - 70,30 m3 oraz ogrodzenia - 58,00 m2 obejmująca: szlifowanie i oczyszczenie powierzchni drewnianych, dwukrotne malowanie elementów drewnianych środkiem zabezpieczającym przed działaniem warunków atmosferycznych.
b) Remont wież widokowych – 2 szt. obejmujący: rozebranie drewnianych podłóg, legarów i zamontowanie nowych schodów drewnianych, podłogi oraz barierek, dwukrotne malowanie elementów drewnianych oraz wykonanie dwóch drewnianych ławek na wieży widokowej w o.o. Bubnów.
c) Lokalizacja i szczegółowy zakres robót: wg przedmiaru robót. ( Zał. Nr 1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 69897,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i montaż domków dla zapylaczy.a) Wykonanie 20 domków dla zapylaczy oraz montaż w terenie we wszystkich obwodach ochronnych. Wykopanie dołków, ręczne przygotowanie mieszanek betonowych, wsporniki ze stali do montażu konstrukcji nośnej. Domek drewniany 60x50 cm, głębokość 25-30 cm, podzielony na 4 części, całość zadaszona daszkiem dwuspadowym. Domek ustawiony na dwóch słupkach, wypełnienie trzciną, drewnem z nawierconymi otworkami, korą.
b) Lokalizacja i szczegółowy zakres robót wg. Przedmiaru robót (Zał. Nr. 1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 41050,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja obiektów oraz wymiana ogrodzenia w ośrodku rehabilitacji zwierząt.a) Konserwacja woliery dla ptaków – 6692,91 mb obejmująca: dwukrotne malowanie ochronne środkiem konserwująco-impregnującym łat drewnianych 5x4 cm, dwukrotne malowanie ochronne rygli, płatw i słupów drewnianych 16x16, 6x14 cm.
b) Konserwacja lotni dla ptaków – 4042,65 mb obejmująca: dwukrotne malowanie ochronne środkiem konserwująco-impregnującym łat drewnianych 5x4 cm, dwukrotne malowanie ochronne rygli, płatw i słupów drewnianych 16x16, 6x14 cm.
c) Wymiana ogrodzenia wybiegowego dla ssaków – 725 mb obejmująca: rozbiórkę istniejącego ogrodzenia, nowe ogrodzenia z siatki leśnej 2,00m. Siatka mocowana do słupów żelbetowych osadzonych w gruncie, montaż 6 furtek o szerokości 1,5 m i wysokości 2,00 m.
d) Lokalizacja i szczegółowy zakres robót: wg przedmiaru robót. ( Zał. Nr 1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 112167,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169295,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Jurczuk Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131081416
7.3.3) Ulica: Cisowa 13
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jolanta Jurczuk Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Jolanta Jurczuk Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Jurczuk Uługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131081416
7.3.3) Ulica: Cisowa 13
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jolanta Jurczuk Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Jolanta Jurczuk Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31272,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46371,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31272,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MAAK Adrian Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141930331
7.3.3) Ulica: Kolonia Białobrzegi
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Białobrzegi
7.3.5) Kod pocztowy: 21-150
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31272,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Pakuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223040389
7.3.3) Ulica: Jacina
7.3.4) Miejscowość: Jacina
7.3.5) Kod pocztowy: 22-442
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI URSZULIN
- Przebudowa ujęcia wody w miejscowości Wereszczyn
- "Zakup i dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Urszulinie Sp. z o. o."
więcej: przetargi URSZULIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- Zagospodarowanie nieruchomości gminnej o nr ewid. gruntów 98/25 obręb 0002 Myślibórz
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





