eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Gminy Iława

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Gminy Iława

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Wł. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wgamrat-antoniuk@gmina-ilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Gminy Iława

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbfe11e1-0f29-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026225/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja obiektów kulturalnych na terenie Gminy Iława: Budowa Centrum Aktywności Społecznej w Nowej Wsi, Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Szałkowie, Przebudowa świetlicy wiejskiej w Radomku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284534/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIZ.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Część 1: Budowa Centrum Aktywności Społecznej w Nowej Wsi
Budowa budynku wolnostojącego, parterowego.
Projektowana powierzchnia zabudowy - 398,80m2 ,
Projektowana powierzchnia użytkowa - 346,30 m2
Projektowana kubatura - 1954,10 m3
Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje:
• elektryczną
• wodociągową wody zimnej
• wodociągową wody ciepłej
• kanalizacji sanitarnej
• wentylacyjną grawitacyjną. Wszystkim pomieszczeniom zapewnia się odpowiednią wymianę powietrza projektowanymi wywietrzakami przez stropodach. Wyloty kanałów wentylacyjnych w suficie należy wyposażyć w anemostaty umożliwiające regulację strumienia powietrza z możliwością całkowitego zamknięcia.
• centralnego ogrzewania – indywidualną
• fotowoltaiczną o mocy 20 kWp
• kompletną instalację monitoringu i alarmową
• oświetlenia zewnętrznego (4 punkty)

Budowa boiska wielofunkcyjnego
Wymiary boiska: 45,00 x 25,00 m
Konstrukcja boiska: - sztuczna trawa,
Plac zabaw
Powierzchnia placu – 80,00 m²
Siłownia plenerowa
Powierzchnia siłowni – 405,00 m²

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 2126378,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa budynku świetlicy wiejski w Szałkowie
Zadanie będzie polegało na budowie budynku wolnostojącego niepodpiwniczonego z dachem dwuspadowym.
Powierzchnia zabudowy - 223,50 m2
Powierzchnia użytkowa całkowita - 307,38 m2
Kubatura - 1476,75 m3
Wyposażenie świetlicy w instalacje:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wodociągowa (ciepła woda uzyskiwana z pompy ciepła),
- kanalizacji sanitarnej,
- centralnego ogrzewania w oparciu o pompę ciepła,
- fotowoltaiczna o mocy 20 kWp,
- kompletną instalację monitoringu i alarmową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 2033407,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Radomku.
Przedmiot zamówienia jest przebudowa świetlicy wraz z adaptacją lokalu mieszkalnego na potrzeby świetlicy wiejskiej. Zakres przebudowy:
- połączenie istniejącej świetlicy z adaptowanym lokalem mieszkalnym poprzez wykonanie otworu w ścianie
dzielącej przedmiotowe lokale,
- wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych i okiennych,
- przebudowa funkcjonalna pomieszczeń w przedmiotowych lokalach,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty wykończeniowe ogólnobudowlane,
- remont pokrycia dachu,
- remont elewacji (termomodernizacja) - w obrysie budynku należącym do świetlicy.

Powierzchnia zabudowy całego budynku - 269,00 m²
Powierzchnia użytkowa świetlicy po przebudowie - 144,82 m²
Kubatura świetlicy po przebudowie - 434,46 m³
Wysokość budynku - 8,60 m
Wyposażenie świetlicy w wewnętrzne instalacje:
- instalacja elektryczna,
- instalacja wodociągowa (ciepła woda uzyskiwana z pompy ciepła),
- kanalizacji sanitarnej,
- centralnego ogrzewania w oparciu o pompę ciepła,
- instalacja fotowoltaiczna,
- instalacja monitoringu i alarmowa,
- instalacja fotowoltaiczna o mocy 6kW,
- pompa ciepła powietrze-woda o mocy 8kW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 988103,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3269000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3269000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe LUBTECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562074853

7.3.4) Miejscowość: Fijewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3269000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2240000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2240000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębirstwo Budowlano Montazowe LUBTECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562074853

7.3.4) Miejscowość: Fijewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2240000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa TERMOPLAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412002992

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.