Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308126/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00327954/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00337900/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu monitoringu zbierania i transportowania odpadów komunalnych w technologii UHF (IV)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891322535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 6650061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,96478,46eb89815a1b3f947dfbb2f0da536c73.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu monitoringu zbierania i transportowania odpadów komunalnych w technologii UHF (IV)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c15e95d-1dff-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/ZSiZO/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
dostawę 11 800 szt. transponderów/tagów do montażu przez Zamawiającego
wprowadzenie do systemu bazy pojemników (zgodnie z załącznikiem w arkuszu kalkulacyjnym „Lokalizacja pojemników”),
dostawę, montaż i uruchomienie systemu monitoringu RFID-UHF zbierania odpadów w 8 pojazdach
specjalistycznych
dostawę 1 urządzenia do inwentaryzacji pojemników (panel administracyjny) do 15 dni od zawarcia umowy
dzierżawę 2 urządzeń do inwentaryzacji pojemników(paneli administracyjnych) do 15 dni od zawarcia umowy
Odpady będą zbierane i transportowane 8 pojazdami typu śmieciarka – 6 z napędem ON – duże o poj.
21-24 m3 w tym dwie śmieciarko-myjki, 2 z napędem CNG – małe o poj. ok. 6 m3.
Pojazdy Zamawiającego są już wyposażone w elektroniczny system monitoringu, rejestrujący przebieg tras, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych
o położeniu pojazdu oraz miej¬scach postojów, bazujący na GPS oraz GSM. GPS należy uzupełnić o sondę paliwa, odczyt wysypu odpadów, czujnik mycia pojemników w 2 pojazdach myjkach. Zamawiający dopuszcza dostawę własnego systemu zgodnego z wymaganiami na koszt Wykonawcy.
W pojemnikach o pojemności 120 L w ilości 10 314 szt. są już zamontowane w zawiasach transpondery UHF o częstotliwości 868 MHz. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich adaptacja do systemu RFID dostarczonego w ramach niniejszego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542061,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542061,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542061,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globtrak Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572812038
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65/2
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż urządzeń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542061,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1
- Wykonanie kotłowni gazowej o mocy 130 kW oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej palniki laboratoryjne w budynku PSSE przy ul. Armii Krajowej 35C w Wałbrzychu.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Dostawa kontenerów na odpady
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "Zwiększenie przez Gminę Wałbrzych - miasto na prawach powiatu efektywności energetycznej PSP z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w W-chu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu monitoringu GPS i gospodarki paliwowej wraz z usługą dostępową
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Szczecinie.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.