eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Działoszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Działoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Działoszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzialoszyn.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Działoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb93fa9f-1a21-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033456/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Działoszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304178/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.VI.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków
w Działoszynie” projekt dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr 01/2021/9298/PolskiLad.
3.1.1. Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zwanym dalej PFU) będącym załącznikiem do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektu objętego zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę oczyszczalni w obrębie której będą prowadzone prace oraz do zapewnienia warunków nieprzerwanej pracy oczyszczalni zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. 2003 r. nr 169 poz. 1650 z późn. zm.).

3.1.3. Ustala się, że ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy przy czym:
1) etap I – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1 wzoru umowy będącego załącznikiem nr 5 do SWZ) 50% wartości przedmiotu zamówienia.
2) etap II - obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1 wzoru umowy będącego załącznikiem nr 5 do SWZ) pozostałego zakresu nie zrealizowanego w etapie I.
3.1.4. Prace na obiekcie będą prowadzone w trakcie użytkowania obiektu. Realizacja zmówienia musi być prowadzona w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający i nieutrudniający pracy oczyszczalni.
3.2. Przedmiot Umowy obejmuje zaprojektowanie i wykonanie w/w zadania inwestycyjnego zgodnie z zakresem wynikającym z SWZ, (w tym w szczególności z Programu funkcjonalno – użytkowego) wszelkich robót budowlanych, dostaw i usług towarzyszących realizacji robót w szczególności:
1)Zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń, uzgodnień w tym w szczególności decyzji pozwolenie na budowę (w imieniu i na rzecz Zamawiającego), na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej obejmującej w szczególności:
a) koncepcje projektowe(do uzgodnienia z Zamawiającym przed wystąpieniem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę) ,
b) wykonanie/aktualizacje map do celów projektowych,
c) przygotowanie i opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę;
d) opracowania projektów budowlanych wielobranżowych (zawierających niezbędne opinie, decyzje, inwentaryzacje, badania itp.) wraz z załącznikami graficznymi (m.in. plan sytuacyjny, plan tyczenia wysokościowego, przekroje normalne, szczegóły konstrukcyjne, profile podłużne – niwelety itp.). Projekty budowlane muszą spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
e) projekty wykonawcze branżowe,
f) kosztorysy ofertowe, sporządzone metodą szczegółową
g) przedmiary robót,
h) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
i) informacja BIOZ,
j) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia wraz z decyzją środowiskową, a w przypadku konieczności, Raport Oddziaływania na Środowisko, o ile będzie konieczny
k) decyzje pozwolenia wodno-prawnego,
l) inwentaryzacja zieleni,
ł) inwentaryzacji obiektów przeznaczonych do rozbiórki.
2) Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej o której mowa w pkt. 1 oraz uzyskanej decyzji pozwolenie na budowę. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych, dostaw i usług towarzyszących realizacji robót (tj. m.in. obsługi geodezyjnej, zabezpieczenia i utrzymania placu budowy, uzyskanie niezbędnych badań, opinii uzgodnień, wykonanie rozruchu całości inwestycji itp.) wynikających z SWZ, w tym w szczególności z dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie programu funkcjonalno użytkowego będącego załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18650000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36221920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18650000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schwander Polska sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343516422

7.3.3) Ulica: Stadła 234

7.3.4) Miejscowość: Stadła

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18650000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.