Og³oszenie z dnia 2025-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00355360/01 - Og³oszenie z dnia 2025-07-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa medycznego sprzêtu jednorazowego u¿ytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9c1586a-bedb-44fc-97e7-3b6e61d935f91.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa medycznego sprzêtu jednorazowego u¿ytku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9c1586a-bedb-44fc-97e7-3b6e61d935f9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00386778
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023703/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.21 sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00355360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASZ.382.26.2026
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 705000,00 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 70000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Butla szklana o pojemno¶ci 2000 ml bezbarwna, gwint kompatybilny z zestawami drenów do zamontowania zestawów jednobutlowych szt.1; Jednorazowy zestaw dwubutlowy do drena¿u KLP szt. 10; Wk³ady wymienne do pojemnika do ssaków j.u. 2 l szt.280; Pojemnik do ssaka poj. 2 l , mo¿liwo¶æ sterylizacji szt. 2 ; Woreczek laparoskopowy na preparat tkankowy szt. 20; Klipsy naczyniowe L 40 magazynków wraz z u¿yczeniem klipsownicy; Klipsy tytanowe ML 50 magazynków wraz z u¿yczeniem klipsownicy; No¿yczki laparoskopowe szt. 4; Trokar laparoskopowy z ostrzem tn±cym liniowym w bezpiecznej os³onie z aktywacj± szt.10; Trokar laparoskopowy z ostrzem tn±cym liniowym w bezpiecznej os³onie z aktywacj±, wska¼nik po³o¿enia ostrza z sygna³em d¼wiêkowym ¶rednica 5 mm szt. 10; wska¼nik po³o¿enia ostrza z sygna³em d¼wiêkowym ¶rednica 10 mm szt. 10; wska¼nik po³o¿enia ostrza z sygna³em d¼wiêkowym ¶rednica 12 mm szt. 10; Sterylny czy¶cik do diatermii szt 10; Jednorazowy stapler skórny zszywki szerokie, wysokie, standardowe szt.1000; Kleszczyki do usuwania zszywek szt. 100; Stapler liniowy jednorazowego u¿ytku z no¿em szt. 10; £adunek do staplera liniowego z no¿em szt. 40; Endoskopowy zestaw ss±co- p³ucz±cy szt. 10; Zestaw laparoskopowy szt. 30;4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141642-2 - Akcesoria do drena¿u
33141411-4 - Skalpele i no¿e chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57085,56 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zatyczki do kanalików ³zowych, czas wch³aniania do 180dni.Opakowanie zawiera 10 par (20 sztuk) op. 54.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33662100-9 - ¦rodki oftalmologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7452,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadnica stalowa szt. 20;Prowadnica nitinolowa hydrofilna szt. 20;
Nitinolowy prowadnik dwukolorowy do trudnych przej¶æ 0.032"/150cm szt. 10;
Nitinolowy ekstraktor kamieni szt. 10;
Zestaw do szynowania moczowodów 50 zesrawów;
Cewnik moczowodowy typu Nelaton szt. 5;
Zestaw do nefrostomii 3 zestawy;
Cewnik trójdro¿ny z koñcówk± Dufoura szt. 10
Cewnik dwudro¿ny z koñcówk± Tiemanna szt. 10
Cewnik dwudro¿ny z koñcowk± Tiemann z ma³ym balonem szt. 25;
Cewnik moczowy z koñcówk± Nelaton bez balonu szt. 80;
Cewnik moczowy z koñcówk± Tiemann bez balonu szt. 80;
Cewnik moczowy z koñcówk± Couvelaire bez balonu szt. 80;
Jednorazowa ig³a do biopsji tkanek miêkkich do aparatu Promag Ultra szt. 50;
Jednorazowa ig³a typu Chiba do podania znieczulenia szt. 50
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
33141200-2 - Cewniki
33141321-6 - Ig³y do znieczulania
33141323-0 - Ig³y do biopsji
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19470,78 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pancza- sterylna, pakowana pojedynczo - dostêpna w rozmiarach: 1, 1,5 , 2, 2,5 , 3, 3,5 , 4, 5, 6, 8mm op. 20 szt- 15 op.Ostrza do kriostatu przeznaczone do skrawania materia³u zamro¿onego ; d³ugo¶æ 80 mm, szeroko¶æ 8 mm; grubo¶æ 0,25 mm; k±t ostrza 35°; materia³ wykonania – stal wêglowa bez dodatkowych pow³ok. Zasobnik= op. o pojemno¶ci 20 szt. - 5 op.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141411-4 - Skalpele i no¿e chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4989,60 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 57506,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 57506,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57506,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERYL MED Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532-17-86-998
7.3.3) Ulica: ul. Rtm. Witolda Pileckiego 59/151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 57506,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19524,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19524,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19524,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advance Europe Biuro Techniczno Handlowe Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-008-03-50
7.3.3) Ulica: ul. Fasolowa 31A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-482
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19524,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4989,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4989,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4989,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mar-Four Siekierska, Titienko s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472202650
7.3.3) Ulica: ul. Srebrzyñska 5/7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Konstantynów £ódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4989,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- dostawa medycznego sprzêtu jednorazowego
- "Wybór organizatora kszta³cenia prowadz±cego kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielêgniarstwa opieki d³ugoterminowej" - powtórzenie II
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 68.25 Sprzeda¿ i dostawa jednorazowego i drobnego sprzêtu medycznego oraz czê¶ci wymiennych eksploatacyjnych do aparatów dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im.E.Biernackiego w Mielcu
- Dostawy: czujników do pomiaru OC¯, filtrów powietrza do inkubatora Giraffe Ohmeda Medical, szczoteczek do mycia endoskopów, ustników do badañ endoskopowych oraz akcesorii do aparatu Thopaz firmy ...
- Zakup i dostawa sprzêtu i wyposa¿enia na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w Gminie Grabówka w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Dostawa sprzêtu medycznego, materia³ów jednorazowego u¿ytku, ¶rodków ochrony indywidualnej oraz innych materia³ów medycznych.
- Odbudowa boiska sportowego przy internacie Zespo³u Szkó³ Mechanicznych w G³ubczycach
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





