Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00158156/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00168081/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizację pięciu obiektów lokalnej aktywności społecznej w Gminie Chodel”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24
1.5.2.) Miejscowość: Chodel
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 73 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminachodel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2b461e4-1a98-4685-a3c8-f9fa5d78fecc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizację pięciu obiektów lokalnej aktywności społecznej w Gminie Chodel”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b461e4-1a98-4685-a3c8-f9fa5d78fecc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja pięciu obiektów lokalnej aktywności społecznej w gminie Chodel
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 984399,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4.1 Zadanie 1 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy w Borowie.
W ramach wskazanego przedsięwzięcia termomodernizacyjnego należy wykonać następujące prace:
1) Modernizacja instalacji c.o. – należy zamontować pompy ciepła powietrze w miejsce istniejących grzejników elektrycznych.
2) Ocieplenie stropu pod poddaszem – należy ocieplić strop poprzez ułożenie wełny min. o gr. 25 cm o lambdzie 0,035 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
3) Ocieplenie elewacji– należy docieplić ściany zew. poprzez ułożenie styropianu o gr. 10 cm o lambdzie 0,033 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
4) Wymiana stolarki okiennej – zakłada się wymianę istniejących okien na nowe PCV o współczynniku U=0,90.
5) Wymiana stolarki drzwiowej – zakłada się wymianę istniejących drzwi na nowe o współczynniku U=1,30.
6) Wymiana oświetlenia na LED.
7) Montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,50 kWp.
4.4.2. Zadanie 2 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy w Grądach.
W ramach wskazanego przedsięwzięcia termomodernizacyjnego należy wykonać następujące prace:
1) Modernizacja instalacji c.o. – należy zamontować pompy ciepła powietrze-powietrze w miejsce istniejących grzejników elektrycznych.
2) Ocieplenie stropu pod poddaszem – należy ocieplić strop poprzez ułożenie wełny min. o gr. 25 cm o lambdzie 0,035 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
3) Ocieplenie elewacji– należy docieplić ściany zew. poprzez ułożenie styropianu o gr. 10 cm o lambdzie 0,033 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
4) Wymiana stolarki okiennej – zakłada się wymianę istniejących okien na nowe PCV o współczynniku U=0,90.
5) Wymiana oświetlenia na LED.
6) Montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,50 kWp.
4.4.3. Zadanie 3 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy w Jeżowie.
W ramach wskazanego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego należy wykonać następujące prace:
1) Ocieplenie stropodachu – należy ocieplić stropodachu poprzez ułożenie styropianu powlekanego papą min. o gr. 15 cm o lambdzie 0,038 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
2) Ocieplenie elewacji– należy docieplić ściany zew. poprzez ułożenie styropianu o gr. 10 cm o lambdzie 0,033 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
3) Wymiana stolarki okiennej – zakłada się wymianę istniejących okien na nowe PCV o współczynniku U=0,90.
4) Wymiana stolarki drzwiowej – zakłada się wymianę istniejących drzwi na nowe o współczynniku U=1,30.
5) Wymiana oświetlenia na LED.
6) Montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,50 kWp.
4.4.4. Zadanie 4 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy w Świdnie.
W ramach wskazanego przedsięwzięcia termomodernizacyjnego należy wykonać następujące prace:
1) Modernizacja instalacji c.o. – należy zamontować nową instalację c.o. na piętrze z nowymi grzejnikami wyposażonymi w zawory termostatyczne.
2) Ocieplenie stropu pod poddaszem – należy ocieplić strop poprzez ułożenie wełny min. o gr. 25 cm o lambdzie 0,035 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
3) Ocieplenie elewacji– należy docieplić ściany zew. poprzez ułożenie styropianu o gr. 10 cm o lambdzie 0,033 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
4) Wymiana stolarki okiennej – zakłada się wymianę istniejących okien na nowe PCV o współczynniku U=0,90.
5) Wymiana oświetlenia na LED.
6) Montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,50 kWp.
4.4.5. Zadanie 5 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy w Zastawkach
W ramach wskazanego przedsięwzięcia termomodernizacyjnego należy wykonać następujące prace:
1) Modernizacja instalacji c.o. – należy zamontować pompy ciepła powietrze-powietrze w miejsce istniejących grzejników elektrycznych.
2) Ocieplenie stropu pod poddaszem – należy ocieplić strop poprzez ułożenie wełny min. o gr. 25 cm o lambdzie 0,035 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
3) Ocieplenie elewacji– należy docieplić ściany zew. poprzez ułożenie styropianu o gr. 10 cm o lambdzie 0,033 W/(m•K), wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi.
4) Wymiana stolarki okiennej – zakłada się wymianę istniejących okien na nowe PCV o współczynniku U=0,90.
5) Wymiana stolarki drzwiowej – zakłada się wymianę istniejących drzwi na nowe o współczynniku U=1,30.
6) Wymiana oświetlenia na LED.
7) Montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,50 kWp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262522-6 - Roboty murarskie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3665400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061711096
7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 24-350
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Bytów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





